System do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.
Oprogramowanie wykorzystujące interfejs głosowy do wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych zgodnie z wyznaczonym harmonogramem oraz scenariuszem rozmowy.
Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.
Dzień dobry, w czym mogę pomóc?
Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.
Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.
Obsługuj ruch telefoniczny i efektywnie kontroluj ilość połączeń pacjentów obsługiwanych przez rejestrację Twojej placówki POZ.
Łatwy i bezpośredni kontakt, spójna komunikacja oraz sprawne przyjmowanie zgłoszeń są przymiotami każdego szpitala niosącego pomoc pacjentom na najwyższym poziomie.
Zadbaj o wysoki standard obsługi, zachowując autentyczność i indywidualności swojej kliniki oraz jej personelu. Zyskaj efektywniejsze wykorzystanie posiadanych zasobów oraz realny wzrost sprzedaży swoich usług.
Pomóż swoim pacjentom dostosowując się do ich potrzeb. Wielu pacjentów i indywidualne podejście w wielospecjalistycznej przychodni to rzeczywistość 2.0
Wysokie standardy obsługi, dostępność łatwego kontaktu z placówką oraz szybkość umawiania wizyt są kluczowe dla osiągnięcia celów rehabilitacyjnych. Zapewniają poczucie wsparcia, minimalizują stres i poprawiają efektywność terapii.
Uporządkuj ruch telefoniczny i w łatwy sposób kontroluj ilość połączeń telefonicznych dziennie obsługiwanych przez rejestrację Twojej kliniki stomatologicznej.
Zoptymalizuj zarządzanie placówką obrazową dzięki Medidesk. Teraz umawianie wizyt, monitorowanie ruchu telefonicznego i organizacja pracy placówki to sama przyjemność.
Dobre standardy obsługi pacjenta, łatwość kontaktu i efektywne umawianie wizyt to klucz do jakościowej opieki w placówkach zdrowia psychicznego. Sprawdź!
„Kompleksowe wdrożenie, jak również profesjonalna opieka posprzedażowa pozwoliła lepiej zorganizować pracę placówki. Ważnym aspektem jest łatwość obsługi oraz wszechstronność i elastyczność proponowanych rozwiązań.”
Krzysztof Wójtowicz
(Przychodnia Sucholeska, Prezes Zarządu)
„Medidesk doceniam szczególnie za możliwość kontroli wielu istotnych dla mnie wskaźników w jednym miejscu. Jako właścicielka klinik w różnych miejscach Warszawy, lubię mieć dostęp do statystyk związanych z ruchem pacjentów i wyników biznesowych każdego z oddziałów, z dowolnego miejsca i kiedy tylko tego potrzebuję. Wszelkie kampanie reklamowe weryfikuję w Panelu Managera i działam przemyślanie. Wiem doskonale, które działania są dla nas najbardziej skuteczne.”
Dr n. med. Beata Dethloff
(Kliniki Dr Beata Dethloff, Właścicielka)
„Polecam ekspertów Medidesk zarówno jeśli chodzi o wiedzę marketingową jak i managerską. Jestem przekonana, że aplikacja pojawi się we wszystkich lokalizacjach naszych Centrów.”
Justyna Józwik
(Kriosonik, z-ca kierownika)
„Niesamowite jest też to, że to co do tej pory robiliśmy miesiącami (statystyki, zestawienia, analizy), eksperci aplikacji pokazali nam w statystykach Medidesk w ciągu kilku minut, kilkoma kliknięciami.”
Joanna Ogrodnik-Arcinowska
(Salus, v-ce Prezes Zarządu)
„Z wielkim przekonaniem polecam aplikację Medidesk każdej jednostce szpitalnej, dla której dobro pacjenta i profesjonalna obsługa pacjenta jest najważniejsza.”
Jacenty Drópiewski
(Swissmed, Dyrektor zarządzający)
„Aplikacja Medidesk ułatwiła organizację pracy naszych placówek, która stała się nie tylko prostsza i bardziej komfortowa dla naszych pracowników, ale i dużo bardziej efektywna.”
Karolina Akusz
(Dom Lekarski, Członek zarządu)
„Jednym z najważniejszych aspektów korzystania z aplikacji Medidesk, była dla nas możliwość rozpoznania pacjenta – tego już umówionego lub tego, który pierwszy raz próbuje się z nami skontaktować i umówić na wizytę. Oddzwonienie do pacjenta jest banalnie proste i aplikacja motywuje rejestrację do wykonania tego działania. Poprzez funkcję rozpoznawania stałego pacjenta, możemy lepiej przygotować się do rozmowy i np. zwrócić się do niego po imieniu na przywitanie.”
