Jak korzystać z aplikacji Medidesk, aby każdego dnia zwiększać zyski w placówce leczniczej?

Jak korzystać z aplikacji Medidesk, aby każdego dnia zwiększać zyski w placówce leczniczej?

W obliczu stale rosnącej konkurencji w sektorze usług medycznych, przychodnie lekarskie i szpitale prześcigają się w znajdowaniu sposobów na pozyskanie nowych Pacjentów oraz zwiększenie liczby umówionych wizyt na konsultacje lekarskie oraz zabiegi. W związku ze stale rosnącymi oczekiwaniami polskiego rynku, w zeszłym roku została wprowadzona innowacyjna aplikacja Medidesk, której podstawowym zadaniem jest zapewnienie odczuwalnego wsparcia w codziennej pracy dla placówek medycznych. W dzisiejszym wpisie podpowiadamy, w jaki sposób można znacząco zwiększyć zyski wykorzystując Medidesk. Jeszcze nigdy efektywne zarządzanie rejestracją medyczną i kampaniami marketingowymi nie było tak proste i wygodne!

Medidesk to aplikacja online, która charakteryzuje się intuicyjnym panelem zarządzania, możliwością utworzenia personalnych kont dla wszystkich pracowników (dzięki czemu właściciele i menadżerowie placówek mogą sprawować lepszą kontrolę nad prawidłową praca personelu). Medidesk umożliwia analizę zgłoszeń telefonicznych i e-mailowych w czasie rzeczywistym, zapewnia kontrolę procesu umawiania wizyt lekarskich, a także stanowi motywację dla pracowników do tego, aby w sposób rzetelny wykonywać powierzone im obowiązki. Wszystkie te zalety wpływają w bezpośredni sposób na wzrost liczby nowych Pacjentów, a ostatecznie na wzrost przychodów placówki medycznej.

Oddzwaniaj na nieodebrane połączenia i zwiększaj liczbę umówionych wizyt

Dzięki wykorzystaniu aplikacji Mediesk w codziennej pracy rejestracji medycznej, otrzymujemy całkowicie nowy, komfortowy system oddzwaniania na nieodebrane połączenia od Pacjentów. Pracownik rejestracji za pomocą jednego kliknięcia uruchamia system do automatycznego wybrania numeru z rejestru nieodebranych połączeń w celu skontaktowania się z rozmówcą. Eliminuje to zagrożenie, że jakiekolwiek nieodebrane połączenie może pozostać „bez odbioru”. Dzięki temu placówki medyczne, które na co dzień korzystają z aplikacji Medidesk odnotowują wzrost liczby umówionych wizyt lekarskich oraz zapisów na zabiegi i pozostałe świadczone usługi.

JAK DZIAŁA MEDIDESK? Szybka instrukcja

REJESTRACJA

  • Oddzwaniaj do Pacjentów

Medidesk umożliwia oddzwanianie z poziomu panelu na nieodebrane połączenia. Służy do tego opcja „NIEODEBRANE POŁĄCZENIE”. Po wykonaniu tej czynności  cyfrowy telefon VoIP, służący do obsługi zgłoszeń na rejestracji zadzwoni. Wystarczy podnieść słuchawkę i poczekać na połączenie z Pacjentem.

MANAGER

  • Odsłuchuj rozmowy przychodzące i kontroluj pracę rejestracji medycznej

Możliwość analizowania pracy rejestracji medycznej odrywa niezwykle istotną rolę dla właścicieli i menadżerów przychodni lekarskich czy szpitali. Dzięki temu, że aplikacja Medidesk umożliwia odsłuchiwanie rozmów przychodzących, możliwe staje się nadzorowanie prawidłowego procesu obsługiwania Pacjentów. W przypadku zauważenia jakichkolwiek niedopatrzeń ze strony pracowników oraz sugestii telefonicznych od Pacjentów dotyczących tego, co ich zdaniem działa w sposób nie do końca prawidłowy, mamy możliwość natychmiastowej reakcji. Jest to bardzo istotna funkcjonalność, dająca bardzo wiele możliwości ulepszania dotychczasowego systemu pracy oraz doszkalania pracowników rejestracji, aby mogli oni w jeszcze bardziej profesjonalny sposób prowadzić rozmowy z Pacjentami. Efekt? Zwiększenie ilości wizyt, a więc finalnie – wzrost przychodów!

