Widok listy

Jak reagować na negatywne opinie pacjentów w Internecie – bezpłatny poradnik

Chcesz dowiedzieć się, jak profesjonalnie odpowiadać i reagować na krytyczne uwagi i opinie pacjentów w Internecie? Pobierz bezpłatny PDF dla managerów oraz osób odpowiedzialnych za marketing w placówkach medycznych!

Otrzymasz gotowe wzorce odpowiedzi, dzięki którym bez trudu przygotujesz się na kryzysowe sytuacje wizerunkowe w branży medycznej.

Czego dowiesz się z poradnika?

  • Jaka jest sprawdzona technika radzenia sobie z krytyką w Internecie?
  • Czy usuwać krytyczne komentarze zamieszczone przez pacjentów w Internecie i mediach społecznościowych?
  • Jak odpowiadać na niepochlebne opinie? Otrzymasz gotowe skrypty dla placówek medycznych, które dostosujesz do własnych potrzeb.

Skorzystaj! Nasze opracowanie to w obecnych czasach niezbędnik dla managerów placówek medycznych!