Kategoria wpisu: Aplikacja
Powyższe grupy decydują się na prowadzenie kontaktów telefonicznych z pacjentami z wykorzystaniem tradycyjnej centrali telefonicznej przede wszystkim z powodów finansowych. Małe lub dopiero powstające niepubliczne ośrodki zdrowia, niejednokrotnie nie chcą inwestować budżetu w założenie nowoczesnej, wirtualnej centrali telefonicznej. W tym przypadku umawianiem wizyt i telefonicznym kontaktem z pacjentami zajmuje się recepcja.
W przypadku państwowych szpitali, jak również sporej grupy szpitali sprywatyzowanych podstawowym problemem są ograniczone środki z budżetu państwa. Zatrudnienie wykwalifikowanej kadry lekarskiej i zakup sprzętu medycznego są zawsze na liście priorytetów, po realizacji których okazuje się, że niestety na rozwój komfortowego i opłacalnego systemu kontaktu z pacjentami.
Placówki medyczne i szpitale korzystające z tradycyjnej centrali telefonicznej są umieszczane na skali komunikacyjnych etapów technologicznych na najniższym stopniu. Ten tradycyjny system, który niestety coraz częściej okazuje się zawodny oraz ograniczający swobodny kontakt z pacjentami. Nie mamy bowiem w tym przypadku możliwości oddzwonienia do pacjentów, którzy z jakiegoś powodu musieli przerwać połączenie (przyczyny prywatne lub techniczne, np. brak zasięgu w danym miejscu). Każdy pacjent stanowi dla placówki medycznej potencjalne źródło zarobku, dlatego utrata chociażby kilku z nich może być dla niej odczuwalna.
W związku z dużymi oczekiwaniami rynku pojawił się innowacyjny system Medidesk, dzięki któremu nasi klienci otrzymują możliwość wygodnego oraz efektywnego kontaktu z pacjentami, a także szereg dodatkowych funkcjonalności, które mają ułatwić wykonywanie codziennych obowiązków pracownikom placówek medycznych i szpitali.
Tradycyjna centrala wiąże się z wysokimi kosztami, które każda przychodnia lekarska powinna starać się niwelować. Skorzystanie z wirtualnego systemu to realne źródło oszczędności. Medidesk charakteryzuje się prostym i intuicyjnym panelem zarządzania, z obsługą którego poradzą sobie wszyscy zatrudnieni pracownicy placówki medycznej.
Nie ma w tym przypadku ryzyka, że nawet starsi pracownicy, który mogą odczuwać pewne obawy związane z obsługą nowoczesnych sprzętów, będą mieli jakiekolwiek problemy z przekierowaniami, ustawianiem kolejki połączeń przychodzących czy oddzwanianiem do pacjentów, który podczas próby połączenia natrafili na zajętą linię,
Dzięki systemowi Medidesk mamy również możliwość zweryfikować, jak ponoszone przez placówkę medyczną nakłady reklamowe przekładają się na liczbę umówionych wizyt. Dzięki zachowaniu podziału pozyskiwania źródeł nowych pacjentów możliwe jest weryfikowanie średniego kosztu umówionej wizyty z kampanii Adwords, z kampanii w prasie, kampanii w social mediach, czy w praktyce każdego innego źródła marketingowego.