Wróć do bloga

Kategoria wpisu: Aplikacja

Podnoszenie kwalifikacji rejestracji z Medidesk

Czas czytania: < 1 minuta
Podnoszenie kwalifikacji rejestracji z Medidesk
Kwalifikacje w zawodzie rejestratorki medycznej obejmują zarówno odpowiednie wykształcenie, zdobyte wcześniej doświadczenie zawodowe, jak i cechy charakteru oraz umiejętności miękkie. Nawet jeśli manager placówki ochrony zdrowia ma pewność, że podczas rekrutacji pracowników rejestracji dokonał najlepszego wyboru, to jednak warto pamiętać, że kwalifikacje oraz umiejętności zespołu należy cały czas rozwijać. Pomogą w tym szkolenia organizowane przez naszych ekspertów Medidesk!

Medidesk to specjalistyczna aplikacja, której główną funkcjonalnością jest wspieranie oraz automatyzowanie wszystkich działań związanych z obsługą pacjentów w przychodniach, klinikach i szpitalach. Konkretne korzyści z podłączenia placówki do aplikacji Medidesk odnoszą także managerowie. Mogą oni sprawdzić efektywność pracy rejestracji, w porę reagować na niepokojące tendencje (np. spadek liczby umówionych wizyt), sprawdzać skuteczność kampanii marketingowych, analizować proces obsługi pacjenta w placówce i cały czas go poprawiać. Wszystko to może mieć ostatecznie ogromne znaczenie dla osiąganych przez placówkę wyników. Więcej informacji o funkcjonalnościach aplikacji Medidesk można znaleźć tutaj.

Poprawa jakości pracy rejestracji? Zainwestuj w szkolenia!

Medidesk to jednak nie tylko innowacyjna aplikacja. Za cel stawiamy sobie kompleksowe działania zmierzające do profesjonalizacji rynku ochrony zdrowia w naszym kraju, ze szczególnym uwzględnieniem rejestracji medycznej. Stąd istotnym aspektem naszej działalności są szkolenia dla rejestratorek.

Na szczęście coraz więcej managerów zdaje sobie sprawę z tego jak ważne jest podnoszenie wiedzy i umiejętności zespołu rejestracji medycznej. Rejestratorka nie jest bowiem „panią od odbierania telefonów”, ale kluczowym członkiem zespołu placówki, od którego zależy bardzo wiele. Pierwszy kontakt pacjenta z placówką to właśnie rozmowa z rejestratorką – telefoniczna lub osobista, czasem również kontakt mailowy. Wrażenie, które odniesie w tym czasie, może determinować cały jego stosunek do placówki i w ostateczności zdecydować, czy umówi się na wizytę lub badanie albo czy na dłużej zwiąże się z danym miejscem. Pracownicy rejestracji muszą więc być solidnie przygotowani do każdej potencjalnej sytuacji, która może wydarzyć się w placówce!

Szkolenia dla rejestracji to inwestycja w przygotowanych merytorycznie, zadowolonych, zmotywowanych pracowników, ale także w przyszłe wyniki placówki. W Medidesk oferujemy szkolenia:

  • „Skuteczna rejestracja” – dotyczące metod i narzędzi wspomagających proces obsługi klientów, poprawiające efektywność pracy rejestracji oraz komunikację z pacjentem,
  • „Trudny pacjent” – dotyczące technik skutecznej komunikacji z pacjentem, sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz dopasowywania komunikacji do różnych typów pacjentów,
  • „Skuteczna sprzedaż usług medycznych” – dotyczące elementów sprzedażowych, które powinna stosować w swojej pracy rejestracja oraz technik skutecznego rekomendowania usług,
  • „RODO bez tajemnic” – dotyczące pozyskiwania, przetwarzania i ochrony danych osobowych pacjenta (m.in. w odniesieniu do dokumentacji medycznej) w świetle rozporządzenia RODO.

Nasze szkolenia poruszają najważniejsze kwestie w pracy rejestracji, dotyczące:

  • profesjonalnej obsługi pacjenta: najważniejsze zasady, na co pacjenci zwracają uwagę, co chcą uzyskać w komunikacji z rejestracją,
  • psychologii komunikacji z pacjentem: jakie rodzaje pacjentów możemy wyróżnić, jak sobie radzić z ich wątpliwościami, jak formułować komunikaty aby osiągnąć oczekiwany efekt,
  • profesjonalnego wizerunku pracownika,
  • trudnych sytuacji w obsłudze pacjenta oraz skutecznych rozwiązań,
  • motywacji i entuzjazmu jako sił napędowych pracownika,
  • asertywności w obsłudze pacjenta,
  • finalizacji rozmów w obszarze umawiania wizyt,
  • cech i umiejętności skutecznego pracownika recepcji,
  • znaczenia pierwszego kontaktu pacjenta z placówką, ➢ etapów rozmów telefonicznych z pacjentami, ➢ komunikacji pozytywnej, ➢ wiedzy pracowników na temat usług świadczonych przez placówkę medyczną.

Szkolenia prowadzone są przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, odbywają się w siedzibie klienta, mają ciekawą i przystępną formę, a co najważniejsze bazują na realnych przypadkach z placówek medycznych. Więcej informacji na stronie www.

Początek roku, to doskonała okazja, by zadbać o rozwój kompetencji zawodowych pracowników rejestracji i podjąć działania zmierzające do poprawy jakości obsługi pacjenta w przychodni! Wszystkich chętnych zapraszamy do kontaktu.

Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

    Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

      Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk