Zarządzanie jakościową obsługą pacjenta i profesjonalizacja działania rejestracji w placówkach medycznych wymaga od managera weryfikacji skuteczności pracy osób odpowiedzialnych za obsługę.
„Zarządzaj. Oddzwaniaj. Zarabiaj” – to motto Medidesk, dzięki któremu nasi klienci każdego dnia „ratują” od kilku do kilkunastu procent połączeń telefonicznych, które nie zostałyby obsłużone z uwagi na brak wolnych konsultantów w placówce w danym momencie gdyby nie możliwości naszej aplikacji.
To właśnie dzięki Medidesk, manager placówki medycznej otrzymuje przejrzyste raporty natężenia ruchu telefonicznego z podziałem na określone godziny pracy, może zweryfikować skuteczność pracy każdego z rejestratorów, bądź dowiedzieć się z jakimi sprawami kontaktują się pacjenci.
Dla pracowników rejestracji medycznych, Medidesk to natomiast narzędzie, które automatyzuje ich pracę oraz układa ruch telefoniczny przychodzący do placówki w intuicyjnym schemacie zadań do zrealizowania.
[reklama id=”10679″]
Nagrywanie rozmów z pacjentami jako zabezpieczenie biznesu medycznego
Podczas rozmów rejestracji z pacjentami oprócz samego procesu umówienia wizyty, dochodzi też do wymiany innych komunikatów np. zgłaszania próśb bądź skarg przez pacjentów czy udzielania informacji przez rejestrację. W Medidesk dla zapewnienia sprawnego przepływu informacji na linii pacjent-placówka wszystkie realizowane rozmowy z pacjentami są nagrywane.
Dzięki możliwości odsłuchiwania rozmów przychodzących, możliwe staje się nadzorowanie prawidłowego procesu obsługiwania pacjentów przez kadrę zarządzającą placówką medyczną oraz szybką reakcję w przypadku zauważenia nieprawidłowości w działaniu.
Nowa funkcjonalność – wbudowany odtwarzacz audio do odsłuchu rozmów bezpośrednio w aplikacji
Od teraz odsłuchiwanie rozmów rejestracji medycznej jest jeszcze łatwiejsze, prostsze i szybsze. Dzięki wbudowanemu bezpośrednio w Medidesk odtwarzaczowi audio, każda osoba odpowiedzialna za bieżącą pracę placówki, w ciągu całego dnia pracy może na bieżąco odsłuchiwać rozmowy, weryfikować ich przebieg z rodzajem nadanego statusu przez rejestrację bez potrzeby pobierania plików głosowych na komputer.
Nagrywanie rozmów rejestracji pozwala m.in.:
- weryfikować pracę całego zespołu w momencie gdy nie jesteśmy fizycznie obecni w placówce,
- reagować na zgłaszane przez pacjentów problemy komunikacyjne,
- wychwytywać błędy i wykorzystywać je w procesie szkoleń,
- tworzyć materiały szkoleniowe dla nowych i obecnych pracowników.
Jak odsłuchać nagrane rozmowy rejestracji w aplikacji Medidesk?
Jeśli korzystasz już z aplikacji Medidesk to wiesz, że regularne odsłuchy rozmów są niezbędne do ulepszania dotychczasowego systemu pracy oraz doszkalania pracowników rejestracji, aby mogli oni w jeszcze bardziej profesjonalny sposób prowadzić rozmowy z pacjentami.
Teraz wystarczy, że skorzystasz z ikony PLAY, która zastąpiła dotychczasową ikonę słuchawek w kolumnie nagranie na tablicy zgłoszeń w obsłudze. Po kliknięciu w ikonę PLAY uruchomi się odtwarzacz, a w nim rozmowa przypisana do zgłoszenia.
Aby móc odsłuchiwać rozmowy w Medidesk musisz mieć nadane uprawnienia umożliwiające widok zarejestrowanych rozmów. Jeśli nie masz takich uprawnień, a są one niezbędne do realizacji Twoich zadań (ocena jakościowa rozmów, rozpatrywanie reklamacji, ocena skuteczności pracowników rejestracji np. w oferowaniu usługi produktów podczas rozmowy) zleć ich nadanie przez widget pomocy, który jest dostępny w prawym dolnym rogu aplikacji.