Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo
Widok listy

Bezpieczna i rentowna placówka medyczna w dobie Covid-19

Pani doktor na tle znaku graficznego medidesk

Wybuch epidemii koronawirusa mocno odbił się na działalności wszystkich placówek medycznych. Kliniki, szpitale, przychodnie, w bardzo krótkim czasie musiały dostosować się do nowych warunków przyjmowania pacjentów, rozwiązań minimalizujących straty związane z epidemią, oraz świadczenia usług z zachowaniem maksymalnego bezpieczeństwa dla personelu medycznego, rejestracji oraz pacjentów. A przed nami okres, którego od samego początku obawiali się epidemiolodzy i eksperci chorób zakaźnych – wskazując na ryzyko wystąpienia kolejnych fali epidemii.

Aktualne wyzwania branży healthcare

NFZ od kilku tygodni weryfikuje możliwość telefonicznego oraz internetowego kontaktu pacjentów z placówkami medycznymi w celu zniwelowania problemu, z którym każdego dnia borykają się podmioty lecznicze i na jaki najczęściej uskarżają się pacjenci podczas skarg składanych do Biura Rzecznika Praw Pacjenta – braku możliwości skutecznego kontaktu z placówkami medycznymi.

73% pacjentów umawia się na wizytę do placówki medycznej telefonicznie, a aż 43% z nich wskazuje na trudności z dodzwonieniem się do rejestracji. Dodatkowo pacjenci wykazują potrzebę dostępu do nowoczesnych narzędzi wspierających lepszą komunikację na linii pacjent-placówka jak i usprawniających sam proces umówienia się na wizytę.1

Największe wyzwania placówek medycznych w dobie Covid-19:

  • pacjenci mają trudności z dodzwonieniem się do rejestracji,
  • właściciele placówek medycznych obawiają się kontroli z NFZ,
  • pacjenci oczekują nowoczesnych narzędzi do umawiania wizyt, w tym przede wszystkim możliwości umawiania i realizacji telekonsultacji,
  • managerowie obawiają się zamknięcia placówek medycznych i potrzebują rozwiązań umożliwiających pracę zdalną.

Jak zapewnić sprawne i bezpieczne działanie placówki w dobie Covid-19?

Reagując na bieżące potrzeby i problemy związane z dostępem do usług medycznych, Medidesk oferuje rozwiązania łączące w sobie elementy profesjonalnej platformy telemedycznej, nowoczesnego call center umożliwiającego zdalną pracę całego zespołu placówki medycznej oraz narzędzia zapewniającego płynny kontakt z wszystkimi pacjentami.

W ramach naszego rozwiązania zapewniamy:

1. Platformę telemedyczną Medidesk
Telemedycyna umożliwia lekarzom i specjalistom przeprowadzenie porad zdalnych z pacjentem, w postaci telekonsultacji, konsultacji video i za pośrednictwem chata.

2. Dostęp do aplikacji Medidesk
Aplikacja Medidesk służy do zarządzania ruchem telefonicznym w podmiotach medycznych, udrażniając kontakt pacjenta z rejestracją i organizując pracę placówki. Medidesk pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników sprzedażowych i wszystkich kanałów marketingowych.

3. Softphone, czyli narzędzie do pracy zdalnej
Softphone, to oprogramowanie pozwalające na odbieranie oraz wykonywanie połączeń telefonicznych przez internet, bez konieczności fizycznej obecności w placówce. Jest to idealne narzędzie do łatwego, sprawnego, a przede wszystkim bezpiecznego kontaktu lekarza z pacjentem oraz pracy rejestratorek medycznych.

Jedną z placówek, które zdecydowały się na wprowadzenie u siebie naszych rozwiązań jest Przychodnia Sucholeska. Jak podkreśla Krzysztof Sucholeski, Prezes Zarządu kliniki: “Platforma do telekonsultacji oraz aplikacja Medidesk spotkały się z dużym zadowoleniem pacjentów, a jej kompleksowe wdrożenie, jak również profesjonalna opieka posprzedażowa pozwoliły lepiej zorganizować pracę całej placówki. Łatwość obsługi oraz wszechstronność i elastyczność proponowanych przez Medidesk rozwiązań to niezaprzeczalne atuty aplikacji”.

Dlaczego warto skorzystać z rozwiązań oferowanych przez Medidesk?

  • wdrożenie telefonii VoIP z platformą Medidesk, oprogramowaniem Softphone i modułem telemedycznym zapewnią płynność działania Twojej placówki,
  • odblokowujemy kontakt telefoniczny pacjenta z placówką medyczną,
  • automatyzujemy pracę rejestracji, odciążając powtarzalne czynności,
  • teleporady i telekonsultacje są bezpieczne dla pacjentów, jak i lekarzy,
  • nasza aplikacja i oprogramowanie są proste w obsłudze i wygodne w użytkowaniu,
  • zapewniamy proste i szybkie wdrożenie – całkowicie zdalnie,
  • w ramach współpracy oferujemy opiekę i ciągłe wsparcie działu Sukcesu Klienta,
  • masz możliwość pracy z dowolnego miejsca np. domu, w przypadku #lockdown,
  • gwarantujemy niezmienną cenę przez 12 miesięcy trwania umowy na Medidesk z 5 kontami telemedycznymi.

Dodatkowo, tylko teraz możesz skorzystać ze specjalnie przygotowanej przez nas promocji. Przy zakupie aplikacji Medidesk do końca 2020 roku moduł telekonsultacji bezpłatnie do 5 kont.

Wszystkich zainteresowanych dodatkowymi informacjami dotyczącymi naszego rozwiązania zachęcamy do odwiedzenia strony www.medidesk.pl/bezpieczna-placowka/ oraz do kontaktu z naszymi przedstawicielami:

Wojciech Lewandowski
Manager ds. Rozwoju Placówek Medycznych
e-mail: w.lewandowski@medidesk.pl
tel: (22) 690 03 17

Małgorzata Domagała
Manager ds. Rozwoju Placówek Medycznych
e-mail: m.domagala@medidesk.pl
tel: (22) 690 03 17

 

1. Źródło: https://mypacjenci.org/wp-content/uploads/2018/08/POZ_infografika.pdf
https://www.rp.pl/Zdrowie/310019927-Przychodnie-POZ-zamkniete-przed-pacjentami—wyniki-weryfikacji-przeprowadzonej-przez-Rzecznika-Praw-Pacjenta.html