Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo
Widok listy

Internet dla placówki medycznej. Co musisz wiedzieć, aby wybrać najlepiej?

Pani doktor łącząca się w przychodni za pomocą wifi.

Dostęp do internetu jest już standardem właściwie we wszystkich polskich firmach. Niektóre przedsiębiorstwa używają go od czasu do czasu, np. przy dokonywaniu płatności, dla innych – jest koniecznym narzędziem codziennej pracy.

Do tej drugiej grupy zaliczają się już bez wątpienia placówki medyczne. Normą jest prowadzenie przez nie stron internetowych oraz umożliwianie pacjentom rejestrowanie się na wizyty, badania czy zabiegi przez pocztę mailową czy za pomocą specjalnych formularzy kontaktowych. W ostatnich latach dynamicznie przyspieszyła (i przyspieszać będzie nadal) cyfryzacja opieki zdrowotnej. Już teraz niektóre dokumenty medyczne należy przechowywać wyłącznie w wersji elektronicznej, obowiązkowe są e-zwolnienia lekarskie, trwa pilotaż e-recept oraz e-skierowania. Dodatkowo, dostępu do sieci wymagają również innowacyjne narzędzia usprawniające prace rejestracji, takie jak nasza aplikacja Medidesk. Wszystko to wymusza na osobach zarządzających placówką medyczną wybór odpowiedniego łącza internetowego.

Na co warto zwracać uwagę?

W placówkach medycznych, gdzie do sieci podłączonych bywa bardzo wiele urządzeń, najważniejszym aspektem jest stabilność łącza oraz szybkość transferu. Dlaczego? Otóż nie można doprowadzać do sytuacji, że komputery czy tablety co chwilę tracą połączenie, przez co nie zapisują lub nie przesyłają potrzebnych danych, zawieszają się czy przestają efektywnie pracować. Wszystko to przekłada się na zmniejszoną jakość pracy personelu, a także na zadowolenie pacjentów. Nietrudno wyobrazić sobie irytację osoby, która czeka kilkanaście minut na wystawienie elektronicznego L4, bo lekarz nie może zalogować się do odpowiedniego systemu…

Równie ważna jest szybkość przesyłania danych. Może ona być taka sama dla wysyłanych i odbieranych danych (tzw. internet symetryczny) oraz szybsza dla danych pobieranych, zaś mniejsza – dla danych wysyłanych (tzw. internet asymetryczny). W zdecydowanej większości firm stawia się na tę drugą opcję. Jeśli chodzi o stabilność łącza i prędkość przesyłki danych, najlepszą opcją dla firmy jest internet kablowy lub światłowodowy – ten mobilny może mieć problemy z zasięgiem, a radiowy często zależy od warunków pogodowych.

Inne aspekty, na które należy zwracać uwagę podczas wyboru internetu do placówki medycznej to:

  • możliwość przetestowania jakości usług przed podpisaniem długoterminowej umowy,
  • możliwość bezproblemowego zwiększania/zmniejszania zakresu usług,
  • ilość urządzeń, które będą podłączone do sieci oraz rodzaj zadań, które wykonują z wykorzystaniem Internetu pracownicy,
  • gwarancja stałej szybkości łącza bez względu na porę dnia,
  • gwarancja szybkiej naprawy przez dostawcę zgłoszonych awarii,
  • opcje dodatkowe (może to być pakiet bezpieczeństwa, usługi serwisowe sprzętu, usługi w chmurze itp.).

A może WiFi dla pacjentów?

Decydując się na zakup Internetu do przychodni czy kliniki, warto od razu rozważyć udostępnienie pacjentom w poczekalni darmowego WiFi. Badania nie pozostawiają złudzeń – nawet 97% pacjentów jest sfrustrowanych oczekiwaniem na wizytę czy badanie, nawet jeśli trwa ono krócej niż kwadrans. Wiadomo, że w medycynie nie da się wszystkiego przewidzieć – jedna konsultacja trwa krócej, inna dłużej, czasem pacjent przychodzi jedynie po kolejne recepty, w innych przypadkach wymaga szczegółowego wywiadu. Pewne opóźnienia są więc czymś zupełnie normalnym. Udostępnienie pacjentowi WiFi (nazwę sieci i hasło warto wydrukować i powiesić w widocznym punkcie w poczekalni lub recepcji) w wielu przypadkach sprawia, że tak naprawdę nie zauważa, iż wizyta jest nieco opóźniona – oczywiście jednak zachęcamy, by o ewentualnych opóźnieniach od razu informować, bo jest to najbardziej profesjonalne i uczciwe podejście.

Internet w placówce medycznej może pełnić zarówno funkcję narzędzia do codziennej pracy, jak i wizerunkową w stosunku do pacjentów. Dlatego należy wybierać sprawdzonych, renomowanych dostawców, którzy będą w stanie zagwarantować stałą wysoką jakość świadczonych usług. Z pewnością będzie to miało pozytywny wpływ na funkcjonowanie placówki.