Jak korzystać z aplikacji Medidesk, aby każdego dnia zwiększać zyski w placówce leczniczej?

Jak korzystać z aplikacji Medidesk, aby każdego dnia zwiększać zyski w placówce leczniczej?

W obliczu stale rosnącej konkurencji w sektorze usług medycznych, przychodnie lekarskie i szpitale prześcigają się w znajdowaniu sposobów na pozyskanie nowych Pacjentów oraz zwiększenie liczby umówionych wizyt na konsultacje lekarskie oraz zabiegi. W związku ze stale rosnącymi oczekiwaniami polskiego rynku, w zeszłym roku została wprowadzona innowacyjna aplikacja Medidesk, której podstawowym zadaniem jest zapewnienie odczuwalnego wsparcia w codziennej pracy dla placówek medycznych. W dzisiejszym wpisie podpowiadamy, w jaki sposób można znacząco zwiększyć zyski wykorzystując Medidesk. Jeszcze nigdy efektywne zarządzanie rejestracją medyczną i kampaniami marketingowymi nie było tak proste i wygodne!

Medidesk to aplikacja online, która charakteryzuje się intuicyjnym panelem zarządzania, możliwością utworzenia personalnych kont dla wszystkich pracowników (dzięki czemu właściciele i menadżerowie placówek mogą sprawować lepszą kontrolę nad prawidłową praca personelu). Medidesk umożliwia analizę zgłoszeń telefonicznych i e-mailowych w czasie rzeczywistym, zapewnia kontrolę procesu umawiania wizyt lekarskich, a także stanowi motywację dla pracowników do tego, aby w sposób rzetelny wykonywać powierzone im obowiązki. Wszystkie te zalety wpływają w bezpośredni sposób na wzrost liczby nowych Pacjentów, a ostatecznie na wzrost przychodów placówki medycznej.

Oddzwaniaj na nieodebrane połączenia i zwiększaj liczbę umówionych wizyt

Dzięki wykorzystaniu aplikacji Mediesk w codziennej pracy rejestracji medycznej, otrzymujemy całkowicie nowy, komfortowy system oddzwaniania na nieodebrane połączenia od Pacjentów. Pracownik rejestracji za pomocą jednego kliknięcia uruchamia system do automatycznego wybrania numeru z rejestru nieodebranych połączeń w celu skontaktowania się z rozmówcą. Eliminuje to zagrożenie, że jakiekolwiek nieodebrane połączenie może pozostać „bez odbioru”. Dzięki temu placówki medyczne, które na co dzień korzystają z aplikacji Medidesk odnotowują wzrost liczby umówionych wizyt lekarskich oraz zapisów na zabiegi i pozostałe świadczone usługi.

JAK DZIAŁA MEDIDESK? Szybka instrukcja

REJESTRACJA

  • Oddzwaniaj do Pacjentów

Medidesk umożliwia oddzwanianie z poziomu panelu na nieodebrane połączenia. Służy do tego opcja „NIEODEBRANE POŁĄCZENIE”. Po wykonaniu tej czynności  cyfrowy telefon VoIP, służący do obsługi zgłoszeń na rejestracji zadzwoni. Wystarczy podnieść słuchawkę i poczekać na połączenie z Pacjentem.

MANAGER

  • Odsłuchuj rozmowy przychodzące i kontroluj pracę rejestracji medycznej

Możliwość analizowania pracy rejestracji medycznej odrywa niezwykle istotną rolę dla właścicieli i menadżerów przychodni lekarskich czy szpitali. Dzięki temu, że aplikacja Medidesk umożliwia odsłuchiwanie rozmów przychodzących, możliwe staje się nadzorowanie prawidłowego procesu obsługiwania Pacjentów. W przypadku zauważenia jakichkolwiek niedopatrzeń ze strony pracowników oraz sugestii telefonicznych od Pacjentów dotyczących tego, co ich zdaniem działa w sposób nie do końca prawidłowy, mamy możliwość natychmiastowej reakcji. Jest to bardzo istotna funkcjonalność, dająca bardzo wiele możliwości ulepszania dotychczasowego systemu pracy oraz doszkalania pracowników rejestracji, aby mogli oni w jeszcze bardziej profesjonalny sposób prowadzić rozmowy z Pacjentami. Efekt? Zwiększenie ilości wizyt, a więc finalnie – wzrost przychodów!

Pobieranie nagrań rozmów poprzez aplikację Medidesk również jest bardzo proste. Każdy zalogowany użytkownik ma możliwość wybraniania spośród wszystkich rozmów przychodzących znajdujących się w zakładce „Historia zgłoszeń” konkretnej, którą chce pobrać i odsłuchać.  

