Innowacyjny system Medidesk – podstawowe informacje

medidesk

Innowacyjny system Medidesk – podstawowe informacje

Na polskim rynku medycznym pojawiła się innowacyjna aplikacja, której zadaniem jest ułatwienie zarządzania pracą Rejestracji oraz aktywnością marketingową przychodni lekarskich i szpitali. Medidesk to nowoczesne narzędzie, które zostało stworzone z myślą o kierownikach placówek medycznych, którym zależy na zwiększeniu zysków przy jednoczesnym wsparciu Rejestracji w sprawniejszej i lepszej jakościowo obsłudze Pacjentów – zarówno telefonicznej, jak również zgłoszeń wysyłanych drogą mailową poprzez dedykowane formularze.

Co to jest Medidesk i jak wpływa na pracę placówek medycznych?

Głównym zadaniem aplikacji Medidesk jest wsparcie i zautomatyzowanie wszystkich działań związanych z obsługą Pacjentów w przychodniach lekarskich i szpitalach. Narzędzie to pozwala również na usprawnienie prowadzonych działań marketingowych, procesu sprzedaży usług komercyjnych oraz wdrożenie rozwiązań, które poprawią wewnętrzne procedury funkcjonowania placówki medycznej.
Należy podkreślić, że interface systemu, w którym logować się będą osoby odpowiedzialne za wykonywanie obowiązków zawodowych, jak również właściciele placówek medycznych, powinien być przystosowany do dostępu z poziomu strony WWW, urządzeń mobilnych: komórek i tabletów, a także komputerów desktopowych oraz laptopów.
System taki powinien posiadać własne mechanizmy analizy danych (BI – Business Intelligence), które będą bazować na doświadczeniu konkretnej placówki medycznych oraz rekomendowanych wzorcach z rynku medycznego.

Medidesk – innowacja na polskim rynku w wirtualnej obsłudze Pacjentów

Medidesk jest zupełnie nowym rozwiązaniem dla branży medycznej służącym do obsługi zgłoszeń Pacjentów w placówkach medycznych. Ten innowacyjny system jest intuicyjny, prosty w obsłudze i znacznie ułatwia zarządzanie pracą rejestracji i aktywnością marketingową podmiotów medycznych.

Jakie są najważniejsze zalety systemu Medidesk:

  • Umożliwia pełną weryfikację zgłoszeń Pacjentów (telefony, strona www)
  • Pozwala na analizę zgłoszeń w czasie rzeczywistym
  • Gwarantuje pełną kontrolę procesu umawiania wizyty
  • Zapewnia szczegółową analizę ruchu z kampanii Adwords i innych źródeł
  • Pozwala kontrolować wydatki na cele marketingowe
  • Stanowi narzędzie wspierające codzienną pracę rejestratorek
  • Motywuje Pracowników rejestracji do rzetelnej pracy
  • Umożliwia weryfikację poszczególnych Rejestratorek
  • Kreuje nowe standardy obsługi Pacjentów
  • Przyczynia się do realnego zwiększenia przychodów

Po zalogowaniu do swojego panelu osoby zarządzające placówkami medycznymi mogą na bieżąco kontrolować ile zgłoszeń (telefonicznych i mailowych) pozostało bez jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony rejestracji, a także do ilu potencjalnych Pacjentów oddzwoniono lub odpisano na pytanie zadane poprzez formularz. Pozwala to na zachowanie ciągłej kontroli efektywności pracy zatrudnianych osób, a dla pracowników rejestracji stanowi dodatkową motywację do tego, aby rzetelnie wykonywać wszystkie powierzone obowiązki.
Aplikacja Medidesk pozwala na śledzenie oraz weryfikowanie kanałów reklamowych uruchomionych w celu pozyskania nowych Pacjentów, tak aby wybrać te najbardziej opłacalne dla konkretnej placówki medycznej.

Dla kogo innowacyjny system Medidesk będzie wsparciem w codziennej pracy?

  • Dla Rejestracji – poprzez wdrożenie do placówki medycznej systemu Medidesk codzienna praca rejestracji medycznej stanie się znacznie prostsza i efektywniejsza. Narzędzie to stanowi „wirtualne centrum dowodzenia”, które umożliwia rejestrowanie wszystkich połączeń telefonicznych, zgłoszeń mailowych i zapytań wysłanych poprzez strony internetowe i formularze. Dzięki temu zyskujemy pewność, że żaden kontakt ze strony Pacjentów nie pozostanie bez odzewu, a my nie stracimy potencjalnego przychodu związanego z umówieniem wizyty lub wykonaniem zabiegu.
  • Dla Menadżerów – e-narzędzie Medidesk pozwala na bieżącą kontrolę nad pracą rejestracji, a także wszelkimi procesami zachodzącymi w placówce medycznej. Dzięki możliwości odsłuchiwania rozmów oraz wglądu do statystyk w czasie rzeczywistym, możemy skuteczniej rozwijać prowadzony biznes, a docelowo zwiększać przychody placówki lub szpitala.
  • Dla Marketingu – system Medidesk umożliwia wzgląd w koszty prowadzonych kampanii marketingowych oraz ich efekty. Pozwala na szybką optymalizację i poprawę prowadzonych działań w celu zmaksymalizowania sprzedaży usług.

Procedura stworzenia dostępu do systemu Medidesk dla konkretnej placówki medycznej lub szpitala jest niezwykle prosta. Dostęp do narzędzia otrzymuje się wraz z instalacją sprzętu telefonicznego w najnowszej technologii VOIP, wykonają przez zespół Medidesk w siedzibie placówki. Od tego momentu każdy pracownik danej placówki medycznej ma możliwość zalogowania się do aplikacji z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i korzystać ze wszystkich funkcji Medidesk w czasie rzeczywistym.

Autor: Redakcja
|
Dodano: 4 października 2017

Powiązane posty

Lean Healthcare Medidesk
Kategoria:

Lean Healthcare i Medidesk na Sympozjum w Toruniu

Czym jest lean healthcare? Jak poprawić dostępność do świadczeń oraz efektywność finansową placówki medycznej? Czym jest strumień wartości procesu klinicznego i jak efektywnie rozwiązywać problemy w placówkach ochrony zdrowia? To i wiele więcej na jedynym w Polsce bezpłatnym Sympozjum Lean Healthcare w Toruniu.
Autor: Redakcja
|
2019-05-20
Kategoria:

Czemu pacjenci rezygnują z wizyty w Twojej placówce?

To zupełnie normalne, że pewna grupa pacjentów – mimo podjęcia kontaktu z placówką – nie decyduje się na ostateczne umówienie się na wizytę. Nie da się umówić 100% wizyt, ale nie oznacza to, że problem ten można bagatelizować. W interesie zarówno menedżera, jak i całej placówki leży zrozumienie powodów, przez które pacjenci rezygnują z wizyty.
Autor: Redakcja
|
2019-05-09
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.



OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Smartmed Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Hanki Czaki 4/8, 01-588 Warszawa, tel. 22 250 08 50.
2. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zgłoszenie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.
3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.
4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.
5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zadaj pytanie





Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Smartmed Sp. z o.o.) jedynie do kontaktu ze mną.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Smartmed Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Hanki Czaki 4/8, 01-588 Warszawa, tel. 22 250 08 50.
2. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zgłoszenie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.
3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.
4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.
5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).