Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo
Widok listy

Jesienne webinary Medidesk

Mężczyzna robiący notatki podczas pracy na komputerze

Październikowy cykl otwiera „5 skutecznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w placówce medycznej”. Webinar w trakcie, którego Izabela Kaźmierczak i Patrycja Hołdyńska zapoznają Was z dobrymi standardami sprawnej obsługi pacjenta oraz podpowiedzą jak komunikować się z pacjentem językiem korzyści. Dowiecie się dodatkowo jaką wiedzę na temat działań swojej rejestracji powinien posiadać dobry manager oraz jakie znaczenie ma monitoring zgłoszeń pacjentów do placówki medycznej w czasie rzeczywistym.

Drugi webinar „Zarządzanie zmianą w placówkach ochrony zdrowia” w formule wywiadu to nasza nowość. Łukasz Grzanek zasypie pytaniami naszego gościa Panią Grażynę Lewicką. Pani Grażyna jako wieloletni i doświadczony praktyk w zarządzaniu placówkami publicznymi jak i prywatnymi odpowie na pytania dotyczące wprowadzania zmian w ochronie zdrowia. Podczas webinaru zastanowimy się jakie są czynniki sukcesu i porażki w zmianie, przeanalizujemy rolę poszczególnych pracowników we wprowadzaniu zmian, oraz odpowiemy na pytanie czy warto stosować metody innych branż w zarządzaniu zmianą.

„Marketing placówek medycyny estetycznej przy ograniczonym budżecie”, webinar specjalistów marketingu Medidesk to nasza kolejna propozycja podczas październikowych spotkań online. Anita Chabrowska wraz z Łukaszem Grzankiem podzielą się swoim doświadczeniem przybliżając Wam skuteczne kanały dotarcia do pacjentów online oraz podpowiedzą jak reklamować w internecie usługi medycyny estetycznej wykorzystując podstawowe narzędzia i rodzaje komunikacji marketingowej.

Ostatni webinar w tym miesiącu „Profesjonalna obsługa pacjenta w call center medycznym” to debiut Iwony Hoszko, project manager konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia. Iwona podczas swojego wystąpienia opowie jak powinna być zorganizowana prawidłowa obsługa telefoniczna w call center medycznym, jak w sprawnej obsłudze pomoże placówkom monitoring ruchu telefonicznego oraz odpowiednio dobrane narzędzia wspierające.

Zapisz się na webinary dla managerów placówek medycznych i rejestracji i dowiedz się, jak skutecznie działać i rozwijać placówkę medyczną w zmiennych warunkach.