Wróć do bloga

Kategoria wpisu: Aplikacja

Aplikacja Anita Chabrowska | 2020-10-23

Bezpieczna i rentowna placówka medyczna w dobie Covid-19

Czas czytania: < 1 minuta
Bezpieczna i rentowna placówka medyczna w dobie Covid-19
W ostatnich tygodniach i dniach obserwujemy znaczący wzrost liczby zakażeń i dynamiczne zmiany zachodzące zarówno w zachowaniu społeczeństwa jak i w funkcjonowaniu podmiotów leczniczych. Managerowie obawiają się zamknięcia placówek medycznych, między innymi z uwagi na objęcie lekarzy i personelu przymusową kwarantanną. W związku z tym potrzebne są rozwiązania umożliwiające pracę zdalną. Na szczęście istnieją narzędzia i sposoby, które pomagają zabezpieczyć ciągłość pracy placówki i świadczenia opieki.

Wypróbuj Medidesk bezpłatnie!

Wybuch epidemii koronawirusa mocno odbił się na działalności wszystkich placówek medycznych. Kliniki, szpitale, przychodnie, w bardzo krótkim czasie musiały dostosować się do nowych warunków przyjmowania pacjentów, rozwiązań minimalizujących straty związane z epidemią, oraz świadczenia usług z zachowaniem maksymalnego bezpieczeństwa dla personelu medycznego, rejestracji oraz pacjentów. A przed nami okres, którego od samego początku obawiali się epidemiolodzy i eksperci chorób zakaźnych – wskazując na ryzyko wystąpienia kolejnych fali epidemii.

Aktualne wyzwania branży healthcare

NFZ od kilku tygodni weryfikuje możliwość telefonicznego oraz internetowego kontaktu pacjentów z placówkami medycznymi w celu zniwelowania problemu, z którym każdego dnia borykają się podmioty lecznicze i na jaki najczęściej uskarżają się pacjenci podczas skarg składanych do Biura Rzecznika Praw Pacjenta – braku możliwości skutecznego kontaktu z placówkami medycznymi.

73% pacjentów umawia się na wizytę do placówki medycznej telefonicznie, a aż 43% z nich wskazuje na trudności z dodzwonieniem się do rejestracji. Dodatkowo pacjenci wykazują potrzebę dostępu do nowoczesnych narzędzi wspierających lepszą komunikację na linii pacjent-placówka jak i usprawniających sam proces umówienia się na wizytę.1

Największe wyzwania placówek medycznych w dobie Covid-19:

Jak zapewnić sprawne i bezpieczne działanie placówki w dobie Covid-19?

Reagując na bieżące potrzeby i problemy związane z dostępem do usług medycznych, Medidesk oferuje rozwiązania łączące w sobie elementy profesjonalnej platformy telemedycznej, nowoczesnego call center umożliwiającego zdalną pracę całego zespołu placówki medycznej oraz narzędzia zapewniającego płynny kontakt z wszystkimi pacjentami.

W ramach naszego rozwiązania zapewniamy:

1. Platformę telemedyczną Medidesk
Telemedycyna umożliwia lekarzom i specjalistom przeprowadzenie porad zdalnych z pacjentem, w postaci telekonsultacji, konsultacji video i za pośrednictwem chata.

2. Dostęp do aplikacji Medidesk
Aplikacja Medidesk służy do zarządzania ruchem telefonicznym w podmiotach medycznych, udrażniając kontakt pacjenta z rejestracją i organizując pracę placówki. Medidesk pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników sprzedażowych i wszystkich kanałów marketingowych.

3. Softphone, czyli narzędzie do pracy zdalnej
Softphone, to oprogramowanie pozwalające na odbieranie oraz wykonywanie połączeń telefonicznych przez internet, bez konieczności fizycznej obecności w placówce. Jest to idealne narzędzie do łatwego, sprawnego, a przede wszystkim bezpiecznego kontaktu lekarza z pacjentem oraz pracy rejestratorek medycznych.

Jedną z placówek, które zdecydowały się na wprowadzenie u siebie naszych rozwiązań jest Przychodnia Sucholeska. Jak podkreśla Krzysztof Sucholeski, Prezes Zarządu kliniki: “Platforma do telekonsultacji oraz aplikacja Medidesk spotkały się z dużym zadowoleniem pacjentów, a jej kompleksowe wdrożenie, jak również profesjonalna opieka posprzedażowa pozwoliły lepiej zorganizować pracę całej placówki. Łatwość obsługi oraz wszechstronność i elastyczność proponowanych przez Medidesk rozwiązań to niezaprzeczalne atuty aplikacji”.

Dlaczego warto skorzystać z rozwiązań oferowanych przez Medidesk?

Dodatkowo, tylko teraz możesz skorzystać ze specjalnie przygotowanej przez nas promocji. Przy zakupie aplikacji Medidesk do końca 2020 roku moduł telekonsultacji bezpłatnie do 5 kont.

Wszystkich zainteresowanych dodatkowymi informacjami dotyczącymi naszego rozwiązania zachęcamy do odwiedzenia strony www.medidesk.pl/bezpieczna-placowka/ oraz do kontaktu z naszymi przedstawicielami:

Wojciech Lewandowski
Manager ds. Rozwoju Placówek Medycznych
e-mail: w.lewandowski@medidesk.pl
tel: (22) 690 03 17

Małgorzata Domagała
Manager ds. Rozwoju Placówek Medycznych
e-mail: m.domagala@medidesk.pl
tel: (22) 690 03 17

1. Źródło: https://mypacjenci.org/wp-content/uploads/2018/08/POZ_infografika.pdf
https://www.rp.pl/Zdrowie/310019927-Przychodnie-POZ-zamkniete-przed-pacjentami—wyniki-weryfikacji-przeprowadzonej-przez-Rzecznika-Praw-Pacjenta.html

Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk