Widok listy

Telekonsultacje dla placówek medycznych – skorzystaj z platformy telemedycznej Medidesk!

Uśmiechnięty lekarz

Platforma telekonsultacji dla placówek medycznych Medidesk zapewnia:

  • bezpieczną pracę zdalną dla pracowników rejestracji oraz lekarzy
  • realizację świadczeń medycznych bez względu na warunki
  • bezpieczny system płatności bezgotówkowych online
  • proste i szybkie wdrożenie platformy – całkowicie zdalnie

Proponowane przez nas rozwiązanie doskonale sprawdzi się zarówno w przypadku małych gabinetów prowadzonych w ramach jednoosobowych działalności gospodarczych jak również dla przychodni czy szpitali. Intuicyjny system obsługi zapewni komfort pracy oraz możliwość realizacji usług na najwyższym poziomie. Telekonsultacje są również prostym i przyjaznym rozwiązaniem dla pacjentów.

Poznaj funkcje platformy telemedycznej Medidesk

  • informacja o wizycie w czasie rzeczywistym (status realizacji telekonsultacji, płatności on-line i liczby w jednym widoku i w jednym miejscu)
  • prosta obsługa zgłoszeń przez rejestrację (łatwe zapisanie pacjenta na wizytę wraz ze szczegółami dotyczącymi płatności czy komentarzem dla lekarza)
  • przejrzysty widok dla lekarza (lekarz widzi jedynie niezbędne dane pacjenta i plan swoich wizyt, bez niepotrzebnych rozpraszaczy)
  • softphone dla lekarza (lekarz może wybrać dowolny numer telefonu w celu wykonania połączenia wychodzącego)
  • odłożenie wizyty (w przypadku kiedy lekarz nie dodzwoni się do pacjenta, telewizyta zmieni kolejność i wróci do lekarza o odpowiedniej godzinie)

Jak działa platforma telemedyczna Medidesk?

Wizytę w ramach telekonsultacji można umówić dzwoniąc do wybranej placówki medycznej.

1. Rejestratorka obsługująca zgłoszenie sprawdza w HIS (szpitalny system informacyjny) dostępne terminy wizyty, prosi pacjenta o podanie danych osobowych, a następnie wybiera specjalizację oraz wybranego lekarza.

2. Kolejnym krokiem jest wybranie daty konsultacji, wpisanie kosztów oraz ostateczne umówienie wizyty.

3. Po dokonaniu formalności pacjent otrzymuje powiadomienie z potwierdzeniem umówienia wizyty oraz linkiem do płatności w formie email bądź SMS.

4. Po opłaceniu wizyty przez pacjenta, w umówionym terminie lekarz realizuje połączenie telefoniczne. W przypadku rozmowy video pacjent po uprzednim otrzymaniu linku oczekuje na realizację połączenia w specjalnie na tę okoliczność przygotowanym wirtualnym pokoju, do którego dostęp wygasa wraz z zakończeniem konsultacji.

W okresie zagrożenia koronawirusem COVID-19, teleporady i telekonsultacje, zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia oraz Narodowego Funduszu Zdrowia powinny stanowić podstawową formę świadczenia usług przez placówki medyczne.

W przypadku pytań i zainteresowania naszą ofertą zachęcamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami:

Jakub Stępnowski
Manager ds. Rozwoju Placówek Medycznych
e-mail: j.stepnowski@medidesk.pl
tel: 22 255 32 17


Małgorzata Domagała
Manager ds. Rozwoju Placówek Medycznych
e-mail: m.domagala@medidesk.pl
tel: 22 255 32 17

Więcej informacji na temat platformy telemedycznej Medidesk dostępnych jest na stronie: www.medidesk.pl/telemedycyna

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się