Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo

Warunki przedmontażowe dla usługi VoIP

1. Warunki ogólne
Prawidłowe przygotowanie lokalizacji wymaga od Klienta spełnienia następujących warunków przedmontażowych:

1. Wyznaczenia i obecności na czas instalacji osoby kontaktowej w miejscu instalacji, posiadającej uprawnienia administratora sieci Klienta,

2. Zapewnienie dostępu Administratorowi Usługi do obiektów, gdzie ma być wykonana instalacja,

3. Zapewnienie dostępu do sprawnego łącza internetowego o szybkości wystarczającej do podłączenia usługi:
– ok. 30-40kb/s w każdym kierunku dla jednej rozmowy głosowej,
– ok. 40-80kb/s w każdym kierunku dla jednej rozmowy głosowej w jakości „HD”,
– ok. 50-90kb/s w każdym kierunku dla jednej transmisji faksu,

4. W przypadku gdy podkładem dla usługi głosowej jest usługa internetu mobilnego, klient zobowiązany jest do:
– zapewnienia stałej adresacji IP dla łącza mobilnego na którym będzie działać usługa głosowa,
– przekazania informacji o adresie IP łącza mobilnego w celu weryfikacji czy nie ma przeciwwskazań do uruchomienia usługi głosowej na takim podkładzie.

5. W przypadku gdy podkładem dla usługi głosowej jest usługa MPLS, klient zobowiązany jest do poprawnego ustawienia tras routingu dla urządzeń VoIP, tj:
– domyślnej trasy routingu via router/port dostępowy do internetu – niezbędne do diagnostyki i zarządzania urządzeniami VoIP,
– trasy routingu do adresu IP 217.168.137.78 (platforma głosowa) via router/port MPLS – niezbędne do poprawnego działania usługi głosowej.

2. Warunki przedmontażowe dla usługi VoIP
Prawidłowe przygotowanie lokalizacji wymaga od Klienta spełnienia następujących warunków przedmontażowych:

1. Działanie sieci LAN umożliwiające włączenie wszystkich dostarczonych urządzeń VoIP:
– Odpowiednią liczbę switchy i wolnych gniazd RJ45, gniazd zasilających 230V, a także kabli krosujących kat. 5e,
– Z uwagi na protokół wykorzystywany w warstwie transportowej do obsługi połączeń głosowych wskazane jest, aby nie używać hub’ów w sieci LAN klienta – koncentratory należy wymienić na switche.

2. Wyspecyfikowany router sieciowy musi zapewniać wsparcie dla usługi VoIP, tzn.:
– wyłączoną usługę SIP ALG,
– prawidłową obsługę NAT (RFC2663),
– prawidłową konfigurację NAT UDP Timeout (RFC4787),
– serwer DHCP z wystarczającą pulą adresów prywatnych,
– możliwość forwardu portów TCP/UDP w celu zapewnienia dostępu administracyjnego do wskazanych urządzeń końcowych VoIP (aparatów i/lub bram),
– sygnalizacja SIP nie może być modyfikowana przez urządzenia klienta w żaden sposób tj. zaleca się wyłączenie wszelkich analizatorów protokołu IP pracujących w warstwie 7.

3. Odpowiednio skonfigurowany firewall do obsługi połączeń:
–  swobodny ruch z i do hostów: 217.168.137.64/28, 54.37.237.96/27 – dot. urządzeń końcowych VoIP,
– w tym odblokowanie protokołu ICMP z i do hostów: 217.168.137.64/28, 54.37.237.96/27.

4. W przypadku rozbudowy o kolejne węzły może zaistnieć konieczność zmiany adresu IP serwera proxy (w tym wypadku SBC), tak żeby zapewnić optymalny transport ruchu SIP i RTP przez sieć IP:
– swobodny ruch z i do serwerów Administratora Usługi: 217.168.137.78 dot. urządzeń końcowych VoIP,
– nieograniczony dostęp do serwerów czasu dla dowolnego hosta z listy,
0.pl.pool.ntp.org,
1.pl.pool.ntp.org,
tempus1.gum.gov.pl,
tempus2.gum.gov.pl,
dot. urządzeń końcowych VoIP, porty: UDP 37/123, wszystkie wersja protokołu NTP,
– dostęp do serwerów DNS operatora – dot. urządzeń końcowych VoIP.

3. Warunki przedmontażowe dla aplikacji Medidesk
Wymagania techniczne laptopa lub stanowiska komputerowego do obsługi softphona w Medidesk:

1. Łącze internetowe: minimalnie: Mobilny 4G, LTE, światłowód, DSL, łącze radiowe (minimalna zalecana prędkość pobierania i wysyłania to
10/10 Mb/s),

2. System Operacyjny: Windows 8, 10, 11, Mac OS, Linux,

3. Zestaw słuchawkowy z mikrofonem (słuchawki nauszne dostępne komercyjnie na rynku, ewentualnie samochodowy zestaw słuchawkowy bluetooth),

4. Głośniki wbudowane z mikrofonem, testowane wcześniej przez użytkownika na używanym laptopie,

5. Zainstalowana aktualna wersja przeglądarki internetowej Chrome lub Firefox z włączoną obsługą funkcji niezbędnych do poprawnego połączenia z systemem teleinformatycznym tj. WebRTC, Websocket,

6. Odblokowanie, uwolnienie ruchu w sieci placówki dla protokołów, SSL wraz z portami:
– DNS (53/UDP),
– SSL (443) – WebSockets (potrzebne do poprawnego działania Aplikacji Medidesk).

7. Włączona obsługa JavaScript w przeglądarce.