Widok listy

Program rozwojowy Medidesk: czym jest i dlaczego warto

Kobieta prowadząca szkolenie wskazująca wykres na flipcharcie

Szukasz sposobów na poprawę jakości pracy rejestracji w Twojej placówce medycznej? Chcesz wiedzieć, jak pozyskiwać i utrzymywać pacjentów? W Twojej placówce potrzebna jest poprawa jakości obsługi pacjentów? Weź udział w bezpłatnym programie rozwojowym Medidesk finansowanym ze środków unijnych. Nasi eksperci wprowadzą każdą przychodnię, klinikę i szpital na zupełnie inny poziom funkcjonowania!

Nasz program rozwojowy „Sprawna i efektywna rejestracja odpowiedzią na wysokie oczekiwania pacjentów – szkolenia dla zespołu rejestracji placówki leczniczej oparte o innowacyjne rozwiązania IT” finansowany jest ze środków europejskich. Oznacza to, że chętne podmioty uczestniczą w nim zupełnie bezpłatnie, a w zamian otrzymują wsparcie ekspertów z zakresu zarządzania placówkami ochrony zdrowia oraz konkretne rozwiązania usprawniające codzienne funkcjonowanie.

Program rozwojowy Medidesk – dla kogo?

Adresatem programu rozwojowego Medidesk są placówki ochrony zdrowia – zarówno prywatne, jak i finansowane z środków publicznych. Od stycznia 2017 r. ukończyło go już około 60 placówek z całego kraju. Były to zarówno przychodnie Podstawowej Opieki Zdrowotnej, poradnie specjalistyczne, szpitale publiczne i prywatne, jak również gabinety oraz kliniki medycyny estetycznej. Oczywiście w programie mogą wziąć udział także kliniki stomatologiczne, rehabilitacyjne, udzielające porad z zakresu dietetyki czy psychologii. We wszystkich tych przypadkach wysoka jakość pracy rejestracji jest kluczem do sprawnego i rentownego funkcjonowania całej placówki.

Program rozwojowy Medidesk – jak to działa?

Program rozwojowy Medidesk jest realizowany w kilku etapach przez doświadczonych specjalistów.

  1. Wstępna analiza
    Po zgłoszeniu się placówki do programu i ustaleniu szczegółów przeprowadzamy darmowy audyt pracy rejestracji medycznej.
  2. Decyzja
    Po zapoznaniu się z wynikami audytu uczestnik decyduje, czy chce wejść do programu i wdrożyć testowo w rejestracji aplikację Medidesk.
  3. Szkolenie i wdrożenie Medidesk
    Zespół rejestracji jest szkolony z obsługi aplikacji Medidesk, a nasz dział techniczny zajmuje się jej wdrożeniem.
  4. Zasadniczy czas programu
    Trwa 14 dni. W tym czasie rejestracja medyczna pracuje z wykorzystaniem naszej aplikacji Medidesk.
  5. Kolejny audyt
    Po 14 dniach pracy z aplikacją Medidesk nasi eksperci przeprowadzają kolejny audyt dotyczący funkcjonowania rejestracji.
  6. Wybór
    Prezentujemy uczestnikowi programu wyniki audytu oraz najważniejsze statystyki biznesowe. Decyduje on o pozostaniu z aplikacją Medidesk lub o rezygnacji z niej.

Dlaczego warto?

Udział w programie rozwojowym Medidesk jest korzystny dla placówek medycznych z wielu powodów. Po pierwsze – jak już wspomniano – jest bezpłatny. Oznacza to, że placówka bez angażowania swoich środków może uzyskać profesjonalne wsparcie oraz pomoc doświadczonych ekspertów, za które w warunkach rynkowych trzeba by zapłacić naprawdę duże sumy. Po drugie – każda placówka jest analizowana pod kątem swojej specyfiki pracy. Inaczej działa przychodnia POZ, inaczej szpital, a jeszcze inaczej – klinika medycyny estetycznej. Audyty pozwalają wykryć słabe punkty każdej placówki, a eksperci przedstawiają konkretne sposoby na to, jak je zniwelować.

Oczywiście olbrzymim atutem jest możliwość pracy z naszą aplikacją Medidesk. Jest to wyjątkowo funkcjonalne narzędzie, które rewolucjonizuje pracę każdej rejestracji. Jego wdrożenie pozwala poprawić efektywność obsługi pacjenta i zyskiwać wymierne przewagi konkurencyjne. Oprócz tego, Medidesk jest źródłem bezcennych dla każdego managera statystyk dotyczących funkcjonowania placówki.

Skuteczność mierzona liczbami

Skuteczność programu rozwojowego Medidesk da się w bardzo prosty sposób przedstawić przy pomocy twardych danych. Na jego wdrożenie zdecydowała się m.in. Przychodnia KEN z Warszawy. W kwietniu 2018 r. – przed zgłoszeniem się do programu – odbierano w niej 870 połączeń miesięcznie. Po okresie testowym Przychodnia KEN zdecydowała się dalej pracować z aplikacją Medidesk i w sierpniu 2018 r. liczba odebranych połączeń do placówki wynosiła 2130, co stanowi wzrost aż o 71%.

Dzięki naszemu programowi rozwojowemu spada również liczba połączeń nieodebranych. Warszawskie Centrum CBT w lipcu 2018 r. miało aż 1373 nieodebranych połączeń. Po przejściu programu oraz dzięki pozostaniu z aplikacją Medidesk po zakończeniu okresu testowego we wrześniu 2018 r. liczba połączeń nieodebranych spadła do 397.

Należy pamiętać, że uczestnicy programu rozwojowego Medidesk mogą skorzystać ze specjalistycznego warsztatu dla pracowników rejestracji lub call center prowadzonego przez naszych ekspertów. Oprócz tego, bezcenną wiedzę stanowią przygotowane indywidualne raporty i analizy, dzięki którym można usprawnić całościowe funkcjonowanie placówki. Chętnych do udziału w programie rozwojowym Medidesk zapraszamy na stronę medidesk.pl/program-rozwojowy.