Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo
Widok listy

Tradycyjna centrala telefoniczna w placówce medycznej – wady i ograniczenia

Podmioty medyczne najczęściej korzystające z tradycyjnej centrali telefonicznej:

  • Jednooddziałowe prywatne placówki medyczne
  • Szpitale państwowe
  • Szpitale sprywatyzowane

Powyższe grupy decydują się na prowadzenie kontaktów telefonicznych z pacjentami z wykorzystaniem tradycyjnej centrali telefonicznej przede wszystkim z powodów finansowych. Małe lub dopiero powstające niepubliczne ośrodki zdrowia, niejednokrotnie nie chcą inwestować budżetu w założenie nowoczesnej, wirtualnej centrali telefonicznej. W tym przypadku umawianiem wizyt i telefonicznym kontaktem z pacjentami zajmuje się recepcja.
W przypadku państwowych szpitali, jak również sporej grupy szpitali sprywatyzowanych podstawowym problemem są ograniczone środki z budżetu państwa. Zatrudnienie wykwalifikowanej kadry lekarskiej i zakup sprzętu medycznego są zawsze na liście priorytetów, po realizacji których okazuje się, że niestety na rozwój komfortowego i opłacalnego systemu kontaktu z pacjentami.

Jakie są największe wady tradycyjnej centrali telefonicznej?

  • Tradycyjna centrala telefoniczna posiada ograniczony system kontaktów z pacjentami, którzy dzwonią w sprawie umówienia się na wizytę lekarską lub na wykonanie konkretnego zabiegu
  • Odczuwalnie duża awaryjność centrali tradycyjnej, której częsta naprawa pociąga za sobą znaczące koszty dla placówki medycznej
  • Do obsługi tradycyjnej centrali telefonicznej konieczne jest zatrudnienie pracowników
  • Placówki medyczne, które chcą unowocześnić centralę telefoniczną stają przed koniecznością wymiany wielu dotychczasowych elementów, która generuje dodatkowe koszty

Placówki medyczne i szpitale korzystające z tradycyjnej centrali telefonicznej są umieszczane na skali komunikacyjnych etapów technologicznych na najniższym stopniu. Ten tradycyjny system, który niestety coraz częściej okazuje się zawodny oraz ograniczający swobodny kontakt z pacjentami. Nie mamy bowiem w tym przypadku możliwości oddzwonienia do pacjentów, którzy z jakiegoś powodu musieli przerwać połączenie (przyczyny prywatne lub techniczne, np. brak zasięgu w danym miejscu). Każdy pacjent stanowi dla placówki medycznej potencjalne źródło zarobku, dlatego utrata chociażby kilku z nich może być dla niej odczuwalna.

Dlaczego warto zamienić tradycyjną centralę telefoniczną na wirtualną?

W związku z dużymi oczekiwaniami rynku pojawił się innowacyjny system Medidesk, dzięki któremu nasi klienci otrzymują możliwość wygodnego oraz efektywnego kontaktu z pacjentami, a także szereg dodatkowych funkcjonalności, które mają ułatwić wykonywanie codziennych obowiązków pracownikom placówek medycznych i szpitali.
Tradycyjna centrala wiąże się z wysokimi kosztami, które każda przychodnia lekarska powinna starać się niwelować. Skorzystanie z wirtualnego systemu to realne źródło oszczędności. Medidesk charakteryzuje się prostym i intuicyjnym panelem zarządzania, z obsługą którego poradzą sobie wszyscy zatrudnieni pracownicy placówki medycznej.
Nie ma w tym przypadku ryzyka, że nawet starsi pracownicy, który mogą odczuwać pewne obawy związane z obsługą nowoczesnych sprzętów, będą mieli jakiekolwiek problemy z przekierowaniami, ustawianiem kolejki połączeń przychodzących czy oddzwanianiem do pacjentów, który podczas próby połączenia natrafili na zajętą linię,
Dzięki systemowi Medidesk mamy również możliwość zweryfikować, jak ponoszone przez placówkę medyczną nakłady reklamowe przekładają się na liczbę umówionych wizyt. Dzięki zachowaniu podziału pozyskiwania źródeł nowych pacjentów możliwe jest weryfikowanie średniego kosztu umówionej wizyty z kampanii Adwords, z kampanii w prasie, kampanii w social mediach, czy w praktyce każdego innego źródła marketingowego.