Widok listy

Aparat i baza Gigaset – podłączenie

Telefon ze stacją bazową

Telefon i stacja bazowa Gigaset

Zastosowanie aparatów i bazy Gigaset ułatwia optymalizację rozwiązań telekomunikacyjnych, przekładającą się na usprawnienia w zakresie obsługi klienta. Osiągnięcie tego jest możliwe poprzez poprawę dostępności, dedykowane funkcje oraz zapewnienie odpowiedniego zasięgu sieci.

Technologia VoIP w Medidesk

Aplikacja Medidesk oparta jest o technologię VoIP, do której podłączone są aparaty cyfrowe (VoIPowe) umożliwiające obsługę ruchu telefonicznego, który widzimy w aplikacji.
Stacjonarny telefon VoIP wygląda podobnie jak zwykły telefon. To co odróżnia go od tradycyjnego telefonu to komunikacja, za którą odpowiada połączenie internetowe i głos, który przesyłany jest cyfrowo. Dzięki technologii VoIP na jednej słuchawce możemy obsługiwać połączenia z nieograniczonej liczby numerów. Dodatkowo technologia umożliwia kierowanie połączeń z jednego numeru na wiele aparatów wg. wybranego algorytmu. Takie algorytmy tworzone są przez specjalistów Medidesk na podstawie potrzeb konkretnej placówki medycznej.

Podłączenie aparatu i bazy Gigaset

Aparaty wraz z bazą instalowane są u klientów na etapie wdrożenia aplikacji i telefonii. W przypadku posiadania już przez klienta tego typu aparatów można je wykorzystać bez potrzeby kupowania nowych.
Zainstalowanie i podłączenie telefonu wraz z bazą zajmuje nie więcej niż 15 minut i można to zrobić samodzielnie, bez potrzeby wzywania specjalisty. Wymaga on jedynie podłączenia do zasilania oraz internetu (routera).

Zobacz jak w kilku prostych krokach podłączyć aparat i bazę Gigaset:

  • Podłączenie słuchawki telefonicznej
    Podłącz zasilacz do stacji ładującej, a następnie do prądu. Ustaw słuchawkę telefonu na bazie ładującej w miejscu pracy. Słuchawka włączy się automatycznie, jeśli nie użyj przycisku czerwonej słuchawki przytrzymując go 5 sek.
  • Podłączenie bazy – krok 1/2 
    Podłącz zasilacz do bazy, a następnie wtyczką do prądu.
  • Podłączanie bazy – krok 2/2 
    Podłącz bazę do routera z dostępem do internetu dołączonym kablem Ethernet.
    Odczekaj 1 minutę. GOTOWE!
  • Testowe połączenie
    Sprawdź działanie aparatu telefonicznego poprzez wykonanie połączenia wychodzącego, np. na swój numer komórkowy.

Pobierz instrukcję w wersji pdf

3 główne zalety zastosowania technologii VoIP w placówce

  • brak sygnału zajętości dla pacjentów wraz z kolejkowaniem połączeń pacjentów (pacjent próbujący dodzwonić się do placówki nie słyszy sygnału zajętości telefonu ale informację o tym, na którym aktualnie miejscu w kolejce się znajduje)
  • zapowiedź głosowa (zanim pacjent zostanie połączony z rejestracją medyczną, odsłuchuje niezbędne komunikaty, a następnie automat przekierowuje go do odpowiedniego operatora)
  • możliwość śledzenia ruchu telefonicznego placówki w aplikacji Medidesk i wszelkie korzyści z tego płynące m.in.
    • dostęp do przejrzystych statystyk centrali telefonicznej
    • możliwość sprawdzenia skuteczności poszczególnych pracowników rejestracji
    • mapy cieplne pokazujące natężenie połączeń w placówce w danym okresie czasu
    • łatwe oddzwanianie na połączenia nieodebrane.

Więcej informacji na temat telefonii VoIP, jej zaletach i działaniu możesz przeczytać w naszym wcześniejszym artykule na blogu: https://medidesk.pl/voip-co-to-jest-i-jak-dziala/

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się