System telekonsultacji
dla placówek medycznych

Dowiedz się więcej

Wprowadź telekonsultacje do swojej placówki medycznej.

Zadbaj o swoich pracowników, pacjentów oraz swój biznes.

Realizuj świadczenie medyczne bez względu na warunki.


Pomożemy Ci uruchomić:

Jak to działa?
  • porady telefoniczne tzw. teleporady
  • chat online
  • videokonsultacje

Twoja rejestracja

i kadra medyczna może pracować bezpiecznie z domu

Dowiedz się więcej

W ramach telekonsultacji zapewnisz płynność funkcjonowania swojego podmiotu leczniczego i wyjdziesz naprzeciw oczekiwaniom swoich pacjentów.

konsultacja umawiana nawet w ciągu 1h od kontaktu pacjenta z placówką

oferujemy obsługę

i dostęp do e-recept,

e-skierowań,

e-zwolnień

zapewniamy bezpieczne, bezgotówkowe płatności online

O nas

Medidesk i Telemedico to producenci rozwiązań IT dla branży medycznej. Na co dzień wspieramy managerów i kadrę placówek medycznych w codziennym zarządzaniu, obsłudze pacjentów oraz usługach telemedycznych.

Z branżą medyczną i medycyny estetycznej współpracujemy od 2011 roku. Tworzymy autorskie rozwiązania informatyczne wspomagające codzienną pracę placówek leczniczych.

aplikacja z telefonią VoIP stworzona dla rejestracji i managerów placówek leczniczych

system telemedyczny do prowadzenia przez kadrę medyczną telekonsultacji

Dla kogo?

przychodnie POZ

i NZOZ

poradnie specjalistyczne AOS

szpitale prywatne i publiczne

kliniki medycyny estetycznej

Dowiedz się więcej

Zalecenia GIS, MZ i NFZ

Według zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Funduszu Zdrowia, dla placówek medycznych, POZ i NZOZ, podstawową formą udzielania świadczeń przez lekarzy w okresie zagrożenia COVID-19 są teleporady i telekonsultacje.


Dlatego każda poradnia powinna szeroko informować pacjentów o konieczności kontaktu telefonicznego w celu ustalenia możliwości wizyty w przychodni oraz o możliwości uzyskania teleporady.


Jak to działa?

Pacjent umawia się wizytę w rejestracji, poprzez call center lub poprzez moduł e-rejestracji na stronie internetowej placówki.

Dowiedz się więcej

Pacjent wybiera lekarza lub specjalizację oraz preferowany kanał kontaktu: telefon, video lub chat online.

Każda umówiona telekonsultacja jest potwierdzana wiadomością email i SMSem Jeśli usługa jest płatna, wymagane jest wcześniejsze uregulowanie płatności - pacjent otrzymuje wiadomość e-mail dzięki której może dokonać płatności online.

W umówionym terminie, lekarz lub rejestracja wykonują połączenie telefoniczne lub video z pacjentem. Na telekonsultację może bezpośrednio zadzwonić także sam pacjent - system przełączy rozmowę do danego specjalisty.

W ramach telekonsultacji lekarz może wystawić e-receptę e-zwolnienie i e-skierowanie. Pacjent może dosłać badanie diagnostyczne poprzez system Telemedico.

Elementy systemu

nowoczesna telefonia VOiP

system telemedyczny

Telemedico

aplikacja Medidesk do zarządzania pracą rejestracji

  • nowoczesną telefonię VOiP wraz z instalacją i szkoleniem online
  • możliwość umawiania konsultacji telefonicznych pacjentów z lekarzami wybranych specjalności
  • panel obsługi zgłoszeń pacjentów dla rejestracji w wersji online dostępny z dowolnego miejsca (praca w domu)
  • dostęp do nagrań wszystkich rozmów
  • pełne statystyki obsługi połączeń pomiędzy lekarzem, a pacjentem
  • możliwość przełączania połączeń między rejestracją, a wybranym lekarzem
  • możliwość umawiania konsultacji za pośrednictwem chata online i videokonsultacji
  • możliwość wystawiania e-recept, e-zwolnień i e-skierowań
  • obsługę płatności bezgotówkowych - udostępnienie pacjentom możliwości płatności online
  • kalendarz online dla pacjentów (możliwość samodzielnego umawiania wizyt przez rejestrację)
Dowiedz się więcej

Co otrzymujesz w ramach systemu?

