Wróć do bloga

Kategoria wpisu: Nowości

Odsłuchy rozmów z pacjentami – bezpośrednio w Medidesk

Odsłuchy rozmów z pacjentami – bezpośrednio w Medidesk

Zarządzanie jakościową obsługą pacjenta i profesjonalizacja działania rejestracji w placówkach medycznych wymaga od managera weryfikacji skuteczności pracy osób odpowiedzialnych za obsługę.

„Zarządzaj. Oddzwaniaj. Zarabiaj” – to motto Medidesk, dzięki któremu nasi klienci każdego dnia „ratują” od kilku do kilkunastu procent połączeń telefonicznych, które nie zostałyby obsłużone z uwagi na brak wolnych konsultantów w placówce w danym momencie gdyby nie możliwości naszej aplikacji.

To właśnie dzięki Medidesk, manager placówki medycznej otrzymuje przejrzyste raporty natężenia ruchu telefonicznego z podziałem na określone godziny pracy, może zweryfikować skuteczność pracy każdego z rejestratorów, bądź dowiedzieć się z jakimi sprawami kontaktują się pacjenci.

Dla pracowników rejestracji medycznych, Medidesk to natomiast narzędzie, które automatyzuje ich pracę oraz układa ruch telefoniczny przychodzący do placówki w intuicyjnym schemacie zadań do zrealizowania.

Nagrywanie rozmów z pacjentami jako zabezpieczenie biznesu medycznego

Podczas rozmów rejestracji z pacjentami oprócz samego procesu umówienia wizyty, dochodzi też do wymiany innych komunikatów np. zgłaszania próśb bądź skarg przez pacjentów czy udzielania informacji przez rejestrację. W Medidesk dla zapewnienia sprawnego przepływu informacji na linii pacjent-placówka wszystkie realizowane rozmowy z pacjentami są nagrywane.

Dzięki możliwości odsłuchiwania rozmów przychodzących, możliwe staje się nadzorowanie prawidłowego procesu obsługiwania pacjentów przez kadrę zarządzającą placówką medyczną oraz szybką reakcję w przypadku zauważenia nieprawidłowości w działaniu.

Nowa funkcjonalność – wbudowany odtwarzacz audio do odsłuchu rozmów bezpośrednio w aplikacji

Od teraz odsłuchiwanie rozmów rejestracji medycznej jest jeszcze łatwiejsze, prostsze i szybsze. Dzięki wbudowanemu bezpośrednio w Medidesk odtwarzaczowi audio, każda osoba odpowiedzialna za bieżącą pracę placówki, w ciągu całego dnia pracy może na bieżąco odsłuchiwać rozmowy, weryfikować ich przebieg z rodzajem nadanego statusu przez rejestrację bez potrzeby pobierania plików głosowych na komputer.

Nagrywanie rozmów rejestracji pozwala m.in.:

  • weryfikować pracę całego zespołu w momencie gdy nie jesteśmy fizycznie obecni w placówce,
  • reagować na zgłaszane przez pacjentów problemy komunikacyjne,
  • wychwytywać błędy i wykorzystywać je w procesie szkoleń,
  • tworzyć materiały szkoleniowe dla nowych i obecnych pracowników.

Jak odsłuchać nagrane rozmowy rejestracji w aplikacji Medidesk?

Jeśli korzystasz już z aplikacji Medidesk to wiesz, że regularne odsłuchy rozmów są niezbędne do ulepszania dotychczasowego systemu pracy oraz doszkalania pracowników rejestracji, aby mogli oni w jeszcze bardziej profesjonalny sposób prowadzić rozmowy z pacjentami.

Teraz wystarczy, że skorzystasz z ikony PLAY, która zastąpiła dotychczasową ikonę słuchawek w kolumnie nagranie na tablicy zgłoszeń w obsłudze. Po kliknięciu w ikonę PLAY uruchomi się odtwarzacz, a w nim rozmowa przypisana do zgłoszenia.

Aby móc odsłuchiwać rozmowy w Medidesk musisz mieć nadane uprawnienia umożliwiające widok zarejestrowanych rozmów. Jeśli nie masz takich uprawnień, a są one niezbędne do realizacji Twoich zadań (ocena jakościowa rozmów, rozpatrywanie reklamacji, ocena skuteczności pracowników rejestracji np. w oferowaniu usługi produktów podczas rozmowy) zleć ich nadanie przez widget pomocy, który jest dostępny w prawym dolnym rogu aplikacji.

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

    Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

      Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

        Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk