Widok listy

Jak reagować na negatywne opinie pacjentów w Internecie – bezpłatny poradnik

Chcesz dowiedzieć się, jak profesjonalnie odpowiadać i reagować na krytyczne uwagi i opinie pacjentów w Internecie? Pobierz bezpłatny PDF dla managerów oraz osób odpowiedzialnych za marketing w placówkach medycznych!

Otrzymasz gotowe wzorce odpowiedzi, dzięki którym bez trudu przygotujesz się na kryzysowe sytuacje wizerunkowe w branży medycznej.

Czego dowiesz się z poradnika?

  • Jaka jest sprawdzona technika radzenia sobie z krytyką w Internecie?
  • Czy usuwać krytyczne komentarze zamieszczone przez pacjentów w Internecie i mediach społecznościowych?
  • Jak odpowiadać na niepochlebne opinie? Otrzymasz gotowe skrypty dla placówek medycznych, które dostosujesz do własnych potrzeb.

Skorzystaj! Nasze opracowanie to w obecnych czasach niezbędnik dla managerów placówek medycznych!

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się