DLA PRZYCHODNI WIELOSPECJALISTYCZNYCH

Uniwersalne narzędzie dla perfekcyjnej przychodni

Dbaj o komfort swoich pacjentów i w łatwy sposób zarządzaj ruchem połączeń telefonicznych dziennie obsługiwanych przez rejestrację Twojej przychodni.

Liczba wizyt znacznie wzrosła!

Zarządzanie kliniką nigdy nie było łatwiejsze.

Już ponad 600 placówek medycznych
korzysta z funkcjonalności Medidesk 

DLA KOGO

Medidesk sprawdzi się idealnie
dla przychodni wielospecjalistycznych takich jak

Prywatne kliniki dentystyczne

Poradnie
dentystyczne

Klikniki
implantologiczne

Pracownie radiologii stomatologicznej

WYBRANE FUNKCJE

Przekonaj się jakie funkcje Medidesk
są stworzone dla Twojej przychodni

Funkcje dla rejestracji
Lista nieodebranych połączeń
Tagowanie i statusy połączeń
Softphone

Sprawdzaj ile i które zgłoszenia wymagają obsługi. Przeglądaj i monitoruj historię zgłoszeń. Zyskaj kompletny wgląd w ruch przychodzący i wychodzący w Twojej przychodni. Przeglądaj zgłoszenia według dowolnych kryteriów: nieodebrane, odebrane, trwające, oczekujące, zakończone.

Nadawaj odpowiednie statusy i taguj każde połączenie. Statusy wskazują na informacje dotyczące: umówienia, nieumówienia wizyty czy potrzeby kontaktu z pacjentem.

Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne za pośrednictwem aplikacji Medidesk bez potrzeby posiadania fizycznych aparatów. Wystarczy jedynie komputer lub laptop z zestawem słuchawkowym i mikrofonem. Łatwa obsługa połączeń z dowolnego miejsca, w którym aktualnie przebywasz.

POZNAJ MEDIDESK

Innowacyjne, wygodne i łatwe
narzędzie dla Twojej placówki

Medidesk to profesjonalne,
a jednocześnie przyjazne narzędzie monitoringu oraz analityki połączeń telefonicznych, wskaźników biznesowych i kanałów marketingowych. Medidesk to jakościowa rejestracja i komfort dla pacjentów.

Obejrzyj wideo, aby dowiedzieć się więcej o aplikacji Medidesk i o tym, jak może Ci pomóc!

Ilość nowych klientów
16% wzrostu
Nowa wizyta
Masz PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ!

Ciekawi Cię jakie korzyści przyniesie wdrożenie aplikacji Medidesk do Twojej placówki? Dołącz do grona ponad 600 placówek medycznych w całej Polsce, które korzystają już z Medidesk.

REFERENCJE

Przeczytaj opinie
naszych zadowolonych klientów

Jednym z najważniejszych aspektów korzystania z aplikacji Medidesk, była dla nas możliwość rozpoznania pacjenta – tego już umówionego lub tego, który pierwszy raz próbuje się z nami skontaktować i umówić na wizytę. Oddzwonienie do pacjenta jest banalnie proste i aplikacja motywuje rejestrację do wykonania tego działania. Poprzez funkcję rozpoznawania stałego pacjenta, możemy lepiej przygotować się do rozmowy i np. zwrócić się do niego po imieniu na przywitanie.

Agata Ostrzycka
(Dental Clinic Józefów, Manager)

W firmie Medidesk urzekło mnie to, że poza samą aplikacją firma dostarcza usługi consultingowe opierające się na wieloletnim doświadczeniu w branży medycznej. Z aplikacji korzystamy od 2018 roku, a do dzisiaj zespół ekspertów Medidesk jest z nami w stałym kontakcie przedstawiając
aktualne statystyki oraz wyniki analizy tajemniczego pacjenta, Jest to merytoryczny materiał zarówno dla nas – właścicieli, jak i dla zespołu naszej rejestracji.

Agata Dąbrowska
(Dentis Stomatologia, Współwłaściciel)

Zastosowanie Medidesk naprawdę umożliwia nam efektywniejsze monitorowanie źródeł, z których pozyskujemy naszych pacjentów. Funkcja odzyskiwania połączeń jest również niezwykle przydatna, a potwierdzanie wizyt pomaga nam usprawnić nasze działania. Dzięki optymalizacji naszych kampanii marketingowych, w naszych placówkach obserwujemy wzrost liczby pacjentów. Medidesk rzeczywiście przyczynia się do większej efektywności naszej pracy.

Grzegorz Żurakowski
(Tulident)

Główną zaletą Medidesk jest łatwość obsługi. Nie trzeba poświęcać dużo czasu na wdrożenie się, bo aplikacja sama w sobie jest intuicyjna. Gdy występują kłopoty, serwis bardzo szybko reaguje i wspiera zespół rejestracji. Natychmiast lokalizuje i neutralizuje problem, dzięki czemu korzystanie z aplikacji odbywa się bezawaryjnie, co w tej branży nie jest takie oczywiste. Dodatkowo zbiera kluczowe statystyki, które odzwierciedlają efektywność pracy zespołu.

Aleksandra Teślak
(Projekt uśmiech)
STATYSTYKI MEDIDESK

Co zyskasz wdrażając
Medidesk do swojej przychodni

3 razy więcej
połączeń telefonicznych

…które są bezpośrednim efektem działań marketingowych podjętych w ciągu ostatnich 9 miesięcy

40%
wzrost z oddzwonień

…na nieodebrane połączenia od pacjentów

16%
śr. wzrostu przychodów

…w ciągu pierwszych 3 miesięcy aktywnego użytkowania Medidesk

1m 32s
średni czas

w teście jakości i efektywności pracy rejestracji pod kątem obsługi pacjenta

DLA STOMATOLOGII

Zobacz jak z Medidesk można kontrolować poziom jakości obsługi pacjentów.

Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej placówki już dziś!

Zamów bezpłatną analizę
Skuteczność bez
aplikacji Medidesk
28%
Jakość Twojej
obsługi z Medidesk
99%

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej kliniki już dziś!

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej klinice medycyny estetycznej, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody przychodni wielospecjalistycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się