W branży medycznej działamy od wielu lat i doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważna dla wszystkich jej pracowników – także dla rejestratorek medycznych – jest wygoda i oszczędność czasu. Właśnie z myślą o tych aspektach dokonaliśmy ulepszenia layoutu graficznego naszej aplikacji Medidesk – jednego z najpopularniejszych w Polsce narzędzi do zarządzania rejestracją placówki medycznej oraz jej marketingiem. Jest jeszcze szybciej, wygodniej i bardziej intuicyjnie.
Medidesk – co się zmieniło?
Dla komfortu pracy wszystkich użytkowników aplikacji Medidesk podpowiadamy, jakie są najważniejsze zmiany.
Adres URL
Może nie jest to zmiana najbardziej istotna pod względem funkcjonalności, ale z pewnością wesprze ekspansję naszej aplikacji na rynkach zagranicznych. Nowy adres to https://app.medidesk.io. Uwaga! Przy pierwszym otwarciu aplikacji pod nowym adresem URL użytkownik zostanie zapytany przez jego przeglądarkę o możliwość wyświetlania alertów w centrum powiadomień – należy kliknąć przycisk zgody.
Ekran główny
Tu zmian jest więcej. Widok okna zgłoszenia jest bardziej czytelny, a jego poszczególne elementy pogrupowane w taki sposób, by ich wypełnianie zajmowało mniej czasu.
Dodatkowo, w odświeżonej aplikacji Medidesk można sprawdzić dokładny czas oczekiwania pacjenta na rozmowę, by zdecydować, z którym połączyć się najszybciej.
Karta zgłoszeń pacjenta
Ten obszar również został przez nas ulepszony. Zmian statusów dokonuje się teraz poprzez kliknięcie „Ustaw status” w lewym górnym rogu panelu, a trzy najpopularniejsze statusy zostały oznaczone różnymi kolorami.
Dodatki
Dla rejestratorek dużym ułatwieniem jest wprowadzenie powiadomień o połączeniach przychodzących w momencie, gdy okno aplikacji Medidesk nie jest aktywne w pierwszym widoku – np. wtedy, gdy tworzymy dokumenty czy przeglądamy inną stronę w Internecie. Powiadomienie pojawi się w prawym dolnym rogu ekranu.
Funkcjonalne zmiany zaszły również w panelu managera. Osoby odpowiedzialne za marketing placówki mogą teraz posiłkować się czytelnymi wykresami, pozwalającymi na ocenę efektywności pracy rejestracji oraz działań marketingowych.
Przypominamy, że w razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości można skorzystać z naszej pomocy technicznej. Wszelkie dane kontaktowe można znaleźć na stronie internetowej. Zapraszamy!