Zadzwoń!

+48 22 690 03 72

SZKOLENIA

Masz pytania?
Zostaw nam kontakt. Oddzwonimy!

Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

DLA REJESTRACJI MEDYCZNYCH

Dla kogo?

Pracownicy rejestracji placówek medycznych

Pracownicy medycznego
Call Center

Właściciele i managerowie podmiotów medycznych

Szkolenia polecamy indywidualnym pracownikom jak i zespołom obsługującym rejestracje medyczne, chcącym podnieść swoje kompetencje z obszaru jakości obsługi pacjenta.

Szkolenia polecamy pracownikom i zespołom call center medycznych, dedykowanym do telefonicznej obsługi pacjentów.

Szkolenia polecamy osobą decyzyjnym i zarządzającym zespołami pracowników rejestracji medycznych, chcącym rozwinąć swoje kompetencje w obszarze prowadzenia rejestracji podmiotu.

Dlaczego my?

szkolenia prowadzone przez praktyków z branży medycznej

bezpośredni kontakt
z prowadzącym

realizacja odbywa się
w siedzibie klienta

audyty sprawdzające skuteczność sprzedażową placówki przed i po szkoleniach

szkolenia szyte na miarę zgodnie z potrzebami

zajęcia prowadzone na konkretnych przykładach

rozwijamy kompetencje
komunikacyjne

wzmacniamy umiejętności doradcze i rekomendacyjne

weryfikujemy i podnosimy kompetencje pracowników rejestracji w zakresie skutecznej obsługi pacjenta

Najpopularniejsze szkolenia

Sprawdź

Skuteczna Rejestracja

Sprawdź

Trudny Pacjent

Sprawdź

Skuteczna Sprzedaż Usług Medycznych

Sprawdź

RODO Bez Tajemnic

Najczęściej wybierane

Dzięki temu szkoleniu, pracownicy Twojej rejestracji:

Dzięki temu szkoleniu, pracownicy Twojej rejestracji:

Dzięki temu szkoleniu, pracownicy Twojej rejestracji:

Dzięki temu szkoleniu, pracownicy Twojej rejestracji:

  • poznają metody i skuteczne narzędzia wspomagające proces obsługi ruchu pacjentów,
  • poprawią efektywność i zoptymalizują czas wykonywania codziennych działań,
  • dowiedzą się co osłabia komunikację z pacjentem
  • poznają sposoby na ujednolicenie lub wypracowanie nowych standardów obsługi
  • nauczą się podstawowych technik efektywnej komunikacji w procesie obsługi pacjenta
  • dowiedzą się co osłabia komunikację z pacjentem
  • poznają metody radzenia sobie w trudnych sytuacjach (np. konfliktowych bądź reklamacyjnych)
  • nauczą się dostosowywać komunikację do różnych typów osób pogłębią wiedzę z zakresu zarządzania sprzedażą usług placówki
  • nauczą się podstawowych technik efektywnej komunikacji w procesie obsługi pacjenta
  • pogłębią wiedzę z zakresu zarządzania sprzedażą usług placówki,
  • poznają techniki skutecznego rekomendowania usług medycznych
  • nauczą się dobierać argumenty do danego typu pacjenta
  • zdobędą wiedzę w zakresie wypełniania dokumentacji medycznej zgodnie z nowymi przepisami RODO
  • poznają zasady i skuteczne rozwiązania stosowane w podmiotach medycznych
  • pogłębią wiedzę z zakresu Ochrony Danych Osobowych pacjenta i ochrony szczególnej kategorii danych osobowych
  • przygotują się razem z właścicielem placówki medycznej (Administratorem) do kontroli UODO

Jak szkolimy?

Analiza rejestracji

Najlepsze praktyki

Ćwiczenia i warsztaty

Analizujemy dotychczasowe sposoby obsługi pacjenta w poszukiwaniu elementów wymagających poprawy. Badamy potrzeby zespołów i pacjentów danej placówki medycznej.

Wskazujemy w oparciu o zdiagnozowane obszary i potrzeby pracowników rejestracji i managerów, a także pacjentów najlepsze praktyki w branży medycznej w Polsce. Pokazujemy narzędzia i rozwiązania.

Dzięki wspólnej pracy wprowadzamy teorię w życie. Ustalamy zasady działania w nowej rzeczywistości. Szkolimy, prowadzimy warsztaty, ćwiczymy konkretne kompetencje na przykładach z placówki i obsługi pacjenta

Poznaj naszych trenerów

Ekspert ds. Zarządzania Biznesem
dla Branży Medycznej

Daniel Nowocin

Urszula Łaskawiec

Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej

Twórca aplikacji Medidesk, posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie usług marketingowych dla branży medycznej. Prelegent na konferencjach branżowych.


