Kategoria wpisu: Aplikacja
Wybuch epidemii koronawirusa mocno odbił się na działalności wszystkich placówek medycznych. Kliniki, szpitale, przychodnie, w bardzo krótkim czasie musiały dostosować się do nowych warunków przyjmowania pacjentów, rozwiązań minimalizujących straty związane z epidemią, oraz świadczenia usług z zachowaniem maksymalnego bezpieczeństwa dla personelu medycznego, rejestracji oraz pacjentów. A przed nami okres, którego od samego początku obawiali się epidemiolodzy i eksperci chorób zakaźnych – wskazując na ryzyko wystąpienia kolejnych fali epidemii.
NFZ od kilku tygodni weryfikuje możliwość telefonicznego oraz internetowego kontaktu pacjentów z placówkami medycznymi w celu zniwelowania problemu, z którym każdego dnia borykają się podmioty lecznicze i na jaki najczęściej uskarżają się pacjenci podczas skarg składanych do Biura Rzecznika Praw Pacjenta – braku możliwości skutecznego kontaktu z placówkami medycznymi.
73% pacjentów umawia się na wizytę do placówki medycznej telefonicznie, a aż 43% z nich wskazuje na trudności z dodzwonieniem się do rejestracji. Dodatkowo pacjenci wykazują potrzebę dostępu do nowoczesnych narzędzi wspierających lepszą komunikację na linii pacjent-placówka jak i usprawniających sam proces umówienia się na wizytę.1
Największe wyzwania placówek medycznych w dobie Covid-19:
Reagując na bieżące potrzeby i problemy związane z dostępem do usług medycznych, Medidesk oferuje rozwiązania łączące w sobie elementy profesjonalnej platformy telemedycznej, nowoczesnego call center umożliwiającego zdalną pracę całego zespołu placówki medycznej oraz narzędzia zapewniającego płynny kontakt z wszystkimi pacjentami.
W ramach naszego rozwiązania zapewniamy:
1. Platformę telemedyczną Medidesk
Telemedycyna umożliwia lekarzom i specjalistom przeprowadzenie porad zdalnych z pacjentem, w postaci telekonsultacji, konsultacji video i za pośrednictwem chata.
2. Dostęp do aplikacji Medidesk
Aplikacja Medidesk służy do zarządzania ruchem telefonicznym w podmiotach medycznych, udrażniając kontakt pacjenta z rejestracją i organizując pracę placówki. Medidesk pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników sprzedażowych i wszystkich kanałów marketingowych.
3. Softphone, czyli narzędzie do pracy zdalnej
Softphone, to oprogramowanie pozwalające na odbieranie oraz wykonywanie połączeń telefonicznych przez internet, bez konieczności fizycznej obecności w placówce. Jest to idealne narzędzie do łatwego, sprawnego, a przede wszystkim bezpiecznego kontaktu lekarza z pacjentem oraz pracy rejestratorek medycznych.
Jedną z placówek, które zdecydowały się na wprowadzenie u siebie naszych rozwiązań jest Przychodnia Sucholeska. Jak podkreśla Krzysztof Sucholeski, Prezes Zarządu kliniki: “Platforma do telekonsultacji oraz aplikacja Medidesk spotkały się z dużym zadowoleniem pacjentów, a jej kompleksowe wdrożenie, jak również profesjonalna opieka posprzedażowa pozwoliły lepiej zorganizować pracę całej placówki. Łatwość obsługi oraz wszechstronność i elastyczność proponowanych przez Medidesk rozwiązań to niezaprzeczalne atuty aplikacji”.
Dodatkowo, tylko teraz możesz skorzystać ze specjalnie przygotowanej przez nas promocji. Przy zakupie aplikacji Medidesk do końca 2020 roku moduł telekonsultacji bezpłatnie do 5 kont.
Wszystkich zainteresowanych dodatkowymi informacjami dotyczącymi naszego rozwiązania zachęcamy do odwiedzenia strony www.medidesk.pl/bezpieczna-placowka/ oraz do kontaktu z naszymi przedstawicielami:
Wojciech Lewandowski
Manager ds. Rozwoju Placówek Medycznych
e-mail: w.lewandowski@medidesk.pl
tel: (22) 690 03 17
Małgorzata Domagała
Manager ds. Rozwoju Placówek Medycznych
e-mail: m.domagala@medidesk.pl
tel: (22) 690 03 17
1. Źródło: https://mypacjenci.org/wp-content/uploads/2018/08/POZ_infografika.pdf
https://www.rp.pl/Zdrowie/310019927-Przychodnie-POZ-zamkniete-przed-pacjentami—wyniki-weryfikacji-przeprowadzonej-przez-Rzecznika-Praw-Pacjenta.html