Dlaczego warto uruchomić system telekonsultacji z Telemedico i Medidesk?

Telekonsultacje to wymóg MZ

podstawową formą udzielania świadczeń przez lekarzy w okresie zagrożenia epidemicznego jest teleporada

Swoboda świadczenia usług

lekarze mogą udzielać konsultacji medycznych z dowolnego miejsca np. z domu

Bezpieczeństwo

teleporady są bezpieczne dla pacjenta i pracowników Twojej placówki ponieważ nie wymagają kontaktu fizycznego

Łatwość korzystania

platforma telemedyczna w ramach naszego systemu jest niezwykle prosta w obsłudze, intuicyjna i wygodna dla użytkowników

Oszczędność

telekonsultacje to oszczędność czasu i pieniędzy: skracają czas oczekiwania na wizytę u lekarza; telewizyta jest możliwa nawet w ciągu godziny od kontaktu pacjenta z placówką

E-dokumentacja medyczna

system telekonsultacji od Medidesk umożliwia wystawianie e-recept, e-skierowań i e-zwolnień i wypisywania zaleceń lekarskich

Zdalne wdrożenie usługi

zapewniamy proste i szybkie wdrożenie systemu (całkowicie zdalnie!)

Płynność działania

telekonsultacje zapewnią płynność działania Twojej placówki w okresie zagrożenia epidemicznego

Dowiedz się więcej
  • nowoczesną telefonię VOiP wraz z instalacją i szkoleniem online
  • możliwość umawiania konsultacji telefonicznych pacjentów z lekarzami wybranych specjalności
  • panel obsługi zgłoszeń Pacjentów dla Rejestracji w wersji online - dostępność z każdego miejsca (praca w domu)
  • dostęp do wszystkich nagrań rozmów
  • pełne statystyki obsługi połączeń pomiędzy lekarzem a pacjentem
  • możliwość przełączania połączeń między rejestracją, a wybranym lekarzem
  • zespół techniczny dostępny w godzinach 07:00-21:00

W wersji podstawowej systemu otrzymujesz:

Wersja podstawowa systemu:

- telefonia VoIP

- Medidesk

Zamów

Wersja rozszerzona systemu:

- telefonia VoIP

- Medidesk

- terminarz medyczny online

- płatnościami bezgotówkowymi

  • nowoczesną telefonię VOiP wraz z instalacją i szkoleniem online
  • możliwość umawiania konsultacji telefonicznych pacjentów z lekarzami wybranych specjalności
  • panel obsługi zgłoszeń Pacjentów dla Rejestracji w wersji online - dostępność z każdego miejsca (praca w domu)
  • dostęp do wszystkich nagrań rozmów
  • pełne statystyki obsługi połączeń pomiędzy lekarzem a pacjentem
  • możliwość przełączania połączeń między rejestracją, a wybranym lekarzem
  • możliwość umawiania konsultacji za pośrednictwem chata online i wideokonsultacji
  • możliwość wystawiania e-recept, e-zwolnień i e-skierowań
  • udostępnienie pacjentom możliwości płatności online
  • Kalendarz online dla Pacjentów - możliwość samodzielnego umawiania wizyt
  • zespół techniczny dostępny w godzinach 07:00-21:00

W wersji rozszerzonej systemu otrzymujesz:

Zamów

Zaufali nam

+ 250 pozostałych podmiotów na terenie kraju

Dowiedz się więcej

FAQ

Czy system telekonsultacji jest dostępny poprzez przeglądarki www? Czy możliwe jest umawianie wizyt

z dowolnego miejsca, także z domu?

Tak, system jest rozwiązaniem webowym/chmurowym, dzięki czemu rejestracja może umawiać wizyty pacjentów nawet z domu.

