Innowacja goni innowację – od piątkowego popołudnia Centrum medyczne Arnica jako pierwszy z naszych klientów działa z pomocą wirtualnego asystenta – MediBot.
Pacjenci podwarszawskich Starych Babic zyskali możliwość rejestracji na szczepienie poprzez dedykowany dla nich numer dostępny całą dobę lub poprzez dodatkowy wybór tematu rozmowy na numerze już istniejącym.
Tylko w poniedziałek 19 kwietnia br. wirtualny asystent obsłużył 295 połączeń o łącznej liczbie 673 minut.
[reklama id=”8833″]
MediBot
Oprogramowanie wykorzystujące interfejs głosowy do wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych zgodnie z wyznaczonym harmonogramem oraz scenariuszem rozmowy.
Jego wykorzystanie pozwala m.in. na:
- zwiększenie efektywności pracy zespołu rejestracji,
- zautomatyzowanie systemu rejestracji zgłoszeń na szczepienia,
- kompleksową obsługę polegająca na przeprowadzeniu pacjenta przez cały proces rejestracji się na szczepienie przeciw COVID-19.
Zakres działania BOTa opiera się na powitaniu pacjenta wg. określonego schematu, przeprowadzeniu rozmowy rejestracji zgłoszenia Pacjenta na szczepienia i komunikatów dotyczących szczepień wybranych grup wiekowych.
Wdrażający MediBota do swoje placówki zyskujesz:
- Jednolitą obsługę pacjenta (rozmowy prowadzone są wg. ustalonych, wypracowanych standardów),
- Łatwość wdrożenia i integracji (boty głosowe skracają do min. czas wdrożenia i generują szybciej korzyści),
- Przewagę konkurencyjną (wdrażając boty głosowe dołączasz do innowacyjnych placówek na rynku),
- Optymalizację kosztów (boty są w stanie wykonywać nawet do 70% obowiązków pracownika Call Center),
- Dostępność 24/7 (boty służą pomocą przez cały czas, niezależnie od grafików rejestratorów),
- Większą przestrzeń do pracy (boty nie potrzebują stanowiska pracy, komputera, ani innych narzędzi).
Chcesz przetestować MediBota?
Zadzwoń na numer 123121747
i zobacz w czym bot głosowy może pomóc Twojej placówce.
Jesteś zainteresowany wdrożeniem MediBota do swojej placówki?
Skontaktuj się z naszym ekspertem: Dawid Sakowski, tel. 726777131, e-mail: dawid.sakowski@medidesk.com.
Skorzystaj z naszego nowoczesnego rozwiązania i zautomatyzuj obsługę telefoniczną swoich pacjentów.