  • Eksportuj dane wszystkich zgłoszeń przychodzących – analizuj, filtruj i przetwarzaj

Aplikacja Medidesk umożliwia eksport z poziomu panelu wszystkich zgłoszeń przychodzących, a także ich dowolną analizę, filtrowanie oraz przetwarzanie. Każdy zalogowany użytkownik aplikacji może to zrobić poprzez kliknięcie w ikonkę znajdującą się w prawym rogu aplikacji.

  • Zacznij więcej zarabiać dzięki kampaniom marketingowym

Marketing odgrywa niezwykle istotną rolę w promocji placówki medycznej i umożliwia dotarcie z przygotowaną ofertą do szerokiego grona odbiorców, czyli potencjalnych Pacjentów. Jednak, aby móc mówić o sukcesie przeprowadzonej kampanii marketingowej, musimy odpowiednio ją przygotować, a następnie kontrolować jej przebieg na każdym kolejnym etapie. A w razie potrzeby na bieżąco ją modyfikować. W jaki sposób jest to możliwe? Wszystko dzięki innowacyjnej aplikacji Medidesk, która daje możliwość bezpośredniego połączenia jej z kanałami marketingowymi. Dzięki niej zespół marketingowy może analizować przebieg kampanii oraz kontrolować ich koszt. Wszystko po to, aby każda z prowadzonych przez nas kampanii zakończyła się jak największym sukcesem i spowodowała wzrost zainteresowania ofertą wśród potencjalnych Pacjentów naszej placówki medycznej.

Zalet innowacyjnej aplikacji Medidesk jest wiele. W portfolio przychodni lekarskich i szpitali, które już z niej korzystają jest między innymi przychodnia rehabilitacyjna Body Move w Warszawie. Zdaniem Macieja Piechoty, Prezesa Zarządu, znacząco wpłynęła ona na jakość funkcjonowania przychodni: „Medidesk okazał się pomocny już w fazie testowej, a po niedługim czasie stał się ulubionym narzędziem wspierającym codzienną pracę rejestratorek. Podoba mi się, że poprzez Medidesk wspieram pracę mojego zespołu oraz kontroluję wydatki na marketing. Po zalogowaniu się do swojego panelu mogę na bieżąco sprawdzać ile zgłoszeń pozostało bez odpowiedzi, a ile wizyt udało się “odzyskać” przez oddzwonienie do potencjalnego pacjenta. Dzięki aplikacji Medidesk w pełni śledzę i weryfikuję, które kanały reklamowe uruchomione w celu pozyskania pacjentów, są dla mnie najbardziej opłacalne.

Wszystkich zainteresowanych wdrożeniem aplikacji Medidesk w placówce medycznej zachęcamy do kontaktu z nami:

Tel. 22 250 08 50
biuro@medidesk.pl

Autor: Redakcja
|
Dodano: 16 marca 2018

Powiązane posty

Kategoria:

Internet dla placówki medycznej. Co musisz wiedzieć, aby wybrać najlepiej?

O tym, że każda placówka medyczna musi mieć obecnie stały dostęp do Internetu, nikogo nie trzeba przekonywać. Działanie aplikacji ułatwiających pracę rejestracji, takich jak Medidesk, konieczność obsługi skrzynek mailowych, elektroniczna dokumentacja medyczna, e-zwolnienia, e-recepty – lista czynności wykonywanych przez pracowników placówki służby zdrowia, które wymagają dostępu do sieci, jest naprawdę długa. Na co jednak zwracać uwagę wybierając dostawcę Internetu? Podpowiadamy!
Autor: Redakcja
|
2019-04-03
Co-manager-musi-wiedzieć-o-pracy-rejestracji

Co manager musi wiedzieć o pracy rejestracji?

Rejestracja to newralgiczny punkt każdej placówki służby zdrowia – to od tego miejsca rozpoczyna się kontakt pacjenta z usługami, ofertą i pracownikami. Jak wiadomo, pierwsze wrażenie może zachęcić pacjenta do rozpoczęcia bądź kontynuacji leczenia w danym miejscu lub wręcz przeciwnie. Dlatego tak ważne jest, aby manager był zawsze „na bieżąco” z tym co się na „jego” rejestracji dzieje – i to każdego dnia.
Autor: Redakcja
|
2019-02-26
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.



OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Smartmed Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Hanki Czaki 4/8, 01-588 Warszawa, tel. 22 250 08 50.
2. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zgłoszenie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.
3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.
4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.
5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zadaj pytanie





Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Smartmed Sp. z o.o.) jedynie do kontaktu ze mną.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Smartmed Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Hanki Czaki 4/8, 01-588 Warszawa, tel. 22 250 08 50.
2. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zgłoszenie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.
3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.
4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.
5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).