Agata Ostrzycka
(Dental Clinic Józefów, Manager)
„Aplikację Medidesk używamy od niespełna 2 lat. Dzięki niej udało nam się utworzyć kompleksową obsługę połączeń telefonicznych oraz kontaktów z potencjalnym pacjentem w naszych Centrach Terapii i w szpitalu. Dodatkowo pozwoliła na szybką łączność pomiędzy placówkami.”
Małgorzata Jarzębska
(Allenort, Dyrektor generalna)
Dr Beata Dethloff
Jak rozwinąć kompetencje rejestracji medycznej?
100% zadowolenie kierownika po szkoleniu
1m 49s na połączenie skutkujące umówieniem się na spotkanie
Centrum CBT
Jak poprawić komunikację z pacjentami?
24h/7 dostępność i rejestracja
+10% do średniej liczby zgłoszeń w weekendy
SZPZLO Praga Północ
Odzyskaj czas i popraw jakość obsługi pacjentów
100% odbieralność połączeń realizowanych przez bot
23% odzyskanych wizyt na wysokomarżowe usługi
Kriosonik
Jak z sukcesem zmienić profil placówki ?
82% wzrost potencjału sprzedażowego
4 dedykowane strony sprzedażowe
Arnica
Jak wykorzystanie botów głosowych od Medidesk odciążyło pracę rejestracji?
84% liczba połączeń obsłużonych przez bota
100% skuteczność zapisu pacjentów na szczepienie
Skorzystaj z kalkulatora skuteczności i dowiedz się jaki przychód powinieneś generować w swojej placówce.
W 90% placówek medycznych nieposiadających Medidesk jedynie 54% pacjentów dodzwania się do placówki medycznej. Oznacza to, że przychód jest o ok. połowę niższy. Przekonaj się jak to wygląda w Twojej placówce
Analiza potencjału sprzedażowego rejestracji placówki medycznej– zamów bezpłatnie
Chcesz w łatwy sposób sprawdzić, czy Twoja placówka wykorzystuje wszystkie szanse na pozyskiwanie nowych pacjentów? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów i zwiększ przychody swojej placówki już dziś.
Rozwijaj kompetencje swojego personelu poprzez specjalistyczne kursy prowadzone przez doświadczonych ekspertów z branży.
Popraw efektywność swojej placówki dzięki audytom, które pomogą zidentyfikować i zoptymalizować kluczowe procesy operacyjne zachodzące w Twojej placówce.
Poszerzaj wiedzę i umiejętności swojego zespołu dzięki szkoleniom online dostosowanym pod specyficzne potrzeby i wyzwania Twojej placówki.
Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.
Dołącz do konferencji, która dostarcza najnowszych informacji i trendów w medycynie, stwarzając platformę dla wymiany doświadczeń.
Skorzystaj z wiedzy ekspertów i poznaj najnowsze nowinki z branży medycznej.
Podnoś kwalifikację i integruj zespół poprzez szkolenia stacjonarne, które umożliwiają bezpośrednią interakcję i praktyczne ćwiczenia.
Zdobywaj praktyczne umiejętności zespołu przez interaktywne warsztaty online, które koncentrują się na konkretnej wiedzy i technikach niezbędnych w codziennej pracy medycznej.
Wydarzenia edukacyjne dla managerów i pracownikówplacówek medycznych:
No-show: Jak rozwiązać problem nieodwołanych wizyt w placówkach medycznych
Efektywny marketing medyczny: jak uniknąć kosztownych błędów i potroić skuteczność kampanii
Metody oceny jakości obsługi klienta w branży usług medycznych
Analiza skuteczności szkoleń personelu rejestracji medycznej: narzędzia oceny i możliwości doskonalenia
Jakie cechy powinien posiadać dobry pracownik rejestracji medycznej?
Systemy motywacyjne dla pracowników rejestracji, a sprzedaż usług medycznych
Strategie Patient Experience
Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.
Bez kategorii, Dla Managera, Dla Rejestracji, YouTube
2025-03-27
Czytaj więcej
Bez kategorii
5 skutecznych strategii marketingowych dla placówek medycznych na 2025 rok
2025-03-24
Bez kategorii, Dla Managera, Porady
2025-03-20
Strategiczne zarządzanie placówką medyczną: Jak zwiększyć rentowność i efektywność dzięki nowoczesnym narzędziom
Jak optymalizować koszty i zwiększać efektywność marketingu w branży medycznej?
AI w służbie zdrowia: nowoczesne rozwiązania dla efektywnej obsługi pacjenta
Jak poprawić dodzwanialność do placówki medycznej i zwiększyć liczbę pacjentów?
2025-03-17
Dla Rejestracji
2024-05-27
2024-05-23
Dla Managera
2024-05-21