Czy w systemie dostępny jest terminarz umożliwiający umawianie wizyt?

Tak, system posiada pełny terminarz za pomocą, którego możliwa jest rejestracja wizyty z dowolnego miejsca z dostępem do internetu.

Czy możliwa jest rejestracja wizyty online samodzielnie przez pacjenta?

Pacjent ma możliwość umówić wizytę z ramach panelu e-rejestracji.

Czy możliwe jest pobranie opłaty od pacjenta przed realizacją telekonsultacji? Czy i w jaki sposób pacjent otrzymuje potwierdzenie umówienia wizyty?

Tak, w ramach systemu wszystkie opłatne telekonsultacje mogą być poprzedzone przedpłatą za wizytę.

Po umówieniu wizyty pacjent otrzymuje drogą mailową potwierdzenie z terminem i godziną wizyty oraz informację o konieczności zapłaty za pomocą dogodnej formy płatności. Pacjent otrzymuje także SMSa z potwierdzeniem terminu i godziny wizyty.

Czy wizyty umówione w ramach serwisu ZnanyLekarz mogą być rejestrowane w systemie Telemedico?

Tak, dzięki integracji systemu Telemedico z serwisem ZnanyLekarz wizyty umawiane tą drogą są rejestrowane.

Czy istnieje możliwość wystawiania e-recept i e-skierowań? Czy pacjent może przesłać wyniki badań do lekarza jeszcze przed konsultacją, aby ten zapoznał się z ich szczegółami?

Tak, system posiada możliwość wgrania przez pacjenta historycznej dokumentacji medycznej do oceny lekarskiej (opcjonalnie). W ramach systemu telemedycznego możliwe jest wystawienie przez lekarza zaleceń lekarskich dotyczących postępowania leczniczego, e-skierowań na badania oraz e-recept i e-zwolnień.

Czy pacjent ma dostęp do własnej dokumentacji medycznej?

Poprzez utworzenie Indywidualnego Konta Pacjenta z autoryzowanym przez pacjenta hasłem dostępu, umożliwiony jest nielimitowany dostęp do dokumentacji zarchiwizowanej na Koncie Pacjenta

Zamów

Zostaw nam kontakt do siebie

Medidesk Sp. z o.o. | ul. Swarzewska 51 | 01-821 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.

Małgorzata Domagała

Manager ds. Rozwoju Placówek Medycznych


e-mail: m.domagala@medidesk.pl

tel: (22) 690 06 80


Jakub Stępnowski
Manager ds. Rozwoju Placówek Medycznych


e-mail: j.stepnowski@medidesk.pl

tel: (22) 690 06 80


Masz pytania?

Skontaktuj się z nami.

Czym są videokonsultacje i teleporady?

Telemedycyna jest nowoczesną i szybko rozwijającą się gałęzią medycyny, wykorzystującym internet i sieć telefoniczną do łączności pacjenta z lekarzem specjalistą. Wystarczy skorzystać z platformy telemedycznej, która oferuje najnowocześniejsze światowe rozwiązania – videokonsultacje z lekarzami specjalistami, tanio, szybko, bez czekania i bez wychodzenia z domu. Platforma medyczna Medidesk daje możliwość przeprowadzenia chatu lub videokonsultacji z lekarzami wybranych specjalizacji lub umówienie e-wizyty w dogodnym terminie. System videokonsultacji i teleporad ma wiele zastosowań. Przede wszystkim jest to świetne rozwiązanie w przypadku zagrożenia epidemiologicznego. Videkonsultacje sprawdzają się także w krajach i regionach o niskiej gęstości zaludnienia, w których wizyta u lekarza specjalisty może wiązać się z wielogodzinną podróżą. Także u wszystkich pacjentów pooperacyjnych, którzy przebywają na czas rehabilitacji w domach. W takich sytuacjach warto skorzystać z systemu videokonsultacji lub teleporad, który umożliwia kontakt z lekarzami poprzez chat z kamerą internetową.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o plikach Cookies, kliknijwięcej.