Dla placówek medycznych

Recepty Online – nowa Jakość Obsługi Pacjentów

Automatyzuj obsługę pacjenta

Minimalizuj ryzyko pomyłek

Zwiększaj satysfakcję pacjenta

wyzwania placówek z zamówieniami recept od pacjentów

Problemy z tradycyjnym zbieraniem recept w placówkach leczniczych

Pracownicy rejestracji są obciążeni telefonicznym przyjmowaniem zamówień, co ogranicza ich czas na inne zadania. To prowadzi do opóźnień w obsłudze i zwiększa stres personelu. System zamawiania recept online odciąża pracowników, pozwalając im skupić się na innych ważnych obowiązkach.

Brak kontaktu zwrotnego to częsty błąd w zarządzaniu placówką medyczną. Oddzwanianie na połączenia nieodebrane to furtka do odzyskania pacjentów. Aplikacja Medidesk pozwala sprawdzić połączenia nieodebrane oraz statystyki dotyczące wykonanych połączeń zwrotnych.

Ręczne zapisywanie danych pacjentów i leków może prowadzić do błędów i pomyłek, co z kolei może skutkować niewłaściwie wystawioną receptą. Takie pomyłki mogą negatywnie wpływać na zdrowie pacjentów i zwiększać ryzyko odpowiedzialności prawnej. 

Godziny pracy rejestracji ograniczają czas, w którym pacjenci mogą złożyć zamówienie na receptę. W rezultacie, wielu pacjentów nie może złożyć zamówienia w dogodnym dla siebie czasie. System zamawiania recept online eliminuje te ograniczenia, umożliwiając składanie zamówień przez całą dobę.

Tradycyjne metody zbierania zamówień nie są zintegrowane z systemem medycznym placówki, co utrudnia dostęp do historii choroby pacjenta i innych istotnych informacji. Wprowadzenie zamawiania recept online pozwala na pełną integrację z systemem medycznym, ułatwiając dostęp do kluczowych danych pacjenta.

Dlaczego warto wdrożyć zamawienie recept online w Twojej placówce?

Korzyści z systemu recept online medidesk
dla pacjentów i placówek

Wygoda dla pacjentów

Pacjenci mogą zamawiać recepty bez konieczności osobistej wizyty w placówce. Dzięki temu oszczędzają czas i unikają konieczności czekania w kolejce. 

Oszczędność czasu personelu medycznego

Zautomatyzowany proces zamawiania recept online redukuje ilość pracy administracyjnej związanej z obsługą pacjentów, co pozwala personelowi medycznemu skupić się na bezpośredniej opiece nad pacjentami. 

Zwiększenie dokładności

Elektroniczne zamawianie recept minimalizuje ryzyko błędów związanych z nieczytelnym pismem ręcznym oraz usprawnia proces przetwarzania zamówień. 

Poprawa dostępności

System online jest dostępny 24/7, co oznacza, że pacjenci mogą zamawiać recepty w dogodnym dla siebie czasie, niezależnie od godzin pracy placówki. 

Ankiety COVID-19

Mediboty przeprowadzają ankiety COVID-19, informując i zbierając informacje od użytkowników podczas rozmów telefonicznych. Poprzez zadawanie pytań dotyczących objawów i kontaktu z potencjalnie zarażonymi, Mediboty pomagają w monitorowaniu potencjalnych przypadków COVID-19 oraz dostarczają danych potrzebnych do kontroli pandemii.

Akcje promocyjne/sprzedażowe

Boty głosowe mogą przekazywać informacje o oferowanych przez placówkę usługach i rabatach zachęcając potencjalnych klientów do skorzystania z atrakcyjnej oferty placówki. To skuteczny sposób na promocję świadczeń zdrowotnych oraz zwiększenie sprzedaży.

Możliwość odebrania wyników badań

Pacjenci otrzymują powiadomienia dotyczące dostępności swoich wyników i mogą uzyskać informacje na temat procedur odbioru lub konsultacji medycznych. To wygodne i szybkie rozwiązanie, które ułatwia dostęp do istotnych informacji zdrowotnych.

Badania okresowe

Boty informują pacjentów o konieczności wykonania badań okresowych. Mogą przypominać o zbliżających się terminach badań profilaktycznych i udzielać informacji na temat procedury ich przeprowadzenia. Pomaga to w dbaniu o zdrowie poprzez regularne kontrole i monitorowanie stanu zdrowia.

Symptom checker

Poprzez zadawanie pytań dotyczących zdrowia i objawów, Mediboty pomagają pacjentom ocenić swoje stany zdrowia i oferują sugestie dotyczące dalszych działań, takie jak konsultacja lekarska lub udanie się na pogotowie. To narzędzie pomaga pacjentom podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące opieki zdrowotnej.

Zamów receptę online bez wychodzenia z domu! 

Zamawianie recept przez Internet to wyjątkowo wygodna opcja zwłaszcza dla tych, którzy muszą cyklicznie wykupować przyjmowane na stałe leki. Zamiast umawiać się na wizytę, pozbawiając tym samym szansy konsultacji u lekarza innego Pacjenta, warto zdecydować się na zamówienie recept przez Internet! 

Jeśli jesteś Pacjentem naszego POZ-tu i musisz kontynuować przyjmowanie leków stałych na receptę – zamów je bez wychodzenia z domu. 

Zamówiona e-recepta zostanie przesłana na twoje Internetowe Konto Pacjenta (IKP). Jeśli nie posiadasz IKP kod do recepty otrzymasz SMS-em na wskazany w zamówieniu numer telefonu lub adres e-mail. 

JAK TO ZROBIĆ?

Zasady składania zamówień na receptę online

Złożone zamówienia na leki stałe będą realizowane do 3 dni.

Lekarz podejmie decyzję o wypisaniu leków i ewentualnym kontakcie telefonicznym z Państwem.

Kody do recepty będą przekazane  telefonicznie .

Dla osób posiadających IKP kod do recepty będzie dostępny w aplikacji.

DOWÓD SPOŁECZNY

Efekty wdrożeń recepty online do placówki

Średnio codziennie w placówce POZ zbierane jest 135 zleceń na powtórkę recepty

Około 80% zgłoszeń online jest realizowanych

Średni czas oczekiwania na receptę to 2 dni

Zmniejszenie ilości odbieranych połączeń w sprawie recept o około 70%

BĄDŹ W KONTAKCIE

Jak zgłosić chęć włączenie takiej funkcjonalności?

Chcesz zobaczyć jak łatwo możesz wdrożyć recpety online do swojej placówki? 

Zadzwoń lub napisz SMSa

789 789 789

Wyślij nam wiadomość albo zadzwoń

Dla placówek medycznych

Skontakuj się z nami