Referencje - Przykładowa kategoria
Poznaj opinie w przykładowej kategorii
“Dzięki Medidesk mam możliwość analizy interesujących mnie wskaźników, w tym mogę w pełni monitorować pracę rejestracji. Nasz zespół po wdrożeniu aplikacji osiągnął 40% więcej skuteczności działań w audycie oceniającym pozyskanie szans sprzedażowych dla usług medycznych!”
Piotr Korc
Prezes Zarządu La Guel
„Medidesk odpowiedział na nasze oczekiwania pod względem kompleksowej obsługi połączeń telefonicznych oraz kontaktów z potencjalnym klientem.”
Mariusz Wolańczyk
Prezes Zarządu Kinesis
Aplikację Medidesk używamy od niespełna 2 lat. Dzięki niej udało nam się utworzyć kompleksową obsługę połączeń telefonicznych oraz kontaktów z potencjalnym pacjentem w naszych Centrach Terapii i w szpitalu. Dodatkowo pozwoliła na szybką łączność pomiędzy placówkami.”
Małgorzata Jarzębska
Dyrektor Generalny Allenort
“Zdecydowaliśmy się na aplikację Medidesk, która istotnie usprawnia naszą pracę. Dzięki temu narzędziu możemy precyzyjne weryfikować bieżącą pracę naszego call center. Medidesk pozwala nam również błyskawicznie rozpoznać pacjenta, który próbuje skontaktować się ponownie z placówką, czy powrócić do jakiejś usługi medycznej, którą u nas wcześniej wykonał.”
Karolina Rybak
Kierownik Biura Zarządu Kliniki Ambroziak
“Nie wyobrażam sobie porannej kawy bez sprawdzenia statystyk, do których mam dostęp z każdego miejsca po zalogowaniu do aplikacji. Fachowe podejście specjalistów z Medidesk oraz szeroki zakres możliwości jakie posiada narzędzie, pozwala mi w pełni na polecenie tej aplikacji.”
Anna Czepita
Manager EFFI Clinic
„Rekomendacje i narzędzia Medidesk pozwoliły mi dokładnie przeanalizować skuteczność umawiania wizyt i źródła pozyskania pacjenta. Dzięki temu wiem gdzie traciliśmy pacjentów i pieniądze!
Oddzwonienie do pacjenta jest banalnie proste i aplikacja motywuje rejestrację do wykonania tego działania. Medidesk pozwala nam na przekierowanie pacjenta od razu do oddziału, do którego chce się on bezpośrednio dodzwonić np. ortodonty. Dzięki możliwości systemu IVR cała komunikacja przebiega sprawnie.”
Oddzwonienie do pacjenta jest banalnie proste i aplikacja motywuje rejestrację do wykonania tego działania. Medidesk pozwala nam na przekierowanie pacjenta od razu do oddziału, do którego chce się on bezpośrednio dodzwonić np. ortodonty. Dzięki możliwości systemu IVR cała komunikacja przebiega sprawnie.”
Agata Ostrzycka
Manager Dental Clinic Józefów
“Jesteśmy przekonani, że żadne inne rozwiązanie w Polsce nie zapewniłoby nam takiej przejrzystości w zakresie zgłoszeń pacjentów, jaką daje Medidesk. To dzięki tej firmie i aplikacji wprowadzamy coraz lepsze standardy, jednocześnie zwiększając zadowolenie pacjentów. Współpraca ze specjalistami z Medidesk to dla nas przyjemność.”
Marzena Waszczak Jeka
Associate Director Nasz Lekarz
“Medidesk to nie tylko intuicyjne narzędzie wspierające pracę rejestratorek i managerów, ale również wykwalifikowany zespół specjalistów. Od zawsze mogliśmy liczyć na wsparcie działu obsługi klienta Medidesk. Zespół jest niezwykle zaangażowany oraz posiada merytoryczną wiedzę. Współpraca z tak doświadczonym personelem pomogła nam uniknąć wielu problemów technicznych.”
Jacek Kostrzewa
Prezes Zarządu Melitus
“Oprócz wielu pomocnych funkcjonalności, Medidesk posiada również grupę specjalistów, którzy wspierają nas w codziennej pracy. Gdy tylko potrzebujemy pomocy, wiemy, że możemy na nich liczyć. Wspólnie robimy podsumowania oraz analizujemy, jakie elementy pracy możemy poprawić, co należy usprawnić, jak rozwijać obsługę pacjenta.”
Agnieszka Ratyńska-Garstka
Dyrektor Operacyjny w Megalens
„Medidesk, to aplikacja, której bardzo potrzebowaliśmy i od dawna szukaliśmy. Żadne inne narzędzie nie daje nam tyle możliwości i tak szerokiego wachlarza usług, co Medidesk. Niesamowite jest też to, że to co do tej pory robiliśmy miesiącami (statystyki, zestawienia, analizy), eksperci aplikacji pokazali nam w statystykach Medidesk w ciągu kilku minut, kilkoma kliknięciami.”
Joanna Ogrodnik-Arcinowska
v-ce Prezes Zarządu Salus
„Dzięki wdrożeniu aplikacji Medidesk w naszych placówkach zyskaliśmy nie tylko większą ilość pacjentów, ale przede wszystkim usprawniliśmy komunikację i obsługę zgłoszeń telefonicznych."
dr n. med. Paweł Radwan
Prezes Zarządu Gameta Szpital
“Po szkoleniach ekspertów Medidesk, nasza rejestracja odbiera więcej telefonów i skuteczniej umawia pacjentów. Nie wyobrażam sobie porannej kawy bez sprawdzenia statystyk w panelu managera Medidesk”
Aleksandra Szemetiuk
Właściciel UltraMedica
“Po wdrożeniu aplikacji Medidesk w naszym ośrodku zyskaliśmy nie tylko większą ilość pacjentów ale przede wszystkim usprawniliśmy komunikację i obsługę zgłoszeń oraz zyskaliśmy narzędzie do sprawnego monitorowania ruchu pacjentów.”
Jacek Kostrzewa
Manager ds. sprzedaży i marketingu Centrum CBT
“Z wielkim przekonaniem polecam aplikację Medidesk każdej jednostce szpitalnej, dla której dobro pacjenta i profesjonalna obsługa pacjenta jest najważniejsza.”
Jacenty Drópiewski
Dyrektor Zarządzający Swissmed
BĄDŹ W KONTAKCIE
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Z Medidesk korzysta już ponad 600 placówek medycznych w całej Polsce. Dołącz do nich!
Medidesk to profesjonalne narzędzie monitoringu oraz analityki połączeń telefonicznych, wskaźników biznesowych i kanałów marketingowych. Medidesk to mądre zarządzanie placówką medyczną.
WEBIBARY MEDIDSK
Chcesz zwiększyć
przychody placówki medycznej?
Zapisz się na bezpłatne webinary dla managerów placówek medycznych i medycyny estetycznej!
Nie przegap nadchodzących szkoleń z naszymi ekspertami, podczas których dowiesz się jak skutecznie działać i rozwijać placówkę w zmiennych warunkach. Zarejestruj się już dziś!