Widok listy

Jaka jest aplikacja Medidesk? – wywiad z managerem

Uśmiechnięta kobieta podczas wywiadu z dziennikarzem

W ostatnim czasie mieliśmy okazję porozmawiać z jednym z naszych klientów na temat zalet aplikacji Medidesk oraz efektów jakie udało się osiągnąć w ramach wspólnych działań. Rozmowę z Agatą Damięcką- Dyrektor Zarządzającą Centrum Medycznego BiMed w Mszczonowie, które świadczy usługi w ramach Podstawowej Opieki Zdrowotnej jak i komercyjnie przeprowadził Jakub Stępnowski z Medidesk.

Jakub Stępnowski: Czym jest dla Ciebie Medidesk?

Agata Damięcka: Medidesk jest dla mnie dobrym i skutecznym narzędziem pracy jeśli chodzi o monitoring połączeń telefonicznych w placówce oraz pozyskiwanie i utrzymywanie pacjentów, którzy trafiają do naszego centrum.

Jakub Stępnowski: Jaka jest aplikacja Medidesk?

Agata Damięcka: System sam w sobie jest bardzo przejrzysty, prosty w obsłudze i domyślny dla użytkownika – łatwo się na nim pracuje.

Jakub Stępnowski: Które funkcjonalności w aplikacji Medidesk są dla Ciebie najbardziej przydatne?

Agata Damięcka: Dla mnie jako dyrektora placówki to panel managera w aplikacji jest najbardziej interesującą funkcjonalnością, za pomocą której mogę sprawdzać i weryfikować statystyki pod różnym kątem np. Jaki jest ruch telefoniczny w placówce oraz kiedy tych telefonów jest najwięcej. Daje mi to obraz pracy całego mojego zespołu rejestracji oraz pozwala lepiej dopasować grafik pracy do natężenia ruchu telefonicznego w placówce.

Jakub Stępnowski: W czym jeszcze Medidesk pomaga Ci w Twojej codziennej pracy?

Agata Damięcka: Bardzo fajnym rozwiązaniem w Medidesku jest statusowanie wizyt. Dzięki nim wiem ilu tak naprawdę pacjentów kontaktowało się z naszą placówką w celu umówienia wizyty a ilu tylko chciało uzyskać bardziej szczegółowe informacje o zabiegu. Aplikacja pozwala mi dodatkowo zweryfikować ilu pacjentów zapisało się na wizytę w ramach NFZ, a ilu w ramach usług komercyjnych.

Jakub Stępnowski: Czego się najbardziej obawiałaś rozpoczynając pracę z naszą aplikacją?

Agata Damięcka: Najbardziej obawiałam się tego, że obsługa dodatkowego narzędzia przysporzy mi i rejestratorkom więcej pracy teraz wiem, że zapełnienie niepotrzebnie się martwiłam bo pracuje się świetnie, a aplikacja wręcz przyspiesza naszą pracę.

Jakub Stępnowski: Co się zmieniło w Bimed odkąd pracujecie z Medidesk?

Agata Damięcka: Odkąd mamy Medidesk jeszcze bardziej dbamy o to żeby nasza rejestracja odbierała jak najwięcej połączeń telefonicznych ponieważ analizując statystyki w panelu managera zauważyłam, że bardzo dużo wizyt to wizyty umówione właśnie z połączeń telefonicznych albo wręcz odzyskane z połączeń nieodebranych, a oddzwonionych przez naszą rejestrację. Wszystko to przełożyło się na większą ilość pacjentów zainteresowanych naszymi usługami. Nasze centrum medyczne się rozrasta, a my poszukujemy coraz to nowych specjalistów, aby zapewnić naszym pacjentom jak najlepszą i fachową opiekę.

Jakub Stępnowski: Czy poleciłabyś Medidesk innym managerom placówek medycznych podobnych do Twojej?

Agata Damięcka: Oczywiście, że tak. Dzięki wprowadzeniu i korzystaniu z innowacyjnego narzędzia do obsługi pacjentów jakim jest niewątpliwie aplikacja Medidesk sama placówka staje się bardziej nowoczesna. Jest to bardzo dobre narzędzie pracy, które podnosi prestiż placówki.