DLACZEGO MY ?
System zaprojektowany wspólnie z menedżerami i pracownikami placówek
Medidesk jest narzędziem, które polepsza pracę rejestracji i przynosi realne korzyści finansowe w placówce. Te działania są oparte m.in. na systematycznych audytach pracy rejestracji, audytach nagrań rozmów oraz szkoleniach pracowników.
Takie całościowe podejście do podmiotów leczniczych wyróżnia system na tle konkurencji.
O PRODUKCIE
Medidesk jest narzędziem, które polepsza pracę rejestracji
przynosi realne korzyści finansowe w placówce.
Medidesk jest zintegrowany z wieloma kanałami komunikacyjnymi tj strona internetowa formularze interaktywne systemy VoIP oraz z innymi dowolnymi dostawcami usług interaktywnych
Dużą przewagą systemu Medidesk jest elastyczne podejście i możliwość integracji za pomocą dowolnych technologii interaktywnych Własne rozwizania API pozwalają dość szybko zaimplementować i zintegrować się z dowolnym systemem i rozwiązaniem.
Marketingu
www
Media
Mail Bot
VoIP
Zaufaj naszemu doświadczeniu.
Z systemem Medidesk jesteś w dobrych rękach!
ponad 550
placówek
korzystających na co dzień z systemem medidesk
Ponad 8500
rejestratorek
logujących się codziennie do panelu
Ponad 800
managerów
korzystających codziennie z analiz dostępnych w systemie
Ponad 8 mln
obsłużonych zgłoszeń
telefonicznych pacjentów miesięcznie w placówkach w całej Polsce
ZESPÓŁ MEDIDESK
Nasz skład tworzą nietuzinkowi ludzie,
cechujący się ponadprzeciętnym zaangażowaniem, we wszystkim co robią.
Daniel
Nowocin
CEO
Twórca Medidesk. Na bazie wieloletniego doświadczenia w marketingu medycznym powołał do życia aplikację, która dziś usprawnia pracę setkom podmiotów leczniczych w Polsce. Doradca zarządów i kadry managerskiej w zakresie skutecznego pozyskiwania pacjentów i rozwoju biznesu. Strateg firmy i guru sprzedaży. Na spotkaniach z klientami czuje się jak ryba w wodzie, pomagając im w codziennych wyzwaniach. Urodzony leader. Entuzjasta wszelkich form ruchu i podróży.
Urszula
Łaskawiec
Training & Development Director
Trenerka z ponad 12-letnim doświadczenie w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem.
Uczy odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki, jakościowej obsługi pacjenta, działań pomagających w promowaniu usług placówki medycznej.
Artur
Sznek
Sales Director
Od wielu lat związany z branżą opieki medycznej. Początkowo z Medicover, gdzie zarządzał zespołami sprzedaży odpowiedzialnymi za sprzedaż bezpośrednią oraz za pośrednictwem brokerów ubezpieczeniowych. Przez wiele lat związany z Lux Med – jako Dyrektor Sprzedaży ds. Klienta Masowego zarządzał zespołami Call Center odpowiedzialnymi za sprzedaż bezpośrednią. Ostatnie 3 lata pracował w Gemini Polska Sp. z o.o., gdzie odpowiadał za realizację celów biznesowych i rozwój opieki farmaceutycznej w ponad 200 aptekach stacjonarnych Gemini.
Adam
Pragacz
Operation Manager
Doświadczony profesjonalista z obszaru administracji posiadający ponad 6 lat praktyki w tej dziedzinie. W Medidesk zajmuje się obszarem administracji oraz finansów, dbając o prawidłowy obieg dokumentów i zapewniając efektywną organizację pracy w firmie.
Lesław
Skibiński
Product Development Director
Lesław jest twórcą innowacyjnego startupu, który obecnie stanowi część renomowanej marki MEED. Przez osiem lat konsekwentnie pracował nad rozwojem systemów opieki zdrowotnej, w tym nad stworzeniem portalu dla pacjentów oraz ulepszaniem systemów świadczenia usług medycznych.
W ostatnim roku, skupiając się na transformacji cyfrowej, Lesław zyskał uznanie jako ekspert rynkowy w dziedzinie laboratoriów analitycznych. Jego praca miała istotny wpływ na komercjalizację i rozwój usług medycznych, w tym telemedycyny, z zastosowaniem zaawansowanych technologii monitorowania.
Izabela
Kaźmierczak
Development and Customer Service Director
Ma wieloletnie doświadczenie we współpracy z placówkami medycznymi zdobyte przez budowanie i rozwijanie ich biznesów. Rozwijała i współtworzyła dział sprzedaży i marketingu w jednym z największych portali medycznych w Polsce.
Posiada umiejętności w zakresie analizy i interpretacji przepisów związanych z ochroną zdrowia oraz wykorzystuje wiedzę w zakresie praktycznego funkcjonowania systemu ochrony zdrowia. W Medidesk zarządza Działem Rozwoju i Obsługi Klienta stale podwyższając jakość i standard świadczonych usług.
NASZA HISTORIA
Poznaj karty naszej historii
i powstawania systemu Medidesk
2016
Styczeń
Czerwiec
Październik
2017
Styczeń
Październik
2018
Maj
Czerwiec
Wrzesień
2019
Czerwiec
2020
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Wrzesień
2021
Styczeń
Marzec
Kwiecień
Maj
2022
Maj
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Czy znasz odpowiedzi na poniższe pytania?
Dzięki systemowi Medidesk poznasz odpowiedzi
Czy Twoi pacjenci skarżą się na problemy z dodzwonieniem się do placówki?
Medidesk monitoruje cały ruch telefoniczny: w godzinach, jak i poza godzinami prac.
Jaki procent połączeń telefonicznych nie jest odbieranych każdego dnia?
Przejrzyste raporty pokazują liczbę połączeń odebranych i nieodebranych, każdego dnia.
Dlaczego pacjent, który kontaktował się z placówką nie umówił się na wizytę?
Dzięki Medidesk wiesz z jakiej przyczyny dana wizyta nie została umówiona.
Czy Twoje działania marketingowe generują zwrot z inwestycji?
W Medidesk sprawdzisz opłacalność każdego źródła kontaktu.
Jak rejestratorki medyczne obsługują pacjentów? Jak z nimi rozmawiają?
Dzięki Medidesk nie tylko sprawdzisz skuteczność , ale także poznasz standardy obsługi pracowników.
Czy wiesz z jakim problemem dzwonią Twoi pacjenci?
Dzięki nagrywanym rozmowom nie tylko odsłuchasz, ale także zweryfikujesz status zakończonych połączeń.
Zastanawiasz się jak lepiej obsłużyć pacjenta komercyjnego?
Medidesk to także zespół specjalistycznych trenerów prowadzących ukierunkowane szkolenia pod Twój biznes.
Ile kosztuje mnie pracownik rejestracji?
W Medidesk przeliczymy opłacalność zatrudnienia dedykowanej osoby, odpowiedzialnej za odbierane telefonu.
Czy wiesz, jak wprowadzić nowoczesne standardy obsługi pacjenta?
W Medidesk nie tylko pomagamy je układać ale również na bazie narzędzia weryfikujemy ich realizację.
Czy wiesz, jak mierzyć wskaźniki biznesowe?
Medidesk dostarcza szereg statystyk analizujących rentowność pracy zespołu jak i usług.