Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo
Widok listy

Jaka jest aplikacja Medidesk? – wywiad z managerem

Uśmiechnięta kobieta podczas wywiadu z dziennikarzem

W ostatnim czasie mieliśmy okazję porozmawiać z jednym z naszych klientów na temat zalet aplikacji Medidesk oraz efektów jakie udało się osiągnąć w ramach wspólnych działań. Rozmowę z Agatą Damięcką- Dyrektor Zarządzającą Centrum Medycznego BiMed w Mszczonowie, które świadczy usługi w ramach Podstawowej Opieki Zdrowotnej jak i komercyjnie przeprowadził Jakub Stępnowski z Medidesk.

Jakub Stępnowski: Czym jest dla Ciebie Medidesk?

Agata Damięcka: Medidesk jest dla mnie dobrym i skutecznym narzędziem pracy jeśli chodzi o monitoring połączeń telefonicznych w placówce oraz pozyskiwanie i utrzymywanie pacjentów, którzy trafiają do naszego centrum.

Jakub Stępnowski: Jaka jest aplikacja Medidesk?

Agata Damięcka: System sam w sobie jest bardzo przejrzysty, prosty w obsłudze i domyślny dla użytkownika – łatwo się na nim pracuje.

Jakub Stępnowski: Które funkcjonalności w aplikacji Medidesk są dla Ciebie najbardziej przydatne?

Agata Damięcka: Dla mnie jako dyrektora placówki to panel managera w aplikacji jest najbardziej interesującą funkcjonalnością, za pomocą której mogę sprawdzać i weryfikować statystyki pod różnym kątem np. Jaki jest ruch telefoniczny w placówce oraz kiedy tych telefonów jest najwięcej. Daje mi to obraz pracy całego mojego zespołu rejestracji oraz pozwala lepiej dopasować grafik pracy do natężenia ruchu telefonicznego w placówce.

Jakub Stępnowski: W czym jeszcze Medidesk pomaga Ci w Twojej codziennej pracy?

Agata Damięcka: Bardzo fajnym rozwiązaniem w Medidesku jest statusowanie wizyt. Dzięki nim wiem ilu tak naprawdę pacjentów kontaktowało się z naszą placówką w celu umówienia wizyty a ilu tylko chciało uzyskać bardziej szczegółowe informacje o zabiegu. Aplikacja pozwala mi dodatkowo zweryfikować ilu pacjentów zapisało się na wizytę w ramach NFZ, a ilu w ramach usług komercyjnych.

Jakub Stępnowski: Czego się najbardziej obawiałaś rozpoczynając pracę z naszą aplikacją?

Agata Damięcka: Najbardziej obawiałam się tego, że obsługa dodatkowego narzędzia przysporzy mi i rejestratorkom więcej pracy teraz wiem, że zapełnienie niepotrzebnie się martwiłam bo pracuje się świetnie, a aplikacja wręcz przyspiesza naszą pracę.

Jakub Stępnowski: Co się zmieniło w Bimed odkąd pracujecie z Medidesk?

Agata Damięcka: Odkąd mamy Medidesk jeszcze bardziej dbamy o to żeby nasza rejestracja odbierała jak najwięcej połączeń telefonicznych ponieważ analizując statystyki w panelu managera zauważyłam, że bardzo dużo wizyt to wizyty umówione właśnie z połączeń telefonicznych albo wręcz odzyskane z połączeń nieodebranych, a oddzwonionych przez naszą rejestrację. Wszystko to przełożyło się na większą ilość pacjentów zainteresowanych naszymi usługami. Nasze centrum medyczne się rozrasta, a my poszukujemy coraz to nowych specjalistów, aby zapewnić naszym pacjentom jak najlepszą i fachową opiekę.

Jakub Stępnowski: Czy poleciłabyś Medidesk innym managerom placówek medycznych podobnych do Twojej?

Agata Damięcka: Oczywiście, że tak. Dzięki wprowadzeniu i korzystaniu z innowacyjnego narzędzia do obsługi pacjentów jakim jest niewątpliwie aplikacja Medidesk sama placówka staje się bardziej nowoczesna. Jest to bardzo dobre narzędzie pracy, które podnosi prestiż placówki.