Widok listy

Akademia Managera Ochrony Zdrowia – KUP bilet

Już 29-30 listopada 2022 zamelduj się na Akademii Managera Ochrony Zdrowia https://konferencja.amoz.edu.pl/ – konferencji dedykowanej właścicielom, dyrektorom, managerom oraz osobom zarządzającym placówkami medycznymi.

W programie konferencji m.in.:

  • dofinansowania na rozwój działalności badawczo-rozwojowej,
  • najważniejsze zmiany prawne w 2023 roku dla branży medycznej,
  • zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w placówkach medycznych,
  • rekrutacja personelu medycznego za granicą.

Na gości konferencji oprócz paneli dyskusyjnych i prelekcji ekspertów m.in. z zakresu prawa, marketingu czy dofinansowań czeka również szereg dodatkowych bonusów w postaci voucherów na bezpłatne audyty i konsultacje oraz przestrzeń na swobodny networking podczas wieczornego bankietu.

Każdy uczestnik otrzyma również imienny certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu.

Wybierz dogodny pakiet dla siebie, spośród 4 dostępnych:
PAKIET SINGLE – udział stacjonarny w wybranym dniu konferencji + lunch
PAKIET ONLINE – dostęp online do wszystkich prelekcji w ciągu 2 dni
PAKIET KONFERENCJA – udział stacjonarny w obu dniach wydarzenia + 2 x lunch
PAKIET GOLD – udział stacjonarny w obu dniach wydarzenia + 2 x lunch + wieczorny bankiet

Rezerwując miejsce już dziś, skorzystasz z przedsprzedaży i kupisz bilet w obniżonej cenie – już za 249 zł za osobę https://konferencja.amoz.edu.pl/

Nie może Cię zabraknąć na najważniejszym branżowym wydarzeniu tej jesieni!

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się