Softphone to oprogramowanie, które umożliwia odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych przy użyciu internetu. Ogromnym plusem takiej aplikacji jest możliwość zainstalowania jej na dowolnym urządzeniu: komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie czy smartfonie. Większość aplikacji typu softphone dostępna jest bezpłatnie i można znaleźć wersję współpracującą z każdym popularnym systemem operacyjnym.
Warto wiedzieć:
- Po zainstalowaniu aplikacji typu softphone na swoim urządzeniu otrzymujesz numer telefonu, który wyświetla się osobom do których dzwonisz i na który inni mogą zadzwonić do Ciebie. Numer telefonu może wyglądać jak numery typowego telefonu komórkowego lub jak numer telefonu stacjonarnego – wybór należy do Ciebie.
- Korzystając z aplikacji softphone możesz dzwonić i odbierać połączenia z telefonami stacjonarnymi, komórkowymi oraz innymi użytkownikami telefonii internetowej.
- Aplikacja umożliwia odbieranie i wykonywanie połączeń z dowolnego miejsca – wystarczy dostęp do internetu.
- Program pozwala na organizowanie videokonferencji oraz przekierowywanie połączeń przychodzących na inny numer.
[reklama id=”10676″]
Korzystanie z softphone to wygoda i oszczędność
Aby korzystać z tego rozwiązania nie musisz kupować dedykowanego do połączeń internetowych aparatu telefonicznego ani innych drogich sprzętów. Cała funkcjonalność telefonu internetowego zamknięta jest w oprogramowaniu zainstalowanym na już posiadanych urządzeniach. Twój komputer, smartphone czy tablet stają się w pełni funkcjonalnym telefonem internetowym dzięki zainstalowaniu aplikacji typu softphone.
BĄDŹ W KONTAKCIE
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!
WEBINARY MEDIDESK
Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?
Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?