W sierpniu pozostajemy przy wtorkowych webinarach szkoleniowych Medidesk. Co wtorek o 11:00 czekamy na Was z porcją sprawdzonej wiedzy wzmacniającej biznesy medyczne w rozwoju, dbaniu o jakość i pozyskiwaniu nowych pacjentów. Sprawdź co przygotowaliśmy w harmonogramie wakacyjnych webinarów Medidesk na sierpień.
Bezpieczna oraz dochodowa placówka medyczna
03.08 zapraszamy na spotkanie poświęcone Bezpiecznej oraz dochodowej placówce medycznej. Garść wskazówek dotyczących skutecznych działań poprawiających płynność działania placówek, miejsc w procesie obsługi, gdzie w codziennym działaniu podmiotu można poprawiać jakość i doświadczenie pacjenta, co przekłada się na wzrost zadowolenia i dochodów przybliży Izabela Kaźmierczak – Kierownik Działu Sukcesu Klienta Medidesk. Szkolenie polecane pracownikom i managerom rejestracji oraz właścicielom podmiotów medycznych.
[content_control logged_out=”1″ class=”logged-out”]
Zarejestruj się bezpłatnie, aby przeczytać pełną wersję artykułu. Jeśli posiadasz już konto zaloguj się
[/content_control]
[content_control class=”logged-in”]
Narzędzia i działania poprawiające jakość obsługi pacjentów w placówce medycznej
Jak wymiana technologii służącej do obsługi najpopularniejszego kanału kontaktu pacjentów z placówkami medycznymi przekłada się na podniesienie jakości obsługi w placówce? O tym 10.08 o 11:00 opowie Katarzyna Koślacz, manager zajmujący się rozwojem placówek ochrony zdrowia. Praktyczne wskazówki i rozwiązania technologii VoIP wspierające managerów w działaniach sprzedażowych i jakościowych na rejestracji. O tym podczas webinaru: Narzędzia i działania poprawiające jakość obsługi pacjentów w placówce medycznej.
Sprawdzone zarządzanie finansami w nowoczesnej placówce medycznej
We wtorek 17.08 zapraszamy na webinar poświęcony zarządzaniu budżetem i płynnością w placówkach. O Sprawdzonym zarządzaniu finansami w nowoczesnej placówce medycznej opowie Patryk Ogórek, autor oprogramowania dla ośrodków badawczych, lekarzy i placówek. Poznacie wskazówki dotyczące rozliczania pacjentów, kampanii reklamowych, lekarzy i personelu placówki, a także kwestie raportowania, jako źródło bezcennej wiedzy przy realizacji celów biznesowych podmiotu.
Zarządzanie personelem rejestracji w placówce medycznej – delegowanie, podział obowiązków, egzekwowanie
Temat, który wzbudził sporą dyskusję i pole do wymiany doświadczeń uczestników poprzedniego webinaru już 24.08. Nasz ekspert, Urszula Łaskawiec, która opiekuje się działem szkole Medidesk opowie o sprawdzonych sposobach na Zarządzanie personelem rejestracji w placówce medycznej – delegowanie, podział obowiązków, egzekwowanie. Zapraszamy szczególnie osoby będące liderami, managerami i kierownikami rejestracji. O wyzwaniach i metodach na dobrą komunikację w zespole rejestracji i środowisku pracy sprzyjającemu pozytywnej atmosferze, ale nie tylko. Koniecznie bądźcie z nami na tym spotkaniu we wtorek 28 sierpnia o 11:00.
Komunikacja z trudnym pacjentem – wspieranie odporności psychicznej pracowników na rejestracji
Na koniec miesiąca pozostaniemy w obszarze Komunikacji z trudnym pacjentem – wspieraniu odporności psychicznej pracowników na rejestracji. We wtorek 31.08 o 11:00 Gabriela Gab – Certyfikowany Coach ICC i trener biznesu, wykładowca Uczelni Łazarskiego opowie Wam o tym, czym jest odporność psychiczna, jak ją zachować w pracy z drugim człowiekiem, szczególnie przy obsłudze pacjenta na rejestracji. O tym jakie elementy obniżają jej wartość i jak podnosić jej poziom po stronie pracodawcy i pracowników. Zapraszamy na spotkanie i do wymiany Waszych doświadczeń, które jak zawsze są nieodłączną wartością realizowanych przez nas webinarów.
Rejestracja na bezpłatne webinary szkoleniowe Medidesk dostępna jak zawsze pod adresem naszej strony https://medidesk.pl/webinary/ . Dla zainteresowanych po wydarzeniu wystawiamy zaświadczenia potwierdzające udział w webinarach – na prośbę wysyłamy je w formie PDF.
Zapraszamy do rejestracji.
[/content_control]