Widok listy

Podnoszenie kwalifikacji rejestracji z Medidesk

Rejestracja medyczna

Medidesk to specjalistyczna aplikacja, której główną funkcjonalnością jest wspieranie oraz automatyzowanie wszystkich działań związanych z obsługą pacjentów w przychodniach, klinikach i szpitalach.

Konkretne korzyści z podłączenia placówki do aplikacji Medidesk odnoszą także managerowie. Mogą oni sprawdzić efektywność pracy rejestracji, w porę reagować na niepokojące tendencje (np. spadek liczby umówionych wizyt), sprawdzać skuteczność kampanii marketingowych, analizować proces obsługi pacjenta w placówce i cały czas go poprawiać. Wszystko to może mieć ostatecznie ogromne znaczenie dla osiąganych przez placówkę wyników. Więcej informacji o funkcjonalnościach aplikacji Medidesk można znaleźć tutaj.

Poprawa jakości pracy rejestracji? Zainwestuj w szkolenia!

Medidesk to jednak nie tylko innowacyjna aplikacja. Za cel stawiamy sobie kompleksowe działania zmierzające do profesjonalizacji rynku ochrony zdrowia w naszym kraju, ze szczególnym uwzględnieniem rejestracji medycznej. Stąd istotnym aspektem naszej działalności są szkolenia dla rejestratorek.

Na szczęście coraz więcej managerów zdaje sobie sprawę z tego jak ważne jest podnoszenie wiedzy i umiejętności zespołu rejestracji medycznej. Rejestratorka nie jest bowiem „panią od odbierania telefonów”, ale kluczowym członkiem zespołu placówki, od którego zależy bardzo wiele. Pierwszy kontakt pacjenta z placówką to właśnie rozmowa z rejestratorką – telefoniczna lub osobista, czasem również kontakt mailowy. Wrażenie, które odniesie w tym czasie, może determinować cały jego stosunek do placówki i w ostateczności zdecydować, czy umówi się na wizytę lub badanie albo czy na dłużej zwiąże się z danym miejscem. Pracownicy rejestracji muszą więc być solidnie przygotowani do każdej potencjalnej sytuacji, która może wydarzyć się w placówce!

Szkolenia dla rejestracji to inwestycja w przygotowanych merytorycznie, zadowolonych, zmotywowanych pracowników, ale także w przyszłe wyniki placówki. W Medidesk oferujemy szkolenia:

  • „Skuteczna rejestracja” – dotyczące metod i narzędzi wspomagających proces obsługi klientów, poprawiające efektywność pracy rejestracji oraz komunikację z pacjentem,
  • „Trudny pacjent” – dotyczące technik skutecznej komunikacji z pacjentem, sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz dopasowywania komunikacji do różnych typów pacjentów,
  • „Skuteczna sprzedaż usług medycznych” – dotyczące elementów sprzedażowych, które powinna stosować w swojej pracy rejestracja oraz technik skutecznego rekomendowania usług,
  • „RODO bez tajemnic” – dotyczące pozyskiwania, przetwarzania i ochrony danych osobowych pacjenta (m.in. w odniesieniu do dokumentacji medycznej) w świetle rozporządzenia RODO.

[reklama id=”10109″]

Nasze szkolenia poruszają najważniejsze kwestie w pracy rejestracji, dotyczące:

  • profesjonalnej obsługi pacjenta: najważniejsze zasady, na co pacjenci zwracają uwagę, co chcą uzyskać w komunikacji z rejestracją,
  • psychologii komunikacji z pacjentem: jakie rodzaje pacjentów możemy wyróżnić, jak sobie radzić z ich wątpliwościami, jak formułować komunikaty aby osiągnąć oczekiwany efekt,
  • profesjonalnego wizerunku pracownika,
  • trudnych sytuacji w obsłudze pacjenta oraz skutecznych rozwiązań,
  • motywacji i entuzjazmu jako sił napędowych pracownika,
  • asertywności w obsłudze pacjenta,
  • finalizacji rozmów w obszarze umawiania wizyt,
  • cech i umiejętności skutecznego pracownika recepcji,
  • znaczenia pierwszego kontaktu pacjenta z placówką, ➢ etapów rozmów telefonicznych z pacjentami, ➢ komunikacji pozytywnej, ➢ wiedzy pracowników na temat usług świadczonych przez placówkę medyczną.

Szkolenia prowadzone są przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, odbywają się w siedzibie klienta, mają ciekawą i przystępną formę, a co najważniejsze bazują na realnych przypadkach z placówek medycznych. Więcej informacji na stronie www.

Początek roku, to doskonała okazja, by zadbać o rozwój kompetencji zawodowych pracowników rejestracji i podjąć działania zmierzające do poprawy jakości obsługi pacjenta w przychodni! Wszystkich chętnych zapraszamy do kontaktu.

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się