Widok listy

Skanowanie wyników badań i dołączanie do systemu P1

Labornatki wprowadzające wyniki badań do systemu

Do dokumentacji indywidualnej wewnętrznej włącza się dokumentację udostępnioną przez pacjenta lub zamieszcza się adres repozytorium, pod którym znajduje się dokumentacja udostępniona za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Jeżeli dokumentację przedstawiono w postaci papierowej, wówczas do dokumentacji w postaci elektronicznej załącza się jej cyfrowe odwzorowanie lub odnotowuje się zawarte w udostępnionej dokumentacji informacje, które są istotne dla procesu diagnostycznego, leczniczego, pielęgnacyjnego lub rehabilitacyjnego.

W takim przypadku dokumentację dostarczoną przez pacjenta w postaci papierowej zwracasz mu, a w przypadku braku możliwości zwrotu, możesz ją zniszczyć w sposób uniemożliwiający identyfikację pacjenta.

Dokumentu włączonego do dokumentacji indywidualnej wewnętrznej w postaci papierowej nie możesz z niej usunąć; wyjątek stanowi dokumentacja indywidualna udostępniona przez pacjenta i włączona na czas hospitalizacji do historii choroby, zwłaszcza wyniki wcześniejszych badań diagnostycznych, karta przebiegu ciąży, karty informacyjne z leczenia szpitalnego, zaświadczenia, orzeczenia oraz opinie, które zwraca się za pokwitowaniem pacjentowi przy wypisie.

Marta Bogusiak, radca prawny, partner w kancelarii Bogusiak Uzdrowska Kowalczyk Radcowie Prawni sp. p. w Łodzi

PS Czy świadomą zgodę na zabieg, gdzie pacjent potwierdza podpisem, zawierającą poszczególne pytania, będzie się nadal prowadziło ręcznie, czy przez platformę P1? Chcesz poznać odpowiedź? Testuj bezpłatnie najnowszy numer „Dokumentacji Medycznej w Praktyce”.

 

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się