Widok listy

Telekonsultacje, czyli nowy wymiar pracy lekarskiej

Widok stetoskopu i lekarza wertującego notatki.

Telekonsultacje, czyli praca zdalna dla lekarzy

Telekonsultacje to rozwiązanie, które usprawni działanie przychodni, poradni specjalistycznych, klinik medycyny estetycznej, czy szpitali. Telekonsultacje, czyli system porad telefonicznych i online wychodzi naprzeciw oczekiwaniom pacjentów, umożliwiając uniknięcie kontaktu bezpośredniego i uzyskania porady lekarskiej w bezpieczny, zdalny sposób. Dużą zaletą systemu stworzonego przez Medidesk jest dostęp do e-recept, e-skierowań i e-zwolnień.

Dlaczego warto uruchomić w swojej placówce system telekonsultacji?

  • Zapewniają one maksymalne bezpieczeństwo profesjonalnych kontaktów podczas wyzwań, jakie stawia epidemia.
  • Platforma umożliwia lekarzom pracę z domu
  • System jest prosty i bardzo intuicyjny w obsłudze.
  • Wdrożenie systemu zajmuje zaledwie kilka dni.
  • Telekonsultacje nie wyłączają placówki na czas trwania epidemii zapewniając jej płynne funkcjonowanie.
  • Konsultacja umawiana jest nawet w ciągu godziny od momentu zgłoszenia się pacjenta.
  • System Medidesk umożliwia szybkie i płynne płatności bezgotówkowe za telekonsultacje.

Telekonsultacja, czyli nowy wymiar pracy lekarskiej

Jak sprawnie prowadzić działalność w stanie epidemii i płynnie przełączyć placówkę medyczną na pracę zdalną?

  • Zapewnij możliwości pełnej pracy zdalnej, nawet przy konieczności zamknięcia placówki, ograniczając ryzyko poniesienia strat finansowych i personalnych.
  • Przekieruj połączenia na telefony VolP (platforma softphone) lub sieć GSM.
  • Oprzyj pracę zdalną na systemie, który pozwoli na sprawne prowadzenie zarówno konsultacji lekarskich, jak i prac administracji i rejestracji (w tym wystawianie e-recept, e-skierowań, e-zwolnień).

Telekonsultacje to nowoczesna forma świadczenia usług, która sprawdzi się zarówno w przypadku wsparcia pracy placówki w okresie stanu epidemicznego, jak i po kryzysie – jako dodatkowa forma działalności oddziału medycznego.  

Telemedycyna dedykowana jest wszystkim placówkom medycznym zarówno tym państwowym, jak i świadczącym usługi prywatne.

Telekonsultacje od strony technicznej

Przełączając placówkę medyczną na tryb telekonsultacji, niezbędne jest wdrożenie kompletnego systemu, opartego na łączu internetowym.

Jak działają telekonsultacje na platformie Medidesk?

  • Pacjent dzwoni do rejestracji placówki i przez call center umawia wizytę online. Rejestracja jest również możliwa za pomocą modułu e-rejestracji, w którym pacjent ma dostęp do terminarza wybranego lekarza.
  • Po umówieniu daty, lekarza i specjalizacji, pacjent otrzymuje potwierdzenie emailem lub SMSem.
  • W umówionym terminie, lekarz i pacjent realizują połączenie telefoniczne. Jeśli nie uda się połączyć za pierwszym razem istnieje możliwość odłożenia wizyty i wykonanie ponownego połączenia telefonicznego za jakiś czas.
  • W ramach konsultacji, którą można uzupełnić połączeniem video lub przesłaniem na adres email zdjęć, lekarz może wystawić e-receptę, e-zwolnienie lub e-skierowanie.
  • W systemie telemedycznym Medidesk lekarz ma dostęp do historii odbytych teleporad, przesłanych dokumentów i rozmów na czacie.
  • Wbudowany w aplikację softphone, pozwala lekarzowi wybrać dowolny numer telefonu w celu wykonania połączenia wychodzącego.
  • Lekarz do swojej dyspozycji ma własny panel do zarządzania wideo rozmową i opcje do wyboru jak np. fullscreen, mute, share

Poznaj funkcje platformy dostosowanej do potrzeb lekarzy i pacjentów:

  • informacja o wizycie w czasie rzeczywistym (status realizacji telekonsultacji, płatności on-line i liczby w jednym widoku i w jednym miejscu)
  • prosta obsługa zgłoszeń przez rejestrację (łatwe zapisanie pacjenta na wizytę wraz ze szczegółami dotyczącymi płatności czy komentarzem dla lekarza)
  • przejrzysty widok dla lekarza (lekarz widzi jedynie niezbędne dane pacjenta i plan swoich wizyt, bez niepotrzebnych rozpraszaczy)
  • wersja responsywna aplikacji dla pacjenta oraz lekarza (dostęp do telemedycyny jest możliwy bezpośrednio z poziomu smartfona lub tabletu)

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami. 

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się