Wróć do bloga

Kategoria wpisu: Dla Managera

Jak reagować na negatywne opinie pacjentów w Internecie – bezpłatny poradnik

Jak reagować na negatywne opinie pacjentów w Internecie – bezpłatny poradnik

Chcesz dowiedzieć się, jak profesjonalnie odpowiadać i reagować na krytyczne uwagi i opinie pacjentów w Internecie? Pobierz bezpłatny PDF dla managerów oraz osób odpowiedzialnych za marketing w placówkach medycznych!

Otrzymasz gotowe wzorce odpowiedzi, dzięki którym bez trudu przygotujesz się na kryzysowe sytuacje wizerunkowe w branży medycznej.

Czego dowiesz się z poradnika?

  • Jaka jest sprawdzona technika radzenia sobie z krytyką w Internecie?
  • Czy usuwać krytyczne komentarze zamieszczone przez pacjentów w Internecie i mediach społecznościowych?
  • Jak odpowiadać na niepochlebne opinie? Otrzymasz gotowe skrypty dla placówek medycznych, które dostosujesz do własnych potrzeb.

Skorzystaj! Nasze opracowanie to w obecnych czasach niezbędnik dla managerów placówek medycznych!

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

    Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

      Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

        Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk