Medidesk – komu może pomóc?

Medidesk – komu może pomóc?

Medidesk to jedno z najnowocześniejszych rozwiązań na polskim rynku medycznym. Rejestruje nieodebrane połączenia od Pacjentów i umożliwia ich analizę w czasie rzeczywistym, ułatwia menadżerom codzienną kontrolę pracy rejestracji, a także wpływa na wzrost efektywności pracy działu marketingu. W dzisiejszym wpisie przedstawiamy najważniejsze zalety tego innowacyjnego systemu, z podziałem na trzy dedykowane grupy jego użytkowników: rejestrację, menadżerów oraz dział marketingu.

Najważniejsze zalety innowacyjnego systemu Medidesk:

  • Umożliwia analizę zgłoszeń w czasie rzeczywistym
  • Zapewnia kontrolę procesu umawiania wizyty
  • Odczuwalnie wspiera pracę rejestracji medycznej
  • Motywuje pracowników do rzetelnego wykonywania obowiązków służbowych
  • Umożliwia weryfikację poszczególnych pracowników Rejestracji
  • Kreuje nowe standardy i poprawia jakość obsługi Pacjentów
  • Wspiera kontrolę wydatków na cele marketingowe
  • Zwiększa przychody placówki medycznej

Medidesk – silne wsparcie pracy rejestracji medycznej

Każdego dnia pracownicy rejestracji medycznej odbierają dziesiątki telefonów od Pacjentów, jak również odpisują na wiele zapytań wysłanych drogą mailową lub za pośrednictwem dedykowanych formularzy znajdujących się na stronie internetowej placówki medycznej (formularz kontaktowy na stronie jest obecnie bardzo ważnym elementem wspierającym marketing). W przypadku braku możliwości odebrania telefonu przez pracownika rejestracji, Pacjenci mają do wyboru: albo spróbują ponownie nawiązać połączenie po upływie określonego czasu, albo mogą uzbroić się w cierpliwość i poczekać na oddzwonienie przez pracownika rejestracji. W sytuacji, kiedy w grę wchodzi konieczność szybkiej konsultacji lekarskiej lub wykonania zaleconego badania, czas odgrywa tutaj pierwszoplanową rolę.
Dlatego tak istotne jest, aby rejestracja medyczna oddzwaniała na każde nieodebrane połączenie w możliwie jak najszybciej.

Aby usprawnić wykonywanie codziennych obowiązków przez pracowników rejestracji medycznej, w zeszłym roku na polskim rynku zadebiutowała innowacyjna aplikacja Medidesk, która pozwala na rejestrowanie wszystkich nieodebranych połączeń lub połączeń czekających w kolejce (w przypadku zajętej linii) w czasie rzeczywistym. Głównym zadaniem aplikacji Medidesk jest wsparcie i zautomatyzowanie wszystkich działań związanych z obsługą Pacjentów w przychodniach lekarskich i szpitalach. Dzięki temu właściciele placówek medycznych, które już wdrożyły ten system u siebie przyznają, że w odczuwalny sposób odnotowują wzrost liczby umówionych wizyt na konsultacje lekarskie oraz pozostałe usługi świadczone przez dany podmiot medyczny. Dzięki aplikacji Medidesk żaden kontakt nie pozostanie „bez odbioru”.

System Medidesk pomaga menadżerom kontrolować pracę rejestracji medycznej

Kolejną grupą docelową, dla której została stworzona aplikacja Medidesk są menadżerowie przychodni lekarskich oraz szpitali. Od momentu wdrożenia jej w swojej placówce medycznej, otrzymują oni możliwość sprawowania bieżącej kontroli pracy rejestracji oraz najważniejszych procesów usługowych w placówce. Poprzez Medidesk, każdy menadżer ma możliwość odsłuchiwania rozmów telefonicznych oraz przeglądania statystyk (np. liczba połączeń odebranych, oddzwonionych itp.) w czasie rzeczywistym. Dzięki temu może on na bieżąco śledzić pracę swoich pracowników i w razie konieczności zainterweniować natychmiastowo, co w sposób bezpośredni przyczyni się do rozwoju biznesu, wzrostu przychodów oraz pozyskiwania nowych Pacjentów.

Osiągaj większe przychody z kampanii reklamowych

Trzecią grupą odbiorców aplikacji Medidesk stanowią pracownicy działów marketingu placówek medycznych. Po jej drożeniu otrzymują możliwość bezpośredniego połączenia jej z kanałami marketingowymi. Ponadto, dzięki niej każdy pracownik działu marketingu ma bezpośredni wgląd w koszty aktualnie prowadzonych kampanii, a także widzi ich efekty. Dzięki temu możliwa jest szybka, skuteczna optymalizacja i poprawa prowadzonych działań. Wszystko po to, aby możliwie jak najefektywniej zmaksymalizować sprzedaż.

Postaw na Medidesk i zauważ ogromną różnicę w funkcjonowaniu placówki. Zacznij zarabiać – zobacz, jakie to proste.

Każda placówka, której zależy na sprawnym oraz efektywnym zarządzaniu pracą rejestracji medycznej, kontroli kampanii marketingowych oraz wzroście przychodów może w prosty i sprawny sposób wdrożyć system Medidesk u siebie. W ciągu jednego dnia Klient otrzymuje aktywną aplikację z oddzielnymi loginami dla wszystkich pracowników. Dzięki temu właściciele i menadżerowie przychodni lekarskich oraz szpitali mogą w pełni kontrolować pracę rejestracji w zakresie odbierania telefonów od Pacjentów. Zalet tego rozwiązania jest wiele, w tym przede wszystkim najważniejsza – wzrost liczby Pacjentów przekładający się na realne zyski.

Zapraszamy do kontaktu wszystkich przedstawicieli zainteresowanych sprawdzeniem efektów systemu Medidesk w swojej placówce!
Zapytaj o bezpłatny audyt rejestracji pod numerem 22 250 08 50.

Autor: Redakcja
|
Dodano: 3 kwietnia 2018

Powiązane posty

Kategoria:

Czy potrafisz wybrać dobrego managera placówki medycznej?

Placówki medyczne – tak jak wszystkie inne firmy i organizacje działające na rynku – powinny cały czas podnosić standardy swoich działań. Muszą być ukierunkowane na potrzeby pacjentów, reagować na zachodzące na rynku zmiany, działać nowocześnie i efektywnie. Nie jest to możliwe bez managera placówki medycznej – czy wiesz, jakimi cechami powinna odznaczać się taka osoba?
Autor: Redakcja
|
2019-06-18

Czy Twoja rejestracja umie pozyskać nowego pacjenta?

Jeszcze niedawno jedynym zadaniem pracowników rejestracji w placówce medycznej było odbieranie telefonów i umawianie pacjentów na wizytę zgodnie z harmonogramem pracy lekarzy. W dobie rosnącej konkurencji, rejestracja musi jednak pełnić również inne funkcje – w tym również sprzedażowe. Odpowiedz więc sobie na pytanie – czy rejestracja w Twojej placówce na pewno umie pozyskać nowego pacjenta?
Autor: Redakcja
|
2019-06-05
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.



OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Smartmed Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Hanki Czaki 4/8, 01-588 Warszawa, tel. 22 250 08 50.
2. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zgłoszenie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.
3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.
4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.
5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zadaj pytanie





Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Smartmed Sp. z o.o.) jedynie do kontaktu ze mną.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Smartmed Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Hanki Czaki 4/8, 01-588 Warszawa, tel. 22 250 08 50.
2. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zgłoszenie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.
3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.
4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.
5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).