Nowy wygląd aplikacji Medidesk

Nowy wygląd aplikacji Medidesk

Z przyjemnością informujemy, że do Państwa dyspozycji jest już nasza aplikacja Medidesk w nowym, odświeżonym layoucie graficznym. Dzięki temu jest ona jeszcze łatwiejsza w obsłudze i bardziej intuicyjna!

W branży medycznej działamy od wielu lat i doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważna dla wszystkich jej pracowników – także dla rejestratorek medycznych – jest wygoda i oszczędność czasu. Właśnie z myślą o tych aspektach dokonaliśmy ulepszenia layoutu graficznego naszej aplikacji Medidesk – jednego z najpopularniejszych w Polsce narzędzi do zarządzania rejestracją placówki medycznej oraz jej marketingiem. Jest jeszcze szybciej, wygodniej i bardziej intuicyjnie.

Medidesk – co się zmieniło?

Dla komfortu pracy wszystkich użytkowników aplikacji Medidesk podpowiadamy, jakie są najważniejsze zmiany.

Adres URL

Może nie jest to zmiana najbardziej istotna pod względem funkcjonalności, ale z pewnością wesprze ekspansję naszej aplikacji na rynkach zagranicznych. Nowy adres to https://app.medidesk.io. Uwaga! Przy pierwszym otwarciu aplikacji pod nowym adresem URL użytkownik zostanie zapytany przez jego przeglądarkę o możliwość wyświetlania alertów w centrum powiadomień – należy kliknąć przycisk zgody.

Ekran główny

Tu zmian jest więcej. Widok okna zgłoszenia jest bardziej czytelny, a jego poszczególne elementy pogrupowane w taki sposób, by ich wypełnianie zajmowało mniej czasu.

Ekran główny

Tu zmian jest więcej. Widok okna zgłoszenia jest bardziej czytelny, a jego poszczególne elementy pogrupowane w taki sposób, by ich wypełnianie zajmowało mniej czasu.

Dodatkowo, w odświeżonej aplikacji Medidesk można sprawdzić dokładny czas oczekiwania pacjenta na rozmowę, by zdecydować, z którym połączyć się najszybciej.

Karta zgłoszeń pacjenta

Ten obszar również został przez nas ulepszony. Zmian statusów dokonuje się teraz poprzez kliknięcie „Ustaw status” w lewym górnym rogu panelu, a trzy najpopularniejsze statusy zostały oznaczone różnymi kolorami.

Dodatki

Dla rejestratorek dużym ułatwieniem jest wprowadzenie powiadomień o połączeniach przychodzących w momencie, gdy okno aplikacji Medidesk nie jest aktywne w pierwszym widoku – np. wtedy, gdy tworzymy dokumenty czy przeglądamy inną stronę w Internecie. Powiadomienie pojawi się w prawym dolnym rogu ekranu.

Funkcjonalne zmiany zaszły również w panelu managera. Osoby odpowiedzialne za marketing placówki mogą teraz posiłkować się czytelnymi wykresami, pozwalającymi na ocenę efektywności pracy rejestracji oraz działań marketingowych.

Przypominamy, że w razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości można skorzystać z naszej pomocy technicznej. Wszelkie dane kontaktowe można znaleźć na stronie internetowej https://medidesk.pl/#kontakt. Zapraszamy!

Autor: Redakcja
|
Dodano: 17 września 2018

Powiązane posty

Lean Healthcare Medidesk
Kategoria:

Lean Healthcare i Medidesk na Sympozjum w Toruniu

Czym jest lean healthcare? Jak poprawić dostępność do świadczeń oraz efektywność finansową placówki medycznej? Czym jest strumień wartości procesu klinicznego i jak efektywnie rozwiązywać problemy w placówkach ochrony zdrowia? To i wiele więcej na jedynym w Polsce bezpłatnym Sympozjum Lean Healthcare w Toruniu.
Autor: Redakcja
|
2019-05-20
Kategoria:

Czemu pacjenci rezygnują z wizyty w Twojej placówce?

To zupełnie normalne, że pewna grupa pacjentów – mimo podjęcia kontaktu z placówką – nie decyduje się na ostateczne umówienie się na wizytę. Nie da się umówić 100% wizyt, ale nie oznacza to, że problem ten można bagatelizować. W interesie zarówno menedżera, jak i całej placówki leży zrozumienie powodów, przez które pacjenci rezygnują z wizyty.
Autor: Redakcja
|
2019-05-09
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.



OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Smartmed Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Hanki Czaki 4/8, 01-588 Warszawa, tel. 22 250 08 50.
2. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zgłoszenie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.
3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.
4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.
5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zadaj pytanie





Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Smartmed Sp. z o.o.) jedynie do kontaktu ze mną.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Smartmed Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Hanki Czaki 4/8, 01-588 Warszawa, tel. 22 250 08 50.
2. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zgłoszenie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.
3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.
4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.
5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).