Widok listy

Medidesk na Warsaw Dental Medica Show 2019

Zaproszenie na Targi jako gość Medidesk, można było uzyskać poprzez wypełnienie formularza na dedykowanej stronie wydarzenia.

Na stoisku Medidesk, usytuowanym tuż obok kongresowych sal konferencyjnych, rozmawialiśmy z odwiedzającymi o możliwościach aplikacji i jej zastosowaniu przez managerów placówek stomatologicznych czy medycyny estetycznej. Wykłady prowadzone przez ekspertów z Medidesk, Urszulę Łaskawiec, Daniela Nowocina i Wojciecha Lewandowskiego także cieszyły się dużym zainteresowaniem. Tytuły wykładów brzmiały: „SPRZEDAŻ USŁUG MEDYCZNYCH – o co należy zadbać, aby była skuteczna? 5 TOP NAWYKÓW, które pomagają pozyskiwać pacjentów” oraz „Marketing podmiotu leczniczego – szkolenie dla właścicieli i menedżerów placówek leczniczych”.

Faktem jest, że coraz więcej gabinetów stomatologicznych oferuje usługi z zakresu medycyny estetycznej – stąd pomysł z zaproszeniem na jedno z naszych wystąpień gościa specjalnego, okazało się strzałem w 10tkę! Dr Beata Dethloff, właścicielka i praktykująca lekarka w Klinice Medycyny Estetycznej Dr Beata Dethloff, a także zadowolona klientka aplikacji Medidesk, była gościem wywiadu na Otwartym Forum Liderów (dostępnym dla wszystkich odwiedzających na hali targowej). Oprócz tematów dotyczących wyzwań branży medycyny estetycznej, a także potrzeby używania najnowszych technologii, w tym przydatnych narzędzi w pracy managera/właściciela kliniki, Pani Dr Beata Dethloff z subtelną rzetelnością nawiązała do aktualnych problemów zdrowotnych pacjentów. W rozmowie z Wojtkiem Lewandowskim poruszyła kwestię długowieczności i poprawy zdrowia poprzez odpowiednie odżywanie oraz styl życia. Opowiedziała publiczności o testach nutrigenetycznych wykonywanych w jej klinice oraz przybliżyła jak aplikacja Medidesk pomaga jej zespołowi:

  • zarządzać ruchem zgłaszających się pacjentów,
  • poprawia jakość obsługi pacjenta na rejestracji.

 

Drugim gościem wywiadu na Forum była Joanna Siekacz, Prezes Zarządu Przychodni KEN, która również korzysta z aplikacji Medidesk w codziennej obsłudze zgłoszeń pacjentów.

W rozmowie z Jakub Stępnowskim przyznała, że wprowadzenie narzędzia Medidesk wiele zmieniło w jej sposobie zarządzania placówką, dając przede wszystkim poczucie kontroli nad odpowiednią obsługą pacjenta.

Wkrótce na naszym blogu pojawi się relacja video z tych niezwykle ciekawych rozmów, a tymczasem zapraszamy do galerii zdjęć. Dziękujemy wszystkim oraz mamy nadzieję, że spotkamy się w równie zacnym gronie przy okazji udziału Medidesk w kolejnych wydarzeniach.