Chcesz dowiedzieć się, jak profesjonalnie odpowiadać i reagować na krytyczne uwagi i opinie pacjentów w Internecie? Pobierz bezpłatny PDF dla managerów oraz osób odpowiedzialnych za marketing w placówkach medycznych!
Otrzymasz gotowe wzorce odpowiedzi, dzięki którym bez trudu przygotujesz się na kryzysowe sytuacje wizerunkowe w branży medycznej.
Czego dowiesz się z poradnika?
- Jaka jest sprawdzona technika radzenia sobie z krytyką w Internecie?
- Czy usuwać krytyczne komentarze zamieszczone przez pacjentów w Internecie i mediach społecznościowych?
- Jak odpowiadać na niepochlebne opinie? Otrzymasz gotowe skrypty dla placówek medycznych, które dostosujesz do własnych potrzeb.
Skorzystaj! Nasze opracowanie to w obecnych czasach niezbędnik dla managerów placówek medycznych!
BĄDŹ W KONTAKCIE
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!
WEBINARY MEDIDESK
Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?
Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?