Zaproszenie na Targi jako gość Medidesk, można było uzyskać poprzez wypełnienie formularza na dedykowanej stronie wydarzenia.
Na stoisku Medidesk, usytuowanym tuż obok kongresowych sal konferencyjnych, rozmawialiśmy z odwiedzającymi o możliwościach aplikacji i jej zastosowaniu przez managerów placówek stomatologicznych czy medycyny estetycznej. Wykłady prowadzone przez ekspertów z Medidesk, Urszulę Łaskawiec, Daniela Nowocina i Wojciecha Lewandowskiego także cieszyły się dużym zainteresowaniem. Tytuły wykładów brzmiały: „SPRZEDAŻ USŁUG MEDYCZNYCH – o co należy zadbać, aby była skuteczna? 5 TOP NAWYKÓW, które pomagają pozyskiwać pacjentów” oraz „Marketing podmiotu leczniczego – szkolenie dla właścicieli i menedżerów placówek leczniczych”.
Faktem jest, że coraz więcej gabinetów stomatologicznych oferuje usługi z zakresu medycyny estetycznej – stąd pomysł z zaproszeniem na jedno z naszych wystąpień gościa specjalnego, okazało się strzałem w 10tkę! Dr Beata Dethloff, właścicielka i praktykująca lekarka w Klinice Medycyny Estetycznej Dr Beata Dethloff, a także zadowolona klientka aplikacji Medidesk, była gościem wywiadu na Otwartym Forum Liderów (dostępnym dla wszystkich odwiedzających na hali targowej). Oprócz tematów dotyczących wyzwań branży medycyny estetycznej, a także potrzeby używania najnowszych technologii, w tym przydatnych narzędzi w pracy managera/właściciela kliniki, Pani Dr Beata Dethloff z subtelną rzetelnością nawiązała do aktualnych problemów zdrowotnych pacjentów. W rozmowie z Wojtkiem Lewandowskim poruszyła kwestię długowieczności i poprawy zdrowia poprzez odpowiednie odżywanie oraz styl życia. Opowiedziała publiczności o testach nutrigenetycznych wykonywanych w jej klinice oraz przybliżyła jak aplikacja Medidesk pomaga jej zespołowi:
- zarządzać ruchem zgłaszających się pacjentów,
- poprawia jakość obsługi pacjenta na rejestracji.
Drugim gościem wywiadu na Forum była Joanna Siekacz, Prezes Zarządu Przychodni KEN, która również korzysta z aplikacji Medidesk w codziennej obsłudze zgłoszeń pacjentów.
W rozmowie z Jakub Stępnowskim przyznała, że wprowadzenie narzędzia Medidesk wiele zmieniło w jej sposobie zarządzania placówką, dając przede wszystkim poczucie kontroli nad odpowiednią obsługą pacjenta.
Wkrótce na naszym blogu pojawi się relacja video z tych niezwykle ciekawych rozmów, a tymczasem zapraszamy do galerii zdjęć. Dziękujemy wszystkim oraz mamy nadzieję, że spotkamy się w równie zacnym gronie przy okazji udziału Medidesk w kolejnych wydarzeniach.