Platforma telekonsultacji dla placówek medycznych Medidesk zapewnia:
- bezpieczną pracę zdalną dla pracowników rejestracji oraz lekarzy
- realizację świadczeń medycznych bez względu na warunki
- bezpieczny system płatności bezgotówkowych online
- proste i szybkie wdrożenie platformy – całkowicie zdalnie
Proponowane przez nas rozwiązanie doskonale sprawdzi się zarówno w przypadku małych gabinetów prowadzonych w ramach jednoosobowych działalności gospodarczych jak również dla przychodni czy szpitali. Intuicyjny system obsługi zapewni komfort pracy oraz możliwość realizacji usług na najwyższym poziomie. Telekonsultacje są również prostym i przyjaznym rozwiązaniem dla pacjentów.
Poznaj funkcje platformy telemedycznej Medidesk
- informacja o wizycie w czasie rzeczywistym (status realizacji telekonsultacji, płatności on-line i liczby w jednym widoku i w jednym miejscu)
- prosta obsługa zgłoszeń przez rejestrację (łatwe zapisanie pacjenta na wizytę wraz ze szczegółami dotyczącymi płatności czy komentarzem dla lekarza)
- przejrzysty widok dla lekarza (lekarz widzi jedynie niezbędne dane pacjenta i plan swoich wizyt, bez niepotrzebnych rozpraszaczy)
- softphone dla lekarza (lekarz może wybrać dowolny numer telefonu w celu wykonania połączenia wychodzącego)
- odłożenie wizyty (w przypadku kiedy lekarz nie dodzwoni się do pacjenta, telewizyta zmieni kolejność i wróci do lekarza o odpowiedniej godzinie)
Jak działa platforma telemedyczna Medidesk?
Wizytę w ramach telekonsultacji można umówić dzwoniąc do wybranej placówki medycznej.
1. Rejestratorka obsługująca zgłoszenie sprawdza w HIS (szpitalny system informacyjny) dostępne terminy wizyty, prosi pacjenta o podanie danych osobowych, a następnie wybiera specjalizację oraz wybranego lekarza.
2. Kolejnym krokiem jest wybranie daty konsultacji, wpisanie kosztów oraz ostateczne umówienie wizyty.
3. Po dokonaniu formalności pacjent otrzymuje powiadomienie z potwierdzeniem umówienia wizyty oraz linkiem do płatności w formie email bądź SMS.
4. Po opłaceniu wizyty przez pacjenta, w umówionym terminie lekarz realizuje połączenie telefoniczne. W przypadku rozmowy video pacjent po uprzednim otrzymaniu linku oczekuje na realizację połączenia w specjalnie na tę okoliczność przygotowanym wirtualnym pokoju, do którego dostęp wygasa wraz z zakończeniem konsultacji.
W okresie zagrożenia koronawirusem COVID-19, teleporady i telekonsultacje, zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia oraz Narodowego Funduszu Zdrowia powinny stanowić podstawową formę świadczenia usług przez placówki medyczne.
W przypadku pytań i zainteresowania naszą ofertą zachęcamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami:
Jakub Stępnowski
Manager ds. Rozwoju Placówek Medycznych
e-mail: j.stepnowski@medidesk.pl
tel: 22 255 32 17
Małgorzata Domagała
Manager ds. Rozwoju Placówek Medycznych
e-mail: m.domagala@medidesk.pl
tel: 22 255 32 17
Więcej informacji na temat platformy telemedycznej Medidesk dostępnych jest na stronie: www.medidesk.pl/telemedycyna
BĄDŹ W KONTAKCIE
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!
WEBINARY MEDIDESK
Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?
Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?