Dzień dobry, oddzwaniam – czyli jak wykorzystać system Medidesk w codziennej pracy rejestracji medycznej?

rejestratorka medyczna

Dzień dobry, oddzwaniam – czyli jak wykorzystać system Medidesk w codziennej pracy rejestracji medycznej?

Codzienna praca rejestracji placówki medycznej wiąże się z wieloma obowiązkami, w tym również oddzwanianiem na nieodebrane połączenia. Niejednokrotnie zdarza się, że pracownicy posiadający tradycyjne centrale telefoniczne nie są w stanie ustalić numerów telefonów Pacjentów, których nie zdążyli odebrać, co skutkuje brakiem odzewu ze strony placówki medycznej, a w konsekwencji utratą potencjalnego zarobku. W odpowiedzi na odczuwalną potrzebę rynku powstał innowacyjny system Medidesk, którego nadrzędnym zadaniem jest silne wsparcie pracy rejestracji medycznej, aby ograniczyć do minimum liczbę utraconych Pacjentów, będącą konsekwencją braku odpowiednich narzędzi do ponownego kontaktu w sytuacji niemożliwości odebrania telefonu.

Czym jest system Medidesk, który znacząco wpływa na poprawę codziennej pracy rejestracji medycznej i przyczynia się do wzrostu przychodów?

Podstawą prawidłowego zarządzania placówką medyczną jest odpowiednia organizacja pracy zatrudnionych pracowników oraz dostarczenie im odpowiednich narzędzi, które pomogą im w wykonywaniu codziennych obowiązków i umożliwią jeszcze efektywniejszą pracę. Jednym z zupełnie nowych, innowacyjnych rozwiązań jest aplikacja Medidesk, dedykowana pracownikom rejestracji, menadżerom i działom marketingu przychodni lekarskich i szpitali. Narzędzie to posiada wiele praktycznych zastosowań, które od pierwszego dnia wdrożenia znacząco wpłyną na poprawę komfortu pracy i obsługi Pacjentów.
Najważniejsze zalety innowacyjnego systemu Medidesk:

  • Umożliwia analizę zgłoszeń w czasie rzeczywistym
  • Zapewnia kontrolę procesu umawiania wizyty
  • Odczuwalnie wspiera pracę rejestracji medycznej
  • Motywuje pracowników do rzetelnego wykonywania obowiązków służbowych
  • Umożliwia weryfikację poszczególnych Rejestratorek
  • Kreuje nowe standardy obsługi Pacjentów
  • Wspiera kontrolę wydatków na cele marketingowe
  • Wpływa na wzrost przychodów placówki medycznej

Za pomocą systemu Medidesk mamy możliwość prostego i komfortowego zarządzania obsługą Pacjentów w szpitalach i placówkach medycznych. Wirtualny system pomaga zaoszczędzić odczuwalną część budżetu, który zamiennie można zainwestować w inne formy rozwoju marki, takie jak np. promocyjne ulotki, internetowe kampanie marketingowe, a także reklama outdoorowa.

Najważniejsze powody, dla których pracownicy rejestracji medycznej powinni oddzwaniać na wszystkie nieodebrane połączenia:

  • Minimalizujemy ilość wizyt na które Pacjenci nie przychodzą
  • Maksymalizujemy ilość umówionych wizyt na konsultacje lekarskie i zabiegi
  • Przekłada się to na realne zyski placówki medycznej
  • Znacząco wpływa to również na wizerunek placówki medycznej wśród Pacjentów (stałych oraz potencjalnych)

Analiza pracy zespołu recepcji w systemie Medidesk

Ważnym aspektem organizacji pracy rejestracji jest motywowanie pracowników do wykonywania powierzonych obowiązków na wysokim poziomie. Jedną z „marchewek” mogą stanowić premie za oddzwanianie na nieodebrane połączenia. Aby móc generować na bieżąco raporty dotyczące ilości nieodebranych połączeń oraz ilości połączeń, na które oddzwoniono potrzebne jest do tego specjalne narzędzie, jakim jest właśnie aplikacja Medidesk. Dzięki niej po zalogowaniu się do panelu administratora otrzymujemy pełny podgląd wszystkich połączeń przychodzących, również tych nieodebranych oraz informację, na które połączenia nieodebrane pracownik rejestracji oddzwonił.
Medidesk pozwala na pełną kontrolę jakości pracy zatrudnionych pracowników, którzy będą „rozliczani” za każde wykonane połączenie przychodzące. Każdy pracownik rejestracji posiada swoje indywidualne konto w systemie Medidesk, nie ma więc mowy o anonimowości w przypadku braku kontaktu z Pacjentem, który próbował dodzwonić się do placówki medycznej, a pracownik ten nie odebrał ani nie oddzwonił na połączenie. Takie procedury sprawią, że pracownicy będą dbali o rzetelne wykonywanie swoich obowiązków, zdając sobie sprawę, że w przypadku jakichkolwiek zaniedbań, mogą być wyciągnięte wobec nich odpowiednie konsekwencje.

Innowacyjne rozwiązanie, które docenia coraz więcej zadowolonych Klientów

Warto również podkreślić, że procedura stworzenia dostępu do systemu Medidesk dla przychodni lekarskiej lub szpitala jest prosta i nie wymaga dużej ilości czasu. Dostęp do narzędzia otrzymuje się wraz z instalacją sprzętu telefonicznego w najnowszej technologii VOIP, wykonają przez zespół Medidesk w siedzibie placówki. Od tego momentu każdy pracownik danej placówki medycznej ma możliwość zalogowania się do aplikacji z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i korzystania ze wszystkich funkcji Medidesk w czasie rzeczywistym. Właściciele placówek medycznych i menadżerowie mogą od tego momentu kontrolować pracę rejestracji, a w razie potrzeby w porę zainterweniować. Warto dołączyć do coraz liczniejszego grona naszych zadowolonych Klientów. Zapraszamy do współpracy!

Autor: Redakcja
|
Dodano: 24 października 2017

Powiązane posty

up-selling w placówce medycznej

Up-selling w placówce medycznej – jak robić to skutecznie?

Up-selling, zwany również sprzedażą uzupełniającą, to jedna z technik sprzedażowych, polegająca na oferowaniu klientom towarów/usług/rozwiązań droższych niż te, których dotychczas używali i te, którymi są pierwotnie zainteresowani. Co ważne, up-selling może być z powodzeniem stosowany również w placówkach medycznych.
Autor: Redakcja
|
2019-10-16

Jakie funkcje pełni rejestracja w sprawnym działaniu placówki medycznej?

Ile razy zdarzyło nam się bezskutecznie dzwonić do placówki medycznej, by ustalić termin pilnej wizyty? Obsługując pacjenta, rejestracja medyczna nie potrafiła pogodzić grafiku lekarza z naszym kalendarzem, a w sytuacji, gdy lekarz nie pojawił się w pracy, nie zostaliśmy poinformowani? To tylko namiastka z codziennych scenariuszy na co dzień dotykających pacjentów, którzy chcą dostać się na wizytę do specjalisty. Jaką funkcję pełni rejestracja w sprawnym działaniu placówki medycznej?
Autor: Redakcja
|
2019-09-25
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zapytaj o wycenę







Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/