Widok listy

MediBot w Centrum Medycznym Arnica

BOT głosowy Medidesk

Innowacja goni innowację – od piątkowego popołudnia Centrum medyczne Arnica jako pierwszy z naszych klientów działa z pomocą wirtualnego asystenta – MediBot.

Pacjenci podwarszawskich Starych Babic zyskali możliwość rejestracji na szczepienie poprzez dedykowany dla nich numer dostępny całą dobę lub poprzez dodatkowy wybór tematu rozmowy na numerze już istniejącym.

Tylko w poniedziałek 19 kwietnia br. wirtualny asystent obsłużył 295 połączeń o łącznej liczbie 673 minut.

[reklama id=”8833″]

MediBot

Oprogramowanie wykorzystujące interfejs głosowy do wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych zgodnie z wyznaczonym harmonogramem oraz scenariuszem rozmowy.

Jego wykorzystanie pozwala m.in. na:

  • zwiększenie efektywności pracy zespołu rejestracji,
  • zautomatyzowanie systemu rejestracji zgłoszeń na szczepienia,
  • kompleksową obsługę polegająca na przeprowadzeniu pacjenta przez cały proces rejestracji się na szczepienie przeciw COVID-19.

Zakres działania BOTa opiera się na powitaniu pacjenta wg. określonego schematu, przeprowadzeniu rozmowy rejestracji zgłoszenia Pacjenta na szczepienia i komunikatów dotyczących szczepień wybranych grup wiekowych.

Wdrażający MediBota do swoje placówki zyskujesz:

  • Jednolitą obsługę pacjenta (rozmowy prowadzone są wg. ustalonych, wypracowanych standardów),
  • Łatwość wdrożenia i integracji (boty głosowe skracają do min. czas wdrożenia i generują szybciej korzyści),
  • Przewagę konkurencyjną (wdrażając boty głosowe dołączasz do innowacyjnych placówek na rynku),
  • Optymalizację kosztów (boty są w stanie wykonywać nawet do 70% obowiązków pracownika Call Center),
  • Dostępność 24/7 (boty służą pomocą przez cały czas, niezależnie od grafików rejestratorów),
  • Większą przestrzeń do pracy (boty nie potrzebują stanowiska pracy, komputera, ani innych narzędzi).

Chcesz przetestować MediBota?
Zadzwoń na numer 123121747

i zobacz w czym bot głosowy może pomóc Twojej placówce.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem MediBota do swojej placówki?
Skontaktuj się z naszym ekspertem: Dawid Sakowski, tel. 726777131, e-mail: dawid.sakowski@medidesk.com.

Skorzystaj z naszego nowoczesnego rozwiązania i zautomatyzuj obsługę telefoniczną swoich pacjentów.

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się