Wróć do bloga

Kategoria wpisu: Aplikacja

Innowacyjny system Medidesk – podstawowe informacje

Czas czytania: 3 minuty
Innowacyjny system Medidesk – podstawowe informacje
Na polskim rynku medycznym pojawiła się innowacyjna aplikacja, której zadaniem jest ułatwienie zarządzania pracą rejestracji oraz aktywnością marketingową przychodni lekarskich i szpitali. Medidesk to nowoczesne narzędzie, które zostało stworzone z myślą o kierownikach placówek medycznych, którym zależy na zwiększeniu zysków przy jednoczesnym wsparciu rejestracji w sprawniejszej i lepszej jakościowo obsłudze pacjentów - zarówno telefonicznej, jak również zgłoszeń wysyłanych drogą mailową poprzez dedykowane formularze.

Na polskim rynku medycznym pojawiła się innowacyjna aplikacja, której zadaniem jest ułatwienie zarządzania pracą rejestracji oraz aktywnością marketingową przychodni lekarskich i szpitali. Medidesk to nowoczesne narzędzie, które zostało stworzone z myślą o kierownikach placówek medycznych, którym zależy na zwiększeniu zysków przy jednoczesnym wsparciu rejestracji w sprawniejszej i lepszej jakościowo obsłudze pacjentów – zarówno telefonicznej, jak również zgłoszeń wysyłanych drogą mailową poprzez dedykowane formularze.

Co to jest Medidesk i jak wpływa na pracę placówek medycznych?

Głównym zadaniem aplikacji Medidesk jest wsparcie i zautomatyzowanie wszystkich działań związanych z obsługą pacjentów w przychodniach lekarskich i szpitalach. Narzędzie to pozwala również na usprawnienie prowadzonych działań marketingowych, procesu sprzedaży usług komercyjnych oraz wdrożenie rozwiązań, które poprawią wewnętrzne procedury funkcjonowania placówki medycznej.
Należy podkreślić, że interface systemu, w którym logować się będą osoby odpowiedzialne za wykonywanie obowiązków zawodowych, jak również właściciele placówek medycznych, powinien być przystosowany do dostępu z poziomu strony www, urządzeń mobilnych: komórek i tabletów, a także komputerów desktopowych oraz laptopów.
System taki powinien posiadać własne mechanizmy analizy danych (BI – Business Intelligence), które będą bazować na doświadczeniu konkretnej placówki medycznych oraz rekomendowanych wzorcach z rynku medycznego.

Medidesk – innowacja na polskim rynku w wirtualnej obsłudze pacjentów

Medidesk jest zupełnie nowym rozwiązaniem dla branży medycznej służącym do obsługi zgłoszeń pacjentów w placówkach medycznych. Ten innowacyjny system jest intuicyjny, prosty w obsłudze i znacznie ułatwia zarządzanie pracą rejestracji i aktywnością marketingową podmiotów medycznych.

Jakie są najważniejsze zalety systemu Medidesk:

  • Umożliwia pełną weryfikację zgłoszeń pacjentów (telefony, strona www)
  • Pozwala na analizę zgłoszeń w czasie rzeczywistym
  • Gwarantuje pełną kontrolę procesu umawiania wizyty
  • Zapewnia szczegółową analizę ruchu z kampanii Adwords i innych źródeł
  • Pozwala kontrolować wydatki na cele marketingowe
  • Stanowi narzędzie wspierające codzienną pracę rejestratorek
  • Motywuje pracowników rejestracji do rzetelnej pracy
  • Umożliwia weryfikację poszczególnych rejestratorek
  • Kreuje nowe standardy obsługi pacjentów
  • Przyczynia się do realnego zwiększenia przychodów

Po zalogowaniu do swojego panelu osoby zarządzające placówkami medycznymi mogą na bieżąco kontrolować ile zgłoszeń (telefonicznych i mailowych) pozostało bez jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony rejestracji, a także do ilu potencjalnych pacjentów oddzwoniono lub odpisano na pytanie zadane poprzez formularz. Pozwala to na zachowanie ciągłej kontroli efektywności pracy zatrudnianych osób, a dla pracowników rejestracji stanowi dodatkową motywację do tego, aby rzetelnie wykonywać wszystkie powierzone obowiązki.
Aplikacja Medidesk pozwala na śledzenie oraz weryfikowanie kanałów reklamowych uruchomionych w celu pozyskania nowych pacjentów, tak aby wybrać te najbardziej opłacalne dla konkretnej placówki medycznej.

Dla kogo innowacyjny system Medidesk będzie wsparciem w codziennej pracy?

  • Dla Rejestracji – poprzez wdrożenie do placówki medycznej systemu Medidesk codzienna praca rejestracji medycznej stanie się znacznie prostsza i efektywniejsza. Narzędzie to stanowi „wirtualne centrum dowodzenia”, które umożliwia rejestrowanie wszystkich połączeń telefonicznych, zgłoszeń mailowych i zapytań wysłanych poprzez strony internetowe i formularze. Dzięki temu zyskujemy pewność, że żaden kontakt ze strony pacjentów nie pozostanie bez odzewu, a my nie stracimy potencjalnego przychodu związanego z umówieniem wizyty lub wykonaniem zabiegu.
  • Dla Menadżerów – e-narzędzie Medidesk pozwala na bieżącą kontrolę nad pracą rejestracji, a także wszelkimi procesami zachodzącymi w placówce medycznej. Dzięki możliwości odsłuchiwania rozmów oraz wglądu do statystyk w czasie rzeczywistym, możemy skuteczniej rozwijać prowadzony biznes, a docelowo zwiększać przychody placówki lub szpitala. Manager placówki, który chce poszerzyć swoją wiedzę na temat standardów obsługi klienta w swojej placówce i dowiedzieć się w jaki sposób pracownicy komunikują się z pacjentami, powinien w pierwszej kolejności wykonać audyt pracy rejestracji w placówce medycznej i przez 14 dni za darmo przetestować aplikację Medidesk.
  • Dla Marketingu – system Medidesk umożliwia wzgląd w koszty prowadzonych kampanii marketingowych oraz ich efekty. Pozwala na szybką optymalizację i poprawę prowadzonych działań w celu zmaksymalizowania sprzedaży usług.

Procedura stworzenia dostępu do systemu Medidesk dla konkretnej placówki medycznej lub szpitala jest niezwykle prosta. Dostęp do narzędzia otrzymuje się wraz z instalacją sprzętu telefonicznego w najnowszej technologii VOIP, wykonają przez zespół Medidesk w siedzibie placówki. Od tego momentu każdy pracownik danej placówki medycznej ma możliwość zalogowania się do aplikacji z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i korzystać ze wszystkich funkcji Medidesk w czasie rzeczywistym.

Zapraszamy do kontaktu, aby dowiedzieć się więcej!

Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

    Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

      Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk