Jak przygotować rejestratorki na akcje specjalne?

Jak przygotować rejestratorki na akcje specjalne?

Grudzień to czas, kiedy w wielu placówkach medycznych organizuje się liczne promocje i akcje specjalne, związane np. z zabiegami medycyny estetycznej, szczepieniami przeciw grypie czy konkretnymi badaniami. Nie należy zapominać o tym, aby o szczegółach tego typu promocji poinformować pracowników przychodni czy kliniki, a przede wszystkim – rejestratorki.

Przygotowania akcji promocyjnej obejmują różne zadania. Trzeba m.in. ustalić dokładne zasady akcji specjalnej, przygotować materiały informacyjne (np. ulotki), przygotować grafiki i artykuły na stronę internetową czy profile w mediach społecznościowych, opracować strategię docierania z promocją do osób, które mogłaby ona zainteresować. W toku tych wszystkich przygotowań nie może umknąć niezwykle istotna kwestia, a mianowicie zaznajomienie ze szczegółami promocji pracowników placówki, zwłaszcza rejestratorek medycznych. Bez ich udziału żadna akcja promocyjna nie ma szans na powodzenie.

Rejestratorka – główne źródło wiedzy

Aby zrozumieć, dlaczego rejestratorka jest bardzo ważnym ogniwem w każdej akcji promocyjnej, wystarczy prześledzić drogę, jaką przebywa pacjent od momentu kiedy dowiaduje się o promocji do chwili, w której pojawia się w placówce. Pacjent o akcji specjalnej dowiedzieć się może na różne sposoby – czytając ulotkę, wchodząc na stronę internetową przychodni czy na jej profil na Facebooku – we wszystkich tych miejscach prezentuje się zarys akcji specjalnej oraz podaje dane do kontaktu, by zainteresowany pacjent mógł zapoznać się ze szczegółami lub od razu z niej skorzystać.

I tu dochodzimy do meritum – w takich przypadkach źródłem wiedzy o promocji dla pacjenta jest rejestratorka medyczna, gdyż kontakt to w większości przypadków po prostu numer telefonu lub mail do recepcji. Rejestratorka musi więc koniecznie znać wszystkie detale dotyczące promocji – jej dokładny zakres, czas trwania, ograniczenia (np. tylko ściśle określona liczba miejsc) – aby móc udzielić zainteresowanemu pacjentowi dokładnych informacji, które sprawią, że weźmie on w niej udział. A to już wprost przekłada się na przychody placówki.

Jak zatem przygotować rejestratorki do planowanych promocji? Dobrym pomysłem jest zorganizowanie spotkania roboczego, podczas którego osoby odpowiedzialne za marketing poinformują rejestratorki o szczegółach akcji. Wskazane jest także przygotowanie materiałów drukowanych, w których znajdą one opisaną całą promocję – broszurę tego typu mogą przeczytać spokojnie kilka razy, dzięki czemu zapamiętają wszystkie wiadomości, a w razie potrzeby mieć ją pod ręką w trakcie rozmów z pacjentami. W naszej aplikacji Medidesk istnieje możliwość wyróżnienia źródła kontaktu, dzięki czemu od razu widać, że pacjent dzwoni np. w sprawie konkretnej promocji – rejestratorka widzi to od razu, więc wie, czego będzie dotyczyła rozmowa i jakich informacji musi udzielić.

Plan awaryjny

Rejestratorki warto także – choćby pokrótce – przeszkolić z potencjalnych problemów, z jakimi mogą się spotkać w trakcie rozmów dotyczących promocji. Jeśli np. USG w niższej cenie dotyczy tylko 20 pierwszych zarejestrowanych osób, to kolejni pacjenci, którzy nie będą mogli skorzystać z rabatu, mogą czuć się pokrzywdzeni. Umiejętnie poprowadzona rozmowa pozwoli zminimalizować ich negatywne odczucia i sprawi, że mimo wszystko nie zrezygnują oni z usług świadczonych przez placówkę. Dlatego ważne jest, by przygotowujący promocję menedżerowie przygotowali zawczasu listę potencjalnych problemów, opracowali sposoby ich rozwiązania i przeszkolili z tego zakresu rejestratorki. Będzie to korzyść dla wszystkich, zwłaszcza dla rejestratorek, które mając gotowe schematy działania będą gotowe na spokojne rozmowy nawet z najtrudniejszymi, najbardziej roszczeniowymi pacjentami.

Autor: Redakcja
|
Dodano: 10 grudnia 2018

Powiązane posty

Kategoria:

Millenialsi w placówce medycznej – kim są oraz co i dlaczego warto o nich wiedzieć?

Millenialsi – czyli pokolenie ludzi urodzonych w latach 80. i 90. XX wieku – to grupa, na którą osoby zajmujące się ochroną zdrowia powinni kierować szczególną uwagę. Obecnie mają ponad 30 lat i cechują się określonymi wymaganiami w stosunku do wszystkich usługodawców, również z branży medycznej i medycyny estetycznej. Warto już teraz zbudować wśród nich lojalność marki, bo to oni wkrótce będą najczęstszymi pacjentami w placówkach.
Autor: Redakcja
|
2019-08-21

Jaką wiedzę może dać Ci odpowiedni status rozmowy cz. 1

Jedną z najważniejszych funkcjonalności naszej aplikacji Medidesk jest statusowanie, czyli zaznaczanie, jak zakończyła się dana rozmowa pracownika rejestracji z pacjentem. Statusowanie jest niezwykle przydatne zarówno dla rejestratorek, które mogą dzięki niemu dobrze zorganizować swoją pracę, ale również dla menedżerów, osób zarządzających oraz właścicieli placówek służby zdrowa. Przy jego pomocy można zdobyć naprawdę wiele bezcennych informacji.
Autor: Redakcja
|
2019-07-26
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zapytaj o wycenę







Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/