DLACZEGO MY ?

Aplikacja zaprojektowana wspólnie z menedżerami i pracownikami placówek

RejestracjaZarządzanieMarketing

Medidesk jest narzędziem, które polepsza pracę rejestracji i przynosi realne korzyści finansowe w placówce. Te działania są oparte m.in. na systematycznych audytach pracy rejestracji, audytach nagrań rozmów oraz szkoleniach pracowników.

Takie całościowe podejście do podmiotów leczniczych wyróżnia aplikację na tle konkurencji.

O PRODUKCIE

Medidesk jest narzędziem, które polepsza pracę rejestracji
przynosi realne korzyści finansowe w placówce.

Medidesk jest zintegrowany z wieloma kanałami komunikacyjnymi tj strona internetowa formularze interaktywne systemy VoIP oraz z innymi dowolnymi dostawcami usług interaktywnych

Dużą przewagą aplikacji Medidesk jest elastyczne podejście i możliwość integracji za pomocą dowolnych technologii interaktywnych Własne rozwizania API pozwalają dość szybko zaimplementować i zintegrować się z dowolnym systemem i rozwiązaniem.

Automatyzacja
Marketingu
E-mail
Strony
www
Social
Media
SMS/Chat
Mail Bot
Voice Bot/
VoIP
DLACZEGO MEDIDESK

Zaufaj naszemu doświadczeniu.
Z aplikacją Medidesk jesteś w dobrych rękach!

ponad 550
placówek

korzystających na co dzień z aplikacji  medidesk

Ponad 8500
rejestratorek

logujących się codziennie do panelu

Shape

Ponad 800
managerów

korzystających codziennie z analiz dostępnych w aplikacji

Ponad 8 mln
obsłużonych zgłoszeń

telefonicznych pacjentów miesięcznie w placówkach w całej Polsce

ZESPÓŁ MEDIDESK

Nasz skład tworzą nietuzinkowi ludzie,
cechujący się ponadprzeciętnym zaangażowaniem, we wszystkim co robią.

Twórca Medidesk. Na bazie wieloletniego doświadczenia w marketingu medycznym powołał do życia aplikację, która dziś usprawnia pracę setkom podmiotów leczniczych w Polsce. Doradca zarządów i kadry managerskiej w zakresie skutecznego pozyskiwania pacjentów i rozwoju biznesu. Strateg firmy i guru sprzedaży. Na spotkaniach z klientami czuje się jak ryba w wodzie, pomagając im w codziennych wyzwaniach. Urodzony leader. Entuzjasta wszelkich form ruchu i podróży.

Trenerka z ponad 12-letnim doświadczenie w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem.

 Uczy odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki, jakościowej obsługi pacjenta, działań pomagających w promowaniu usług placówki medycznej.

Od wielu lat związany z branżą opieki medycznej. Początkowo z Medicover, gdzie zarządzał zespołami sprzedaży odpowiedzialnymi za sprzedaż bezpośrednią oraz za pośrednictwem brokerów ubezpieczeniowych. Przez wiele lat związany z Lux Med – jako Dyrektor Sprzedaży ds. Klienta Masowego zarządzał zespołami Call Center odpowiedzialnymi za sprzedaż bezpośrednią. Ostatnie 3 lata pracował w Gemini Polska Sp. z o.o., gdzie odpowiadał za realizację celów biznesowych i rozwój opieki farmaceutycznej w ponad 200 aptekach stacjonarnych Gemini.

Doświadczony profesjonalista z obszaru administracji posiadający ponad 6 lat praktyki w tej dziedzinie. W Medidesk zajmuje się obszarem administracji oraz finansów, dbając o prawidłowy obieg dokumentów i zapewniając efektywną organizację pracy w firmie. 

Lesław jest twórcą innowacyjnego startupu, który obecnie stanowi część renomowanej marki MEED. Przez osiem lat konsekwentnie pracował nad rozwojem systemów opieki zdrowotnej, w tym nad stworzeniem portalu dla pacjentów oraz ulepszaniem systemów świadczenia usług medycznych. 

W ostatnim roku, skupiając się na transformacji cyfrowej, Lesław zyskał uznanie jako ekspert rynkowy w dziedzinie laboratoriów analitycznych. Jego praca miała istotny wpływ na komercjalizację i rozwój usług medycznych, w tym telemedycyny, z zastosowaniem zaawansowanych technologii monitorowania. 

