Dlaczego warto kontrolować w czasie rzeczywistym zgłoszenia Pacjentów do placówki medycznej?

zgloszenia medidesk

Dlaczego warto kontrolować w czasie rzeczywistym zgłoszenia Pacjentów do placówki medycznej?

Przychodnie lekarskie oraz szpitale w dobie coraz silniejszej konkurencji na rynku, powinny dokładać wszelkich możliwych starań, aby przyciągnąć i zatrzymać jak największą liczbę potencjalnych Pacjentów. Czasy, w których chory zabiegał o umówienie wizyty i odczuwał wdzięczność za możliwość konsultacji z lekarzem specjalistą bezpowrotnie minęły. Aktualnie to placówki medyczne muszą wyjść naprzeciw Pacjentom i udowodnić, że zasługują na obdarzenie przez chorych zaufaniem. Każdy Pacjent rozpatrywany w kategoriach biznesowych to konkretny zysk dla przychodni lekarskiej lub szpitala. Dlatego tak istotne jest, aby monitorować zgłoszenia do placówki w czasie rzeczywistym. O plusach kontroli zgłoszeń na bieżąco piszemy w dzisiejszym artykule.

Odbieraj i monitoruj połączenia telefoniczne

Połączenie telefoniczne uznawane jest przez większość Pacjentów jako najszybszy i najwygodniejszy kontakt z placówką medyczną. Umożliwia otrzymanie odpowiedzi na zadane pytanie lub rozwianie ewentualnych wątpliwości dotyczących wizyty lub zabiegu w przeciągu zaledwie kilku minut. Niestety czasami przy próbie połączenia linia okazuje się zajęta lub pracownik rejestracji obsługuje Pacjentów stacjonarnych i nie ma możliwości podniesienia słuchawki. W takiej sytuacji chory jest zmuszony albo cierpliwie ponowić próbę połączenia albo… zrezygnować z konsultacji lub zabiegu. Jednocześnie wiąże się to ze stratą potencjalnego zarobku dla placówki medycznej i przyczynia się również do negatywnego wizerunku firmy. Aby temu zaradzić warto zainstalować w rejestracji system, który będzie rejestrował wszystkie przychodzące połączenia, również te nieodebrane (z powodu zajętości pracownika lub w sytuacjach kiedy Pacjent trafił na zajętą linię).

Sprawdzaj na bieżąco wiadomości mailowe

Nie każdy Pacjent lubi rozmawiać telefonicznie z pracownikami placówek medycznych. Czasami zdarza się również, że po kilku nieudanych próbach połączenia decyduje się on na wysłanie wiadomości mailowej do przychodni lekarskiej lub szpitala. W przypadku tego sektora biznesowego Pacjenci nie powinni czekać zbyt długo na odpowiedź. W grę wchodzi bowiem ich zdrowie i dobre samopoczucie. Tutaj należy działać od razu. Z pomocą przychodzi innowacyjny system, który pozwala na sprawdzanie w czasie rzeczywistym wiadomości mailowych. Od teraz żadna wiadomość nie pozostanie przypadkowo pominięta, a czas odpowiedzi zostanie skrócony do niezbędnego minimum. Zaowocuje to zwiększeniem liczby stałych Pacjentów i wzrostem satysfakcji z obsługi.

Kontroluj przesłane formularze ze strony internetowej

Formularze kontaktowe dostępne na stronach internetowych placówek medycznych również cieszą się popularnością wśród Pacjentów placówek medycznych. Aby przeciwdziałać „zaleganiu” zapytań chorych i odpowiadaniu na wiadomości z dużym opóźnieniem, warto zainstalować system, który w czasie rzeczywistym będzie informował o pojawieniu się nowego zapytania wysłanego poprzez formularz. Dzięki temu, że wszystkie powiadomienia będziemy mogli monitorować na bieżąco, w dodatku w jednym miejscu, minimalizujemy ilość utraconych Pacjentów z powodubraku kontaktu ze strony placówki medycznej praktycznie do zera. Zwiększamy zyski, pozyskujemy stałych, zadowolonych Pacjentów, rozwijamy placówkę medyczną. Brzmi jak bajka? Poznajcie innowacyjny system Medidesk, którego pojawienie się na rynku stanowi przełom w profesjonalnej obsłudze Pacjentów.

