Styczniowy rozkład jazdy rozpocznie webinar dobrze Wam znanego specjalisty ds. marketingu online Łukasza Grzanka. Łukasz już 5 stycznia opowie o tym jak zbudować wizerunek marki jako lidera za pomocą serwisu społecznościowego, specjalizującego się w kontaktach zawodowo-biznesowych. Podczas wydarzenia dowiemy się jak krok po kroku stworzyć atrakcyjny profil placówki medycznej na LinkedIn, w jaki sposób rekrutować pracowników do placówki za pomocą tego kanału oraz jakich błędów wystrzegać się podczas prowadzenia strony firmowej placówki.
Zostajemy w temacie wykorzystania social mediów i komunikacji interpersonalnej w ochronie zdrowia. 7 stycznia Magdalena Kieliszek, właścicielki firmy Doktor PR wyjaśni nam co to znaczy, że współczesny pacjent to klient, jakie znaczenie kliniczne i pozakliniczne mają relacje między pacjentami a personelem medycznym oraz czy trzeba, a jeśli trzeba to w jakich obszarach doskonalić komunikację interpersonalną w podmiotach leczniczych.
O zwinnych metodykach pracy 12 stycznia opowie Grazyna Lewicka – manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w ochronie zdrowia. Przed jakimi wyzwaniami staje polska służba zdrowia oraz jak technika Agile pozwala szybko zaadaptować się do zmiennych warunków oraz szybko rozwiązywać pojawiające się problemy.
W połowie miesiąca, 14 stycznia robimy małą przerwę od webinarów na rzecz uczestnictwa w III Wirtualnej Konferencji Akademii Managera Ochrony Zdrowia, która przybliży nam znajomość nowoczesnych technologii i narzędzi usprawniających proces skutecznego zarządzania placówką medyczną.
Kolejny przystanek na webinarowej mapie styczniowych wydarzeń to strategia marketingowa podmiotów medycznych. 19 stycznia dyrektor zarządzający agencji marketingowej Media Health Tomasz Rupniewski opowie po co opracowywać strategię marketingową placówki medycznej, jak wybrać odpowiednią grupę docelową oraz jakie są uregulowania prawne działań marketingowych.
Po wejściu w życie nowych zarządzeń dotyczących wystawiania skierowań w formie elektronicznej zaprosimy Was na webinar podsumowujący aktualnie obowiązujące przepisy, proces wystawienia e-recepty w aplikacji gabinet.gov.pl po samą realizację e-skierowania. Na wszystkie Wasze pytania 21 stycznia na bieżąco będą odpowiadać nasi prelegenci Michał Oleksy i Jakub Nowak z wydziały wdrożeń e-skierowań w Centrum e-Zdrowia.
Kolejny z tematów marketingowych w tym miesiącu to prelekcja specjalistek agencji marketingowej Media Health. 26 stycznia Joanna Rabińska i Aleksandra Czyżak przybliżą nam działania w social media, które pomogą zbudować pozytywny wizerunek placówki w sieci oraz ułatwią zdobycie nowych pacjentów. Podczas spotkania poznamy m.in. przykłady klientów agencji MH i ich sposób komunikacji na facebooku.
Ostatnie zaplanowane wydarzenie (28 stycznia) będzie dotyczyło gorącego w ostatnim czasie tematu szczepionki MMR i szczepionki przeciwko grypie w dobie pandemii. Nasz zaproszony gość Joanna Bogusz (specjalista epidemiologii i zdrowia publicznego) opowie o epidemiologii wybranych chorób zakaźnych o kalendarzu szczepień i zmianach wynikających z trendów epidemiologicznych oraz o bezpieczeństwie i skuteczności szczepień.
Zapraszamy do zapisów na nasze wydarzenia na https://medidesk.pl/webinary/