Pobieranie nagrań rozmów poprzez aplikację Medidesk również jest bardzo proste. Każdy zalogowany użytkownik ma możliwość wybraniania spośród wszystkich rozmów przychodzących znajdujących się w zakładce „Historia zgłoszeń” konkretnej, którą chce pobrać i odsłuchać.  

  • Eksportuj dane wszystkich zgłoszeń przychodzących – analizuj, filtruj i przetwarzaj

Aplikacja Medidesk umożliwia eksport z poziomu panelu wszystkich zgłoszeń przychodzących, a także ich dowolną analizę, filtrowanie oraz przetwarzanie. Każdy zalogowany użytkownik aplikacji może to zrobić poprzez kliknięcie w ikonkę znajdującą się w prawym rogu aplikacji.

  • Zacznij więcej zarabiać dzięki kampaniom marketingowym

Marketing odgrywa niezwykle istotną rolę w promocji placówki medycznej i umożliwia dotarcie z przygotowaną ofertą do szerokiego grona odbiorców, czyli potencjalnych Pacjentów. Jednak, aby móc mówić o sukcesie przeprowadzonej kampanii marketingowej, musimy odpowiednio ją przygotować, a następnie kontrolować jej przebieg na każdym kolejnym etapie. A w razie potrzeby na bieżąco ją modyfikować. W jaki sposób jest to możliwe? Wszystko dzięki innowacyjnej aplikacji Medidesk, która daje możliwość bezpośredniego połączenia jej z kanałami marketingowymi. Dzięki niej zespół marketingowy może analizować przebieg kampanii oraz kontrolować ich koszt. Wszystko po to, aby każda z prowadzonych przez nas kampanii zakończyła się jak największym sukcesem i spowodowała wzrost zainteresowania ofertą wśród potencjalnych Pacjentów naszej placówki medycznej.

Zalet innowacyjnej aplikacji Medidesk jest wiele. W portfolio przychodni lekarskich i szpitali, które już z niej korzystają jest między innymi przychodnia rehabilitacyjna Body Move w Warszawie. Zdaniem Macieja Piechoty, Prezesa Zarządu, znacząco wpłynęła ona na jakość funkcjonowania przychodni: „Medidesk okazał się pomocny już w fazie testowej, a po niedługim czasie stał się ulubionym narzędziem wspierającym codzienną pracę rejestratorek. Podoba mi się, że poprzez Medidesk wspieram pracę mojego zespołu oraz kontroluję wydatki na marketing. Po zalogowaniu się do swojego panelu mogę na bieżąco sprawdzać ile zgłoszeń pozostało bez odpowiedzi, a ile wizyt udało się “odzyskać” przez oddzwonienie do potencjalnego pacjenta. Dzięki aplikacji Medidesk w pełni śledzę i weryfikuję, które kanały reklamowe uruchomione w celu pozyskania pacjentów, są dla mnie najbardziej opłacalne.

Wszystkich zainteresowanych wdrożeniem aplikacji Medidesk w placówce medycznej zachęcamy do kontaktu z nami:

Tel. 22 250 08 50
biuro@medidesk.pl

Autor: Redakcja
|
Dodano: 16 marca 2018

Powiązane posty

Kategoria:

Millenialsi w placówce medycznej – kim są oraz co i dlaczego warto o nich wiedzieć?

Millenialsi – czyli pokolenie ludzi urodzonych w latach 80. i 90. XX wieku – to grupa, na którą osoby zajmujące się ochroną zdrowia powinni kierować szczególną uwagę. Obecnie mają ponad 30 lat i cechują się określonymi wymaganiami w stosunku do wszystkich usługodawców, również z branży medycznej i medycyny estetycznej. Warto już teraz zbudować wśród nich lojalność marki, bo to oni wkrótce będą najczęstszymi pacjentami w placówkach.
Autor: Redakcja
|
2019-08-21

Jaką wiedzę może dać Ci odpowiedni status rozmowy cz. 1

Jedną z najważniejszych funkcjonalności naszej aplikacji Medidesk jest statusowanie, czyli zaznaczanie, jak zakończyła się dana rozmowa pracownika rejestracji z pacjentem. Statusowanie jest niezwykle przydatne zarówno dla rejestratorek, które mogą dzięki niemu dobrze zorganizować swoją pracę, ale również dla menedżerów, osób zarządzających oraz właścicieli placówek służby zdrowa. Przy jego pomocy można zdobyć naprawdę wiele bezcennych informacji.
Autor: Redakcja
|
2019-07-26
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zapytaj o wycenę







Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/