Medidesk – innowacyjny system usprawniający pracę rejestracji medycznej

W tym roku na polskim rynku pojawiła się innowacyjna aplikacja Medidesk, która stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie rynku na tego typu narzędzie. System Medidesk charakteryzuje się intuicyjnym panelem zarządzania, możliwością utworzenia personalnych kont dla wszystkich pracowników (dzięki temu właściciele i menadżerowie placówek mogą sprawować lepszą kontrolę nad prawidłową praca personelu).
System Medideskjest dedykowany pracownikom rejestracji, menadżerom oraz działom marketingu placówek medycznych. Dzięki wielu praktycznym zastosowaniom od pierwszego dnia wdrożenia go do konkretnej przychodni lekarskiej lub szpitala, pracownicy odczuwają znacząco poprawę komfortu pracy, a Pacjenci cieszą się z bardziej profesjonalnej obsługi.

Najważniejsze zalety innowacyjnego systemu Medidesk:

  • Umożliwia analizę zgłoszeń w czasie rzeczywistym
  • Zapewnia kontrolę procesu umawiania wizyty
  • Odczuwalnie wspiera pracę rejestracji medycznej
  • Motywuje pracowników do rzetelnego wykonywania obowiązków służbowych
  • Umożliwia weryfikację poszczególnych Rejestratorek
  • Kreuje nowe standardy obsługi Pacjentów
  • Wspiera kontrolę wydatków na cele marketingowe
  • Wpływa na wzrost przychodów placówki medycznej

Przychodnie lekarskie oraz szpitale zainteresowane wdrożeniem systemu Medidesk do swojej placówki otrzymują dostęp do narzędzia wraz z instalacją sprzętu telefonicznego w najnowszej technologii VOIP, wykonaną przez zespół Medidesk w siedzibie placówki. Od tego momentu każdy pracownik danej placówki medycznej dostaje możliwość zalogowania się do aplikacji z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i korzystania ze wszystkich funkcji Medidesk w czasie rzeczywistym. Zapraszamy do współpracy!

Autor: Redakcja
|
Dodano: 14 listopada 2017

Powiązane posty

Lean Healthcare Medidesk
Kategoria:

Lean Healthcare i Medidesk na Sympozjum w Toruniu

Czym jest lean healthcare? Jak poprawić dostępność do świadczeń oraz efektywność finansową placówki medycznej? Czym jest strumień wartości procesu klinicznego i jak efektywnie rozwiązywać problemy w placówkach ochrony zdrowia? To i wiele więcej na jedynym w Polsce bezpłatnym Sympozjum Lean Healthcare w Toruniu.
Autor: Redakcja
|
2019-05-20
Kategoria:

Czemu pacjenci rezygnują z wizyty w Twojej placówce?

To zupełnie normalne, że pewna grupa pacjentów – mimo podjęcia kontaktu z placówką – nie decyduje się na ostateczne umówienie się na wizytę. Nie da się umówić 100% wizyt, ale nie oznacza to, że problem ten można bagatelizować. W interesie zarówno menedżera, jak i całej placówki leży zrozumienie powodów, przez które pacjenci rezygnują z wizyty.
Autor: Redakcja
|
2019-05-09
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.



OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Smartmed Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Hanki Czaki 4/8, 01-588 Warszawa, tel. 22 250 08 50.
2. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zgłoszenie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.
3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.
4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.
5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zadaj pytanie





Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Smartmed Sp. z o.o.) jedynie do kontaktu ze mną.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Smartmed Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Hanki Czaki 4/8, 01-588 Warszawa, tel. 22 250 08 50.
2. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zgłoszenie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.
3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.
4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.
5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).