Październikowy cykl otwiera „5 skutecznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w placówce medycznej”. Webinar w trakcie, którego Izabela Kaźmierczak i Patrycja Hołdyńska zapoznają Was z dobrymi standardami sprawnej obsługi pacjenta oraz podpowiedzą jak komunikować się z pacjentem językiem korzyści. Dowiecie się dodatkowo jaką wiedzę na temat działań swojej rejestracji powinien posiadać dobry manager oraz jakie znaczenie ma monitoring zgłoszeń pacjentów do placówki medycznej w czasie rzeczywistym.
Drugi webinar „Zarządzanie zmianą w placówkach ochrony zdrowia” w formule wywiadu to nasza nowość. Łukasz Grzanek zasypie pytaniami naszego gościa Panią Grażynę Lewicką. Pani Grażyna jako wieloletni i doświadczony praktyk w zarządzaniu placówkami publicznymi jak i prywatnymi odpowie na pytania dotyczące wprowadzania zmian w ochronie zdrowia. Podczas webinaru zastanowimy się jakie są czynniki sukcesu i porażki w zmianie, przeanalizujemy rolę poszczególnych pracowników we wprowadzaniu zmian, oraz odpowiemy na pytanie czy warto stosować metody innych branż w zarządzaniu zmianą.
„Marketing placówek medycyny estetycznej przy ograniczonym budżecie”, webinar specjalistów marketingu Medidesk to nasza kolejna propozycja podczas październikowych spotkań online. Anita Chabrowska wraz z Łukaszem Grzankiem podzielą się swoim doświadczeniem przybliżając Wam skuteczne kanały dotarcia do pacjentów online oraz podpowiedzą jak reklamować w internecie usługi medycyny estetycznej wykorzystując podstawowe narzędzia i rodzaje komunikacji marketingowej.
Ostatni webinar w tym miesiącu „Profesjonalna obsługa pacjenta w call center medycznym” to debiut Iwony Hoszko, project manager konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia. Iwona podczas swojego wystąpienia opowie jak powinna być zorganizowana prawidłowa obsługa telefoniczna w call center medycznym, jak w sprawnej obsłudze pomoże placówkom monitoring ruchu telefonicznego oraz odpowiednio dobrane narzędzia wspierające.