DLA PRZYCHODNI WIELOSPECJALISTYCZNYCH
Uniwersalne narzędzie dla perfekcyjnej przychodni
Dbaj o komfort swoich pacjentów i w łatwy sposób zarządzaj ruchem połączeń telefonicznych dziennie obsługiwanych przez rejestrację Twojej przychodni.
Liczba wizyt znacznie wzrosła!
Zarządzanie kliniką nigdy nie było łatwiejsze.
Już ponad 600 placówek medycznych
korzysta z funkcjonalności Medidesk
Medidesk sprawdzi się idealnie
dla przychodni wielospecjalistycznych takich jak
Prywatne kliniki dentystyczne
Poradnie
dentystyczne
Klikniki
implantologiczne
Pracownie radiologii stomatologicznej
WYBRANE FUNKCJE
Przekonaj się jakie funkcje Medidesk
są stworzone dla Twojej przychodni
Sprawdzaj ile i które zgłoszenia wymagają obsługi. Przeglądaj i monitoruj historię zgłoszeń. Zyskaj kompletny wgląd w ruch przychodzący i wychodzący w Twojej przychodni. Przeglądaj zgłoszenia według dowolnych kryteriów: nieodebrane, odebrane, trwające, oczekujące, zakończone.
Nadawaj odpowiednie statusy i taguj każde połączenie. Statusy wskazują na informacje dotyczące: umówienia, nieumówienia wizyty czy potrzeby kontaktu z pacjentem.
Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne za pośrednictwem aplikacji Medidesk bez potrzeby posiadania fizycznych aparatów. Wystarczy jedynie komputer lub laptop z zestawem słuchawkowym i mikrofonem. Łatwa obsługa połączeń z dowolnego miejsca, w którym aktualnie przebywasz.
POZNAJ MEDIDESK
Innowacyjne, wygodne i łatwe
narzędzie dla Twojej placówki
Medidesk to profesjonalne,
a jednocześnie przyjazne narzędzie monitoringu oraz analityki połączeń telefonicznych, wskaźników biznesowych i kanałów marketingowych. Medidesk to jakościowa rejestracja i komfort dla pacjentów.
Obejrzyj wideo, aby dowiedzieć się więcej o aplikacji Medidesk i o tym, jak może Ci pomóc!
Ciekawi Cię jakie korzyści przyniesie wdrożenie aplikacji Medidesk do Twojej placówki? Dołącz do grona ponad 600 placówek medycznych w całej Polsce, które korzystają już z Medidesk.
REFERENCJE
Przeczytaj opinie
naszych zadowolonych klientów
Co zyskasz wdrażając
Medidesk do swojej przychodni
3 razy więcej
połączeń telefonicznych
…które są bezpośrednim efektem działań marketingowych podjętych w ciągu ostatnich 9 miesięcy
40%
wzrost z oddzwonień
…na nieodebrane połączenia od pacjentów
16%
śr. wzrostu przychodów
…w ciągu pierwszych 3 miesięcy aktywnego użytkowania Medidesk
1m 32s
średni czas
w teście jakości i efektywności pracy rejestracji pod kątem obsługi pacjenta
DLA STOMATOLOGII
Zobacz jak z Medidesk można kontrolować poziom jakości obsługi pacjentów.
Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej placówki już dziś!
aplikacji Medidesk
obsługi z Medidesk
BĄDŹ W KONTAKCIE
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej kliniki już dziś!
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej klinice medycyny estetycznej, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!
WEBINARY MEDIDESK
Jak zwiększyć
przychody przychodni wielospecjalistycznej?
Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?