Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo

Trzy razy więcej
obsłużonych pacjentów
Szpitala Południowego z
Medidesk

Po sześciu miesiącach współpracy Szpital Południowy poprawił wskaźniki odbieralności i oddzwanialności blisko trzykrotnie, co oznacza, że znacząco wzrosła liczba pacjentów, którzy uzyskali fachową pomoc.

Artur Krawczyk

Prezes Zarządu

????
Dzięki Medidesk zwiększamy satysfakcję pacjentów

Dzięki Medidesk
udało się osiągnąć:

40%

wzrost odbieralności połączeń przychodzących

Shape
54%

wzrost oddzwanialności na połączenia nieodebrane

KLIENT

Warszawski Szpital Południowy to jedna z najnowocześniejszych, wielospecjalistycznych placówek szpitalnych na terenie stolicy

Nie jest tajemnicą, że większość placówek publicznych, a szpitali w szczególności boryka się z problemem zajętej linii. Spowodowane jest to ogromnym natężeniem ruchu telefonicznego, nieproporcjonalnym do możliwości zespołu placówki. Kontekst szpitali jest tutaj jeszcze bardziej newralgiczny, ponieważ te nie są objęte rejonizacją i każdy pacjent może leczyć się w dowolnie wybranym przez siebie miejscu.  

Warto w tym miejscu wspomnieć o wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie sprzed dwóch lat, który na skutek prowadzonego przed Rzecznikiem Praw Pacjenta postępowania uznał brak możliwości dodzwonienia się do placówki za naruszenie zbiorowych praw pacjenta. W uzasadnieniu Sąd podniósł, że „niezapewnienie pacjentom realnego kontaktu telefonicznego z przychodnią, narusza prawo pacjenta do świadczeń zdrowotnych udzielanych z należytą starannością”. Tym samym praktyka, w której sygnał zajętości w placówce jest częsty znalazła się pod lupą Rzecznika Praw Pacjenta, który dokonując kontroli może nałożyć na placówkę karę finansową. 

Managerowie i dyrektorzy placówek stanęli więc przed ogromnym wyzwaniem, którego celem jest pogodzenie interesów placówki i pacjentów. Oto, jak z tym wyzwaniem poradził sobie zespół Warszawskiego Szpitala Południowego, z Prezesem Zarządu Arturem Krawczykiem na czele. 

Warszawski Szpital Południowy to jedna z najnowocześniejszych, wielospecjalistycznych placówek szpitalnych na terenie stolicy. Funkcjonuje w niej 9 oddziałów i 20 poradni (m.in. onkologiczna, urologiczna czy kardiologiczna), z usług których korzysta wg szacunków m. st. Warszawy 350 000 osób rocznie. Dane te pozwoliły wyciągnąć wniosek, że natężenie ruchu nie będzie słabnąć, stąd decyzja zarządu o wdrożeniu rozwiązań mających na celu odciążenie linii. 

WYZWANIE

Medidesk jako odpowiedź na problemy z odbieralnością i oddzwanialnością

Tu z pomocą przyszedł system Medidesk. Wśród głównych celów współpracy zdiagnozowaliśmy wspólnie:

  • poprawę wskaźników odbieralności połączeń przychodzących
  • poprawę wskaźników oddzwanialności do pacjentów, którzy nie zdołali umówić wizyty

Wspomniane wyżej dwa elementy tj. odbieralność i oddzwanialność dają najpełniejszy obraz skuteczności rejestracji medycznej, rozumianej jako optymalne wykorzystanie siatki dostępnych wizyt. Im wyższe wskaźniki procentowe, tym wyższy poziom skuteczności. 

REZULTATY

Co udało się osiągnąć dzięki
wprowadzeniu rozwiązań Medidesk?

Trzykrotny wzrost efektywności odbieralności i oddzwanialności w Szpitalu Południowym dzięki Medidesk

W Szpitalu Południowym wskaźniki wyjściowe odbieralności w początkowej fazie współpracy plasowały się na poziomie 27% a oddzwanialności 31%. Dlatego też cały proces rozpoczął się od diagnozy takiego stanu rzeczy, której podstawę stanowiły dane statystyczne systemu Medidesk. Ich wnikliwa analiza pozwoliła na wyciągnięcie wniosków, które zaskutkowały zmianami w polityce zatrudnienia oraz funkcjonowania rejestracji medycznej jako swoistego serca szpitala.  

Efekty zaobserwowaliśmy już po pierwszym półroczu. Wydzielenie osobnej linii z pracownikiem do oddzwaniania oraz możliwość pełniejszej weryfikacji pracy zespołu sprawiły, że odbieralność w lipcu wynosiła już 67%, przy oddzwanialności na poziomie 85%. W ciągu zaledwie sześciu miesięcy poprawiliśmy wskaźniki Szpitala Południowego blisko trzykrotnie, co oznacza, że trzy razy więcej pacjentów uzyskało fachową pomoc. To właśnie cieszy nas najbardziej i tego też najbardziej gratulujemy całemu zespołowi placówki! 

27
Odbieralność połączeń telefonicznych przed wprowadzeniem Medidesk
67
Odbieralność połączeń telefonicznych po wprowadzeniu Medidesk
31
Oddzwanialność na połączenia nieodebrane przed wprowadzeniem Medidesk
85
Oddzwanialność na połączenia nieodebrane po wprowadzeniu Medidesk