Zapraszamy na kolejny cykl bezpłatnych webinarów organizowanych przez Medidesk i partnerów. W lipcu odbędzie się osiem spotkań w trakcie których managerowie, właściciele i osoby zarządzające placówkami medycznymi będą mogły zyskać wiedzę między innymi na tematy związane z RODO, marketingiem medycznym oraz obsługą pacjenta.
Webinary poświęcone zagadnieniom prawnym w podmiotach leczniczych cieszyły się dotychczas dużym zainteresowaniem, dlatego postanowiliśmy uwzględnić tę tematykę także w bieżącym miesiącu. Już 7 lipca specjaliści z Kancelarii Pawelczyk i Kozik opowiedzą Wam, czy rozporządzenie o ochronie danych osobowych to wartość dodana w biznesie, czy niepotrzebny wymysł. Odpowiedzą na pytania co do zasadności sprawowania funkcji inspektora RODO w placówce medycznej, powiedzą jak przygotować się do kontroli z Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dodatkowo będziecie mogli dowiedzieć się jak w praktyce powinno wyglądać przetwarzanie danych osobowych w placówkach ochrony zdrowia.
Kolejny poruszany przez nas temat zainteresuje wszystkich, którzy chcą poznać skuteczne sposoby na pozyskiwanie nowych pacjentów, ale nie chcą ponosić dużych, dodatkowych kosztów na reklamę. Podczas webinaru, dowiecie się na jakie wskaźniki sprzedażowe w placówce medycznej należy zwracać uwagę. W jaki sposób można zwiększyć liczbę wizyt w placówce za pomocą narzędzi systemowych oraz jak aplikacja Medidesk może Wam w tym pomóc.
W połowie miesiąc dowiecie się czym są strony typu Landing Pages oraz czy istnieje różnica pomiędzy nimi, a stroną firmową placówki medycznej. Zobaczycie gdzie i jak można je wykorzystywać. Wszystko oparte na prawdziwych przykładach, które znamy z naszego doświadczenia.
„Jak dbać o standardy obsługi, tak aby nie tracić pacjentów”, to następny proponowany przez nas temat webinaru. Dowiecie się, jak wyglądają sprawdzone wzorce działania rejestracji w placówce medycznej, jak można usprawnić obsługę pacjentów oraz jakie rozwiązania wspomogą zarządzanie pracą całego zespołu rejestracji.
Kolejny temat webinaru organizowanego przez nas w lipcu, to „Jak przekonać lekarza do świadczenia telekonsultacji?”. Masz problemy z nakłonieniem swoich lekarzy do świadczenia usług telemedycznych? Podczas webinaru nasi eksperci opowiedzą Wam, z czego mogą wynikać takie obawy, jak możecie im zaradzić oraz co placówka musi zrobić, aby zapewnić bezpieczeństwo podczas wizyty na odległość. A także jak ograniczyć ryzyko poniesienia odpowiedzialności przez placówkę i lekarza w przypadku popełnienia błędów podczas telekonsultacji. Serdecznie zapraszamy i zachęcamy do zapisów na bezpłatne webinary Medidesk.
Szczegółowy harmonogram lipcowych webinarów wraz z bezpośrednimi linkami do zapisów:
- 7 lipca 2020 (wtorek) godz. 14:00
„RODO w placówkach medycznych, czyli jak należy myć zęby?” - 9 lipca 2020 (czwartek) godz. 14:00
„7 skutecznych metod na zwiększenie liczby pacjentów, bez konieczności angażowania dodatkowych środków na reklamę” - 14 lipca 2020 (wtorek) godz. 14:00
„Skuteczna strona sprzedażowa (Landing Page) usług medycznych” - 16 lipca 2020 (czwartek) godz. 14:00
„Jak dbać o standardy obsługi tak, aby nie tracić pacjentów?” - 21 lipca 2020 (wtorek) godz. 14:00
„RODO w placówkach medycznych, czyli jak należy myć zęby?” - 23 lipca 2020 (czwartek) godz. 14:00
„Skuteczna strona sprzedażowa (Landing Page) usług medycznych” - 28 lipca 2020 (wtorek) godz. 14:00
„Jak przekonać lekarza do świadczenia telekonsultacji?” - 30 lipca 2020 (czwartek) godz. 14:00
„7 skutecznych metod na zwiększenie liczby pacjentów, bez konieczności angażowania dodatkowych środków na reklamę”
Dlaczego warto wziąć udział w bezpłatnych webinarach Medidesk?
Obecnie właściciele i managerowie placówek medycznych z każdej strony zalewani są różnymi informacjami, wiadomościami oraz aktualnościami. Z drugiej strony sami szukają cennych informacji oraz wiedzy branżowej. Aby zaczerpnąć specjalistycznej wiedzy często decydują się na szkolenia, które prowadzone są przez ekspertów w danej dziedzinie. Nowym trendem, który funkcjonuje już od dłuższego czasu, a którego duży wzrost obserwujemy od czasu epidemii koronawirusa są szkolenia online czyli tzw. webinary.
Istnieje szereg zalet webinarów, które dają im przewagę nad szkoleniami stacjonarnymi. Największym ich plusem jest wygoda i oszczędność czasu. W przypadku szkolenia online czas, jaki musimy poświęcić na zdobycie nowej wiedzy, to czas spędzony przed komputerem w trakcie trwania webinaru.
Dodatkowo nie ma potrzeby dojazdu do miejsca szkolenia, co jest dużym ułatwieniem i korzyścią gdy szkolenia stacjonarne odbywają się w miejscach odległych od naszego miejsca zamieszkania.
Kolejna korzyść, to możliwość nagrywania i wielokrotnego odtwarzania szkolenia, podczas którego mamy podgląd na prezentację, zapis czatu i pytań od uczestników, dzięki czemu raz jeszcze możemy przeanalizować sobie wszystkie zagadnienia poruszane podczas webinaru.
Webinary Medidesk są szkoleniami bezpłatnymi, co na pewno jest dużą zaletą ponieważ na udział w nich mogą sobie pozwolić osoby, które nie posiadają dodatkowych funduszy na szkolenia, a chcą podnosić swoje kwalifikacje.
Uczestnictwo w webinarach, to nowoczesna i atrakcyjna forma zdobywania wiedzy. Specjaliści z Medidesk od samego początku trwania epidemii starają się dostarczać, wszystkim zainteresowanym taką formą szkolenia, tematy które będą odpowiedzią na bieżące problemy i wyzwania placówek medycznych. Jeszcze raz serdecznie zapraszamy do zapisów na webinary Medidesk.
BĄDŹ W KONTAKCIE
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!
WEBINARY MEDIDESK
Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?
Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?