W jaki sposób zwiększyć liczbę wizyt w placówce medycznej za pomocą narzędzi systemowych?

Efektywność pracy rejestracji

W jaki sposób zwiększyć liczbę wizyt w placówce medycznej za pomocą narzędzi systemowych?

Każdego roku w Polsce powstaje coraz więcej prywatnych przychodni lekarskich i szpitali. Ich właściciele oraz menadżerowie codziennie wkładają wiele czasu i wysiłku, aby wzbudzić zaufanie wśród Pacjentów, którzy będą chcieli powierzyć swój stan zdrowia w ich ręce. W obliczu coraz silniejszej konkurencji warto zatroszczyć się o utrzymanie jak najlepszych relacji z potencjalnymi i stałymi Pacjentami.

Brutalne prawo rynku sprawia, że nie wystarczy już posiadanie odpowiednio wykwalifikowanej kadry lekarskiej oraz zakup nowoczesnego sprzętu do wykonywania zabiegów (mimo tego, że powyższe elementy są niezmiernie istotne). Ważne jest także umiejętne wykorzystywanie różnych sposobów pozwalających na dotarcie do coraz większej grupy chorych, których pozyskanie zapewni realny zysk. W dzisiejszym wpisie prezentujemy najpopularniejsze narzędzia systemowe pozwalające na zwiększenie liczny wizyt w przychodniach lekarskich o szpitalach. Warto wykorzystać tkwiący w nich potencjał i zacząć wykorzystywać je w codziennej pracy rejestracji medycznej.

Menu głosowe

Jednym z niezwykle praktycznych i potrzebnych narzędzi systemowych jest menu głosowe. Za pomocą wbudowanego menu głosowego mamy możliwość przekierowania dzwoniących Pacjentów do konkretnych działów placówki medycznej. Ponadto narzędzie to pozwala na umożliwienie dzwoniącym załatwienia części spraw poprzez model samoobsługowy, sprawdzenie godzin otwarcia placówki medycznej i punktów pobrań krwi, informacja na temat refundacji wizyt w ramach NFZ oraz aktualnych grafików lekarzy specjalistów.

Oddzwanianie na nieodebrane połączenia do Pacjentów

Każde nieodebrane połączenie jest ryzykiem utraty potencjalnego Pacjenta, a w konsekwencji konkretnego źródła przychodów. Dlatego też absolutną koniecznością jest przeszkolenia pracowników rejestracji i uświadomienie im, jak istotne jest oddzwanianie na numery nieodebranych połączeń. Innowacyjny system Medidesk, który powstał w tym roku w odpowiedzi na zapotrzebowanie branży medycznej, posiada funkcję rejestrowania nieodebranych połączeń, ich analizowanie i wygodne oddzwanianie. Dzięki niemu diametralnie spada liczba utraconych Pacjentów, a także poprawia się wizerunek konkretnej przychodni lekarskiej lub szpitala, które zaczynają być postrzegane jako godne zaufania i troszczące się o zdrowie chorych.

Kolejkowanie telefonów przychodzących

Nikt nie lubi zbyt długo czekać na uzyskanie połączenia, zwłaszcza dzwoniąc do placówki medycznej w celu umówienia się na konsultację lekarską lub badanie. Rozwiązaniem na zminimalizowanie czasu oczekiwania na rozmowę z rejestracją medyczną jest kolejkowanie połączeń przychodzących. Stanowi to fundament sprawnej obsługi Pacjentów. Gdy czas oczekiwania na połączenie jest dłuższy, niż zakładano, połączenia są kierowane do innych działów, do określonych osób.

Mechanizm utrzymywania relacji z Pacjentami

Niezwykle ważnym zadaniem podczas zarządzania placówką medyczną jest umiejętne utrzymanie pozytywnych relacji z Pacjentami. W dobie stale rosnącej konkurencji w branży medycznej, nie wolno dopuścić do tego, aby jakikolwiek stały Pacjent chociażby zaczął rozważać zmianę przychodni lekarskiej czy szpitala na inny. Aby temu zaradzić, w przypadku stałych Pacjentów istotna jest identyfikacja osoby dzwoniącej i automatyczne przekazywanie jej połączenia do rejestratora, z którym ostatnio oddzwaniała. Zapewnia to skrócenie czasu potrzebnego na załatwienie sprawy i skutkuje zadowoleniem ze strony Pacjenta, które jak nie trzeba nikomu przypominać – w tym biznesie jest bezcenne.

Medidesk – innowacyjny system usprawniający pracę rejestracji medycznej

Zarządzanie obsługą Pacjentów w przychodniach lekarskich i szpitalach jeszcze nigdy nie było takie proste i komfortowe. W tym roku na polskim rynku pojawiła się innowacyjna aplikacja Medidesk, która stanowi odpowiedź na ogromne zapotrzebowanie rynku na tego typu narzędzie. System Medidesk charakteryzuje się intuicyjnym panelem zarządzania, możliwością utworzenia personalnych kont dla wszystkich pracowników (dzięki temu właściciele i menadżerowie placówek mogą sprawować lepszą kontrolę nad prawidłową praca personelu).

Przychodnie lekarskie oraz szpitale zainteresowane wdrożeniem systemu Medidesk do swojej placówki otrzymują dostęp do narzędzia wraz z instalacją sprzętu telefonicznego w najnowszej technologii VOIP, wykonaną przez zespół Medidesk w siedzibie placówki. Od tego momentu każdy pracownik danej placówki medycznej dostaje możliwość zalogowania się do aplikacji z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i korzystania ze wszystkich funkcji Medidesk w czasie rzeczywistym. Zapraszamy do współpracy!

Autor: Redakcja
|
Dodano: 17 października 2017

Powiązane posty

Nie bój się call center w placówce medycznej!

Opieka medyczna w naszym kraju rozwija się bardzo dynamicznie. Z rozwojem tym idzie w parze rosnąca konkurencja wśród placówek służby zdrowia, wzrost świadomości pacjentów dotyczących ich praw, a także brak tolerancji dla niskiej jakości obsługi. Rozwiązaniem wielu problemów związanych właśnie z poziomem obsługi pacjentów jest call center.
Autor: Redakcja
|
2019-07-15

Wykonaj bezpłatną analizę pracy rejestracji medycznej z Medidesk

Rejestracja to „serce” każdej placówki medycznej – to właśnie tam następuje pierwszy kontakt pacjenta z przychodnią. Jeśli będzie on profesjonalny i pozytywny, istnieje duża szansa, że pacjent zwiąże się z placówką na dłużej. Od teraz, dzięki Medidesk, możesz skorzystać z bezpłatnego audytu pracy rejestracji w Twojej placówce – uzyskasz dzięki temu mnóstwo informacji bardzo istotnych dla jej funkcjonowania. 
Autor: Redakcja
|
2019-07-11
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zadaj pytanie





Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/