Doradca biznesowy dla zarządów szpitali, managerów oraz właścicieli średnich oraz największych placówek leczniczych oraz klinik estetycznych w Polsce.

Trenerka z ponad 12-letnim doświadczenie w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji
z klientem.

Uczy odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki, jakościowej obsługi pacjenta, działań pomagających w promowaniu usług placówki medycznej.

Paweł Meller

Ekspert ds. Bezpieczeństwa
i RODO dla Branży Medycznej

Odpowiedzialny za przetwarzanie
i bezpieczeństwo dużych zbiorów danych medycznych. Uczestnik i prelegent szkoleń w kraju i zagranicą z dziedziny ochrony zdrowia.


Doradza placówkom medycznym
w zakresie zasad ochrony danych osobowych w systemach informatycznych do obsługi pacjenta.

O nas

w branży medycznej

audytów pracy rejestracji medycznych

pracowników rejestracji
objętych szkoleniami

ekspertów z branży opieki zdrowotnej w Polsce

od

2011

669

564

15

Co mówią o naszych szkoleniach?

Praca z klientem - pacjentem na rejestracji to nie lada wyzwanie. Szczególnie, kiedy wzorową obsługę stawiamy na pierwszym miejscu. Szkolenie to też świetna okazja do integracji i podniesienia pewności siebie pracowników w trudnych rozmowach i rekomendacji usług.

Maciej Piechota,
Centrum Medyczne Body Move

Szkolenia Medidesk dla pracowników rejestracji w Naszej Klinice spełniły swoje zadanie. Dzięki wiedzy i umiejętnościom Pani Uli mieliśmy doskonałą okazję do wymiany doświadczeń i ujednolicenia standardów obsługi. To bardzo ważny aspekt naszej pracy.

Dr Beata Dethloff,
Klinika Medycyny Estetycznej

Wybrani klienci

O aplikacji Medidesk

Medidesk to profesjonalne narzędzie monitoringu oraz analityki połączeń telefonicznych, wskaźników biznesowych i kanałów marketingowych oraz społecznościowych.


Medidesk jest aplikacją internetową dedykowaną placówkom medycznym, zwiększającą przychody oraz poprawiającą jakość obsługi pacjentów.


Medidesk wspiera właścicieli i managerów placówek medycznych w codziennym zarządzaniu zespołem rejestracji. Umożliwia lepszą kontrolę zakresu działań i efektywności pracy zespołu.


Z Medidesk korzysta już ponad 200 obiektów leczniczych w całej Polsce.

Chcesz dowiedzieć się więcej

lub sprawdzić wycenę szkolenia?

Zostaw kontakt!

Najczęściej zadawane pytania

Ile osób maksymalnie może wziąć udział w szkoleniu?

Jedną grupę szkoleniową stanowi od 3 do 10 osób.

Czy na szkoleniu uzyskam materiały?

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma dedykowany zestaw materiałów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Szkolenia przeprowadzane są na terenie całej Polski, najczęściej w placówce medycznej zgłaszającej uczestników.

W jaki sposób mogę zapłacić za szkolenie?

Za szkolenie należy zapłać przelewem na podstawie wystawionej faktury.

Czy i jak otrzymam fakturę VAT?

Fakturę wystawiamy na podstawie podpisanego przez Klienta zlecenia. Zlecenie potwierdza rodzaj szkolenia, ilość osób biorących w nim udział, a także kwotę. Na podstawie zlecenie wystawiana jest faktura. Może zostać ona przesłana mailowo na wskazany adres e-mail lub drogą pocztową na adres placówki medycznej.

Jak dokonać rejestracji na szkolenie?

Wypełnij formularz kontaktowy na stronie lub zadzwoń do Nas.
Nasz ekspert udzieli odpowiedzi, bądź skontaktuje się zwrotnie celem doprecyzowania szczegółów.

Czy po szkoleniu otrzymam certyfikat?

Tak, placówka zgłaszająca się na szkolenie otrzymuje certyfikat. Ponadto każdy z uczestników otrzymuje certyfikat imienny potwierdzający udział w szkoleniu.

© 2019 Medidesk Sp. z o.o. All rights reserved. Created with love by Medidesk.

Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Masz pytania dotyczące naszych szkoleń?
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.

Medidesk Sp. z o. o.

ul. Swarzewska 51
01-821 Warszawa
NIP: 701-065-95-20
KRS: 0000659580
REGON: 366382110

Nr rachunku bankowego do wpłat:
57 1140 2004 0000 3902 7726 6412

Skontaktuj się z nami.

+48 22 690 03 72

Kontakt