Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo
Widok listy

Softphone – nowa funkcjonalność w aplikacji Medidesk

Zrzut ekranu z aplikacji softphone

Softphone to oprogramowanie/aplikacja, pozwalające na odbieranie oraz wykonywanie połączeń telefonicznych przez Internet. Nie trzeba mieć dostępu do aparatu stacjonarnego czy komórkowego – do prowadzenia rozmów wystarczą słuchawki z wbudowanym mikrofonem wpięte do komputera. Co ważne, zdecydowaną większość programów/aplikacji typu softphone można zainstalować na dowolnym urządzeniu – zarówno komputerze stacjonarnym, jak i laptopie, tablecie czy smartfonie.

Softphone w aplikacji Medidesk – zalety

Softphone jest jedną z funkcjonalności naszej aplikacji Medidesk, na którą składa się m.in. system obsługi ruchu telefonicznego w placówce. Jakie korzyści niesie ze sobą użytkowanie oprogramowania softphone przez zespół rejestracji medycznej?

  • Aplikacja softphone pozwala na nawiązywanie oraz odbieranie połączeń zarówno z telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych czy innych połączeń internetowych. Obsłużony może więc zostać każdy pacjent dzwoniący do placówki.
  • Softphone pozwala prowadzić rozmowy telefoniczne z dowolnego miejsca – rejestratorce wystarczy do tego dostęp do Internetu. Może więc służyć jako narzędzie do prowadzenia pracy zdalnej.
  • Aplikacja softphone umożliwia przekierowywanie połączeń przychodzących na inny numer.
  • Korzystanie z aplikacji softphone nie wymaga inwestycji w drogi sprzęt. Nie trzeba kupować stacjonarnych aparatów telefonicznych, telefonów komórkowych ani żadnego specjalistycznego sprzętu. Do prowadzenia rozmów wystarczające są zwykłe słuchawki z wbudowanym mikrofonem.
  • Używanie niewielkiego zestawu słuchawek z mikrofonem sprawia, że prowadząca rozmowę rejestratorka ma cały czas wolne obie ręce – może swobodnie nawigować po aplikacji Medidesk, robić notatki czy przeglądać dokumentację medyczną pacjenta.

Softphone – łatwa instalacja

Oprócz wielu korzyści dotyczących funkcjonowania aplikacji softphone w systemie Medidesk, wyróżnia się ona także łatwością instalacji oraz obsługi. Pasuje ona do wszystkich dostępnych na rynku komputerowych systemów operacyjnych typu Windows czy macOS, a także systemów operacyjnych na urządzenia mobilne, takie jak Android czy iOS.

Z softphona można korzystać zamiast aparatu telefonicznego, który już użytkuje placówka albo kupując dodatkowe konto telefoniczne u operatora. Na jeden numer telefonu można skierować połączenia z różnych numerów, a z drugiej strony – połączenia z telefonu można przekierować na kilka różnych aparatów. Co ważne, softphone można zainstalować w obiegu połączeń, które już zostały wykonane z numerów placówki. Nie ma również żadnych przeciwwskazań, by w formie aplikacji softphone działał każdy nowy numer do placówki.


Softphone – jak to działa?

Bardzo dużą zaletą aplikacji softphone jest także łatwość obsługi przez pracowników rejestracji. Wystarczy krótkie szkolenie i nieco praktyki, by poruszać się w aplikacji bez żadnych problemów.

  1. Aby zacząć korzystanie z aplikacji, należy zalogować się w systemie Medidesk i kliknąć odpowiednią ikonkę „softphone”.
  2. Aby odebrać połączenie przychodzące, należy kliknąć symbol zielonej słuchawki, aby zakończyć rozmowę – czerwoną słuchawkę. Rozmowa kończy się również automatycznie po rozłączeniu przez pacjenta.
  3. Przez aplikację softphone można wygodnie wybrać numer rozmówcy – wpisując go cyfra po cyfrze lub wklejając w odpowiednie okienko.
  4. Aplikacja posiada funkcjonalności znane z obsługi telefonów komórkowych: poprzez softphone można przekierować połączenie, wyciszyć lub spauzować rozmowę (w tym czasie pacjent słyszy dźwięk oczekiwania), wyłączyć dzwonek czy regulować jego głośność.


Softphone – nieoceniony w czasie pandemii

Jak już wspomniano, dzięki aplikacji softphone pracownicy rejestracji mają możliwość obsługi ruchu telefonicznego w placówce bez fizycznej w niej obecności. Jest to więc bardzo praktyczny i wygodny sposób na zorganizowanie w przychodni czy klinice pracy zdalnej, np. w okresie zwiększonego zagrożenia epidemiologicznego związanego z koronawirusem. Dzięki temu można zapewnić bezpieczeństwo zarówno pracownikom rejestracji, jak i pacjentom, a jednocześnie zadbać o ciągłość pracy placówki bez względu na sytuację epidemiologiczną.

Wszystkie osoby, które chciałyby dowiedzieć się więcej o funkcjonalnościach zarówno aplikacji softphone, jak i całego systemu Medidesk, zapraszamy do kontaktu -> https://medidesk.pl/kontakt/. Zadzwoń do nas lub wypełnij formularz, a nasi eksperci odezwą się do Ciebie!