INTEGRACJE MEDIDESK
Integracja Medidesk z systemem Q-Klinika
to zaawansowane połączenie technologii, które usprawnia obsługę pacjentów i organizację pracy.
Dzięki płynnej synchronizacji danych w czasie rzeczywistym i automatyzacji kluczowych procesów, możesz skupić się na tym, co najważniejsze – opiece nad pacjentami.


jak działa integracja medidesk z q-klinika
Integracja platformy Medidesk z systemem medycznym Q-Klinika
to rozwiązanie oparte na głębokiej integracji realizowanej za pomocą API

Udostępnione API i indywidualny klucz integracyjny
Szybkie, sprawne i niezawodne
połączenie obu systemów.

Dwukierunkowa synchronizacja w czasie rzeczywistym
Dane wprowadzane w Q-Klinika automatycznie pojawiają się w Medidesk i odwrotnie.

Stała, bezproblemowa, 24/7 współpraca obu systemów
Pełna integracja umożliwia płynne funkcjonowanie procesów niezależnie od pory dnia.
KORZYŚCI INTEGRACJI medidesk z Q-klinika
Nowa jakość obsługi pacjentów i usprawnienie pracy Twojej placówki
– łączymy komunikację z pacjentami z każdego kanału kontaktu:
telefonicznego, online czy stacjonarnego
Automatyczna synchronizacja danych pacjentów
Integracja terminarza lekarzy
Widget – e-rejestracja
Automatyzacja kluczowych procesów
umów się na rozmowę
Wypełnij poniższy formularz, aby umówić się na prezentację demo naszego systemu
AUTOMATYZACJE VOICEBOT
Integracja z Q-Klinika umożliwia wykorzystanie voicebota
do realizacji kluczowych scenariuszy, takich jak

Telefoniczne potwierdzanie i odwoływanie wizyt

Zamawianie recept

Informowanie o zbliżającej się teleporadzie

Akcje promocyjne/sprzedażowe

Możliwość odebrania wyników badań

Badania okresowe

Symptom checker
DLACZEGO WARTO?
Medidesk – lider w obsłudze pacjentów, wspierający placówki medyczne na każdym etapie opieki.
Dzięki integracji kanałów komunikacji jako platforma omnichannel ułatwia:

Lepszą dostępność
e-mail, czat online czy formularze na stronie internetowej.

Większą efektywność

Zadowolenie pacjentów
Zyskaj przewagę dzięki synergii MediDesk i k-medica
Integracja Medidesk z Q-Klinika to klucz do nowoczesnej
i efektywnej obsługi pacjentów:
Zautomatyzowana komunikacja na linii placówka-pacjent
Synchronizacja danych w czasie rzeczywistym
Proste zarządzanie harmonogramami lekarzy
Wyższa satysfakcja pacjentów i personelu placówki