Widok listy

Dzień dobry, oddzwaniam – czyli jak wykorzystać system Medidesk w codziennej pracy rejestracji medycznej?

Pani doktor podczas rozmowy telefonicznej.

Codzienna praca rejestracji placówki medycznej wiąże się z wieloma obowiązkami, w tym również oddzwanianiem na nieodebrane połączenia. Niejednokrotnie zdarza się, że pracownicy posiadający tradycyjne centrale telefoniczne nie są w stanie ustalić numerów telefonów pacjentów, których nie zdążyli odebrać, co skutkuje brakiem odzewu ze strony placówki medycznej, a w konsekwencji utratą potencjalnego zarobku. W odpowiedzi na odczuwalną potrzebę rynku powstał innowacyjny system Medidesk, którego nadrzędnym zadaniem jest silne wsparcie pracy rejestracji medycznej, aby ograniczyć do minimum liczbę utraconych pacjentów, będącą konsekwencją braku odpowiednich narzędzi do ponownego kontaktu w sytuacji niemożliwości odebrania telefonu.

Czym jest system Medidesk, który znacząco wpływa na poprawę codziennej pracy rejestracji medycznej i przyczynia się do wzrostu przychodów?

Podstawą prawidłowego zarządzania placówką medyczną jest odpowiednia organizacja pracy zatrudnionych pracowników oraz dostarczenie im odpowiednich narzędzi, które pomogą im w wykonywaniu codziennych obowiązków i umożliwią jeszcze efektywniejszą pracę. Jednym z zupełnie nowych, innowacyjnych rozwiązań jest aplikacja Medidesk, dedykowana pracownikom rejestracji, menadżerom i działom marketingu przychodni lekarskich i szpitali. Narzędzie to posiada wiele praktycznych zastosowań, które od pierwszego dnia wdrożenia znacząco wpłyną na poprawę komfortu pracy i obsługi pacjentów.

Najważniejsze zalety innowacyjnego systemu Medidesk:

  • Umożliwia analizę zgłoszeń w czasie rzeczywistym
  • Zapewnia kontrolę procesu umawiania wizyty
  • Odczuwalnie wspiera pracę rejestracji medycznej
  • Motywuje pracowników do rzetelnego wykonywania obowiązków służbowych
  • Umożliwia weryfikację poszczególnych rejestratorek
  • Kreuje nowe standardy obsługi pacjentów
  • Wspiera kontrolę wydatków na cele marketingowe
  • Wpływa na wzrost przychodów placówki medycznej

Za pomocą systemu Medidesk mamy możliwość prostego i komfortowego zarządzania obsługą pacjentów w szpitalach i placówkach medycznych. Wirtualny system pomaga zaoszczędzić odczuwalną część budżetu, który zamiennie można zainwestować w inne formy rozwoju marki, takie jak np. promocyjne ulotki, internetowe kampanie marketingowe, a także reklama outdoorowa.

Najważniejsze powody, dla których pracownicy rejestracji medycznej powinni oddzwaniać na wszystkie nieodebrane połączenia:

  • Minimalizujemy ilość wizyt na które pacjenci nie przychodzą
  • Maksymalizujemy ilość umówionych wizyt na konsultacje lekarskie i zabiegi
  • Przekłada się to na realne zyski placówki medycznej
  • Znacząco wpływa to również na wizerunek placówki medycznej wśród pacjentów (stałych oraz potencjalnych)

Analiza pracy zespołu recepcji w systemie Medidesk

Ważnym aspektem organizacji pracy rejestracji jest motywowanie pracowników do wykonywania powierzonych obowiązków na wysokim poziomie. Jedną z „marchewek” mogą stanowić premie za oddzwanianie na nieodebrane połączenia. Aby móc generować na bieżąco raporty dotyczące ilości nieodebranych połączeń oraz ilości połączeń, na które oddzwoniono potrzebne jest do tego specjalne narzędzie, jakim jest właśnie aplikacja Medidesk. Dzięki niej po zalogowaniu się do panelu administratora otrzymujemy pełny podgląd wszystkich połączeń przychodzących, również tych nieodebranych oraz informację, na które połączenia nieodebrane pracownik rejestracji oddzwonił.
Medidesk pozwala na pełną kontrolę jakości pracy zatrudnionych pracowników, którzy będą „rozliczani” za każde wykonane połączenie przychodzące. Każdy pracownik rejestracji posiada swoje indywidualne konto w systemie Medidesk, nie ma więc mowy o anonimowości w przypadku braku kontaktu z pacjentem, który próbował dodzwonić się do placówki medycznej, a pracownik ten nie odebrał ani nie oddzwonił na połączenie. Takie procedury sprawią, że pracownicy będą dbali o rzetelne wykonywanie swoich obowiązków, zdając sobie sprawę, że w przypadku jakichkolwiek zaniedbań, mogą być wyciągnięte wobec nich odpowiednie konsekwencje.

Innowacyjne rozwiązanie, które docenia coraz więcej zadowolonych klientów

Warto również podkreślić, że procedura stworzenia dostępu do systemu Medidesk dla przychodni lekarskiej lub szpitala jest prosta i nie wymaga dużej ilości czasu. Dostęp do narzędzia otrzymuje się wraz z instalacją sprzętu telefonicznego w najnowszej technologii VOIP, wykonają przez zespół Medidesk w siedzibie placówki. Od tego momentu każdy pracownik danej placówki medycznej ma możliwość zalogowania się do aplikacji z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i korzystania ze wszystkich funkcji Medidesk w czasie rzeczywistym. Właściciele placówek medycznych i menadżerowie mogą od tego momentu kontrolować pracę rejestracji, a w razie potrzeby w porę zainterweniować. Warto dołączyć do coraz liczniejszego grona naszych zadowolonych klientów. Zapraszamy do współpracy!

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się