Ma wieloletnie doświadczenie we współpracy z placówkami medycznymi zdobyte przez budowanie i rozwijanie ich biznesów. Rozwijała i współtworzyła dział sprzedaży i marketingu w jednym z największych portali medycznych w Polsce.

Posiada umiejętności w zakresie analizy i interpretacji przepisów związanych z ochroną zdrowia oraz wykorzystuje wiedzę w zakresie praktycznego funkcjonowania systemu ochrony zdrowia. W Medidesk zarządza Działem Rozwoju i Obsługi Klienta stale podwyższając jakość i standard świadczonych usług.

NASZA HISTORIA

Poznaj karty naszej historii
i powstawania aplikacji Medidesk

Analiza rynku pod kątem wprowadzenia nowoczesnego narzędzia do automatyzacji wszystkich działań związanych z telefoniczną obsługą pacjentów.
Rozpoczęcie badań i analiza potrzeb wśród potencjalnych klientów.
Pierwsze makiety i prototypy systemu.
Pierwsze prace programistyczne.
Pojawienie się na polskim rynku innowacyjnej aplikacja, której zadaniem jest ułatwienie zarządzania pracą rejestracji oraz aktywnością marketingową przychodni lekarskich i szpitali.
Wersja alfa aplikacji i pierwsze wdrożenia u klienta.
Integracja z systemami zewnętrznymi typu HIS.
Rozbudowa aplikacji o nowe funkcjonalności, które jeszcze w większym stopniu usprawniają wykonywanie codziennej pracy oraz umożliwiają przygotowywanie szczegółowych raportów dotyczących efektywności pracy pracowników placówek medycznych i szpitali.
Ponad 100 aktywnych klientów.
Ponad 1 mln obsłużonych zgłoszeń pacjentów w placówkach w całej Polsce.
Wersja 2.0 aplikacji. Wdrożenie panelu Manager wraz ze statystykami dla właścicieli i managerów.
Wdrożenia aplikacji u kolejnych klientów - okres zwiększania świadomości marki na rynku i umacniania pozycji w branży medtech.
Ponad 4 mln obsłużonych zgłoszeń pacjentów w placówkach w całej Polsce.
Organizacja pierwszej konferencji dedykowanej branży medycznej w zakresie efektywnego zarządzania placówką medyczną oraz uruchomienie własnej platformy VoIP.
Platforma telemedyczna z telefonią VoIP stworzona dla lekarzy, pracowników rejestracji i managerów placówek.
Pierwsza edycja konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia.
Softphone oprogramowanie do odbierania i wykonywania połączeń telefonicznych za pośrednictwem aplikacji.
Uruchomienie platformy edukacyjnej Akademia Managera Ochrony Zdrowia.
Rozwój aplikacji i oferty produktowej o rozwiązania sztucznej inteligencji oraz powstanie marki Vetidesk aplikacji do automatyzacji wszystkich działań związanych z obsługą pacjentów placówki weterynaryjnej.
Uruchomienie własnej platformy VoIP.
Uruchomienie zewnętrznego Call Center Medidesk.
Czwarta edycja konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia.
Pierwsze wdrożenie MediBota u Klienta i powstanie marki Vetidesk.
Okres stabilizacji biznesu - rozwój kompetencji w zakresie usług operatorskich oraz przebudowa i optymalizacja aplikacji Medidesk.
Szósta edycja konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia (dwudniowy event).

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Czy znasz odpowiedzi na poniższe pytania?
Dzięki aplikacji Medidesk poznasz odpowiedzi

Medidesk monitoruje cały ruch telefoniczny: w godzinach, jak i poza godzinami prac.

Przejrzyste raporty pokazują liczbę połączeń odebranych i nieodebranych, każdego dnia.

Dzięki Medidesk wiesz z jakiej przyczyny dana wizyta nie została umówiona.

W Medidesk sprawdzisz opłacalność każdego źródła kontaktu.

 Dzięki Medidesk nie tylko sprawdzisz skuteczność , ale także poznasz standardy obsługi pracowników.

Dzięki nagrywanym rozmowom nie tylko odsłuchasz, ale także zweryfikujesz status zakończonych połączeń.

 Medidesk to także zespół specjalistycznych trenerów prowadzących ukierunkowane szkolenia pod Twój biznes.

W Medidesk przeliczymy opłacalność zatrudnienia dedykowanej osoby, odpowiedzialnej za odbierane telefonu.

 W Medidesk nie tylko pomagamy je układać ale również na bazie narzędzia weryfikujemy ich realizację.

 Medidesk dostarcza szereg statystyk analizujących rentowność pracy zespołu jak i usług.