Nowe rozwiązania technologiczne w obsłudze pacjentów oraz ich rosnące oczekiwania skutkują wyzwaniami, którym powinna sprostać rejestracja medyczna.
Czy znasz standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej? Wiesz, jak wdrożyć procedury profesjonalnej obsługi pacjenta w placówce?
Poznaj procedury i schematy, które warto wprowadzić w podmiocie medycznym. Skorzystaj bezpłatnie z pakietu materiałów szkoleniowych dla managerów i pracowników rejestracji medycznych.
Co zawiera pakiet?
- EBOOK – Standardy pracy nowoczesnej rejestracji
- Nagranie szkolenia WIDEO – Standardy i procedury nowoczesnej obsługi pacjenta w rejestracji
- PORADNIK PDF – Bariery w komunikacji: Jakich zwrotów w rozmowie z pacjentem unikać?
Pobierz bezpłatnie i wprowadź w placówce najwyższe standardy jakości obsługi już dziś!
Czego dowiesz się materiałów?
- Jakie są aktualne standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej?
- Jak budować pozytywny wizerunku placówki przez telefon?
- Jakie są elementy obowiązkowe profesjonalnej rozmowy z pacjentem?
- Jakie obowiązują standardy zachowań w sytuacjach spornych?
- Jaki zwrotów należy bezwzględnie unikać w rozmowie pacjentem?
- Jak oswoić stres w pracy rejestratorki medycznej?
BĄDŹ W KONTAKCIE
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!
WEBINARY MEDIDESK
Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?
Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?