Wróć do bloga

Kategoria wpisu: Aplikacja

Aplikacja Dawid Sakowski | 2020-10-23

Usprawniamy kontakt z działem Obsługi Klienta Medidesk

Czas czytania: < 1 minuta
Usprawniamy kontakt z działem Obsługi Klienta Medidesk
Wiemy jak ważna dla funkcjonowania całej placówki medycznej jest rejestracja. Dlatego wprowadzamy zmiany w zgłaszaniu i rozwiązywaniu Waszych sygnałów dotyczących działania sieci telefonicznej czy aplikacji Medidesk przez nasz zespół Obsługi Klienta.

Wypróbuj Medidesk bezpłatnie!

Nowa funkcjonalność Medidesk

Już w listopadzie br. oddamy w Wasze ręce nową przydatną funkcjonalność aplikacji Medidesk. Dzięki niej kontakt z nami stanie się jeszcze prostszy. Zgłoszenie dotyczące działania aplikacji lub jej nieprawidłowości, a także propozycji usprawnień będzie możliwe bezpośrednio z poziomu samego Medidesk, bez potrzeby dodatkowego kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Aby każdy użytkownik aplikacji miał możliwość monitorowania statusu swojego zgłoszenia, potrzebny nam będzie jego adres e-mail, który przypiszemy jako indywidualny kontakt użytkownika. W przypadku wysłania do nas zgłoszenia, na ten podany adres e-mail użytkownik otrzyma odpowiedź i informacje o statusie działań w zgłoszonej sprawie.

Komunikat po zalogowaniu

Od kilku dni na etapie logowania do aplikacji Medidesk, system prosi każdego użytkownika o podanie adresu e-mail w formularzu. Ważne, aby adres e-mail każdego z użytkowników w placówce znajdował się w jej domenie (np. j.kowalski@nazwaplacowki.pl). Ułatwi nam to weryfikację zgłoszonych problemów i przyspieszy proces rozwiązywania problemów.

Bez podania adresu e-mail, funkcjonalność zgłoszeniowa w aplikacji nie będzie dostępna dla danego użytkownika. Adres e-mail można zmieniać z bezpośrednio z poziomu aplikacji w ustawieniach. Dodatkowo informujemy, że od 1 stycznia 2021 podanie adresu e-mail użytkownika, będzie wymagane dla każdego konta.

Samodzielna zmiana hasła przez użytkownika

Dodatkową korzyścią wprowadzenia indywidualnego adresu e-mail użytkownika, jest samodzielna zmiana hasła do aplikacji Medidesk w przypadku jego wygaśnięcia czy zapomnienia. Dzięki temu przyspieszamy proces odzyskiwania dostępu do konta zarówno dla pracownika rejestracji jak i managera w Medidesk.

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta korzystając z poniższych danych.

e-mail: pomoc@medidesk.pl
tel.: 22 250